Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

en kelpaa miehille oikeaan suhteeseen

Vierailija
23.05.2015 |

yleisesti miehet tykästyy ulkonäkööni. tämän huomaan ihan jokapäiväisessä elämässä.

kun jonkun kanssa lähden treffeille, tulee yhdet tai kahdet treffit, mutta sitten mies ilmoittaa, että ei halua kanssani mitään vakavaa. ei ollut siihen tarvittavaa kipinää tai fiilistä. tässä vaiheessa en ole kenenkään kanssa vielä hypännyt sänkyyn, välttämättä edes halaillut tai pussaillut. mutta toisenlaiseen suhteeseen miehet alkaisi mielellään.

onko luonteessani ja henkisessä puolessani jotain todella luotaantyöntävää vai miksi näin on? miksi en ole vaimomatskua, mutta "beibeksi" kelpaan?

väärin ymmärryksen välttämiseksi: en ole silikonibimbo, vaan luonnostaan hyvännäköinen, urheilullinen ja olen yrittänyt pitää pukeutumisessa tyyliä yllä. mielestäni olen myös ihan mukava, jokseenkin vieraiden ihmisten kanssa aluksi aika etäinen ja varautunut.

ikää on 24 vuotta ja miehet yleensä +2-15 vuotta.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:10"]

Itse olen vähän samalainen tapaus kuin ap, paitsi että olen melkein 10 vuotta vanhempi. Olen käynyt netin kautta paljon treffeillä. Yleensä treffikumppanit kehuu ulkonäköäni ja myös baarissa saan paljon lähestymisyrityksiä miehiltä, silloin harvoin kun siellä käyn, joten uskon olevani ihan hyvännäköinen nainen. Ongelmani on varmaankin juuri siellä luonnepuolella eli olen aika hitaasti lämpenevä ja varovainen uusien tuttavuuksien suhteen. Olen huomannut, että miehet aluksi mieltyvät kovasti ulkonäköön, mutta pettyvät sitten kun huomaavat etten ole heti valmis seksiin vaan haluan tutustua hitaammin. Usko sen olevan osittain tämän nettideittailun syytä, koska netin kautta niitä mahdollisia treffikumppaneita on tälläisessa isohkossa kaupungissa tarjolla sen verran paljon, että jos heti ei synny isoa kipinää treffikumppanin välillä, miehet siirtyvät seuraavaan ehdokkaaseen.

Olen miettinyt, että minulle sopisi varmaan parhaiten sellainen samantyylinen mies kuin mitä olen itse, eli aika tavallinen, rauhallinen ja ei kovin sosiaalinen. Sellaiset vain tuntuvat karttelevan minua ja minua lähestyvät lähinnä miehet joilla on suht hyvin vientiä naisten keskuudessa. ilmeisesti ne vähemmän sosiaaliset miehet eivät oikein usko omiin mahdollisuuksiin naismarkkinoilla, eivätkä uskalla lähteä edes yrittämään. Minulle on jopa pari miestä sanonut, etteivät halua alkaa tutustumaan kanssani, koska eivät usko minun voivan aidosti olla kiinnostunut.. hankalaa :/

[/quote]

Hei, minä lähden kanssasi treffeille, jos haluat!

M40+

Vierailija
22/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo ja nainen on pahin yhdistelmä naiselle jos etsii miestä vakavaan parisuhteeseen, ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

29: Siis ujo ja KAUNIS on pahin yhdistelmä naiselle.

Vierailija
24/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:33"]

29: Siis ujo ja KAUNIS on pahin yhdistelmä naiselle.

[/quote]

Ei, kyllä se eka oli parempi :-) Ujo ja nainen on naiselle pahin yhdistelmä

Vierailija
25/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:01"]

Onko mahdollista, että treffailet jotain teittyä miestyyppiä, joka sitten näkee sinussa vain potentiaalia sänkyyn?

[/quote]

Tätä veikkaan minäkin. Kannattaa kokeilla seuraavaksi jotain nörttiä

Vierailija
26/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:48"]Toisin kuin luulet, niin et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Olet riittävän hyvännäköinen hauskanpitoon, mutta et parisuhteeseen. Sinulla ei myöskään ole tarpeeksi statusta (mutta naisellista, ei liian maskuliinista)?
[/quote] Jaa ja kaikki suhteessa olevat naiset sit on hyvänäköisiä. Kyllä ne on ne kauniit ja itsenäiset, jotka jäävät yksin. Miehillä niin huono itsetunto että pelkäävät menettävänsä jos nainen liian hyvänäköinen. Rumempi mut mukava kelpaa sit parisuhteeseen ja sitä sit petetään näiden kaunotarten kanssa. Harmi tilanne sulla ap.

Vierailija
27/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 16:01"]

Onko mahdollista, että treffailet jotain teittyä miestyyppiä, joka sitten näkee sinussa vain potentiaalia sänkyyn?

[/quote]

Tätä veikkaan minäkin. Kannattaa kokeilla seuraavaksi jotain nörttiä

[/quote]

Nörttiys ei kerro mitään siitä onko mies samanlainen mitä joku toinenkin, eli hahmottaa kauniin naisen pelkkänä objektina vaikka mitään halua tutustua syvällisemmin. Been there, done that.

Karaktääri on se, mitä ihmisessä tulee katsoa. Stereotyyppeihin tuijottamalla ei pääse minnekään.

Vierailija
28/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 15:48"]Toisin kuin luulet, niin et ole tarpeeksi hyvännäköinen. Olet riittävän hyvännäköinen hauskanpitoon, mutta et parisuhteeseen. Sinulla ei myöskään ole tarpeeksi statusta (mutta naisellista, ei liian maskuliinista)? [/quote] Jaa ja kaikki suhteessa olevat naiset sit on hyvänäköisiä. Kyllä ne on ne kauniit ja itsenäiset, jotka jäävät yksin. Miehillä niin huono itsetunto että pelkäävät menettävänsä jos nainen liian hyvänäköinen. Rumempi mut mukava kelpaa sit parisuhteeseen ja sitä sit petetään näiden kaunotarten kanssa. Harmi tilanne sulla ap.

[/quote]

Kaunis nainen tarvitseekin voimakkaan, hyväitsetuntoisen miehen. Ja kyllähän näitäkin liittoja on, paljonkin.

Vierailija
29/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkällä kauneudella jos pää lyö tyhjää noin niinku yleisesti ottzaen. En tarkoita sua. Kenties tapaat täysin vääriä miehiä.

Vierailija
30/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokuko on liian kaunis suhteeseen. Kauneus on katoavaista.

Vierailija
31/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:51"]

Ei pelkällä kauneudella jos pää lyö tyhjää noin niinku yleisesti ottzaen. En tarkoita sua. Kenties tapaat täysin vääriä miehiä.

[/quote]

Hassua miten aina otetaan esiin se, että jos on kaunis nainen ainakin jossain vaiheessa joku ehdottaa, että sisältö puuttuu.

Sen sijaan rumien kohdalla harvemmin ei oleteta, että ruma ihminen olisi persoonaton, ilman mielenkiinnonkohteita tai tyhmä.

Vierailija
32/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit naiset saavat usein kaiken valmiina eivätkä joudu kehittämään luonnettaan pärjätäkseen elämässä ja houkutellakseen kumppaneita. Ei-niin-kauniit pyrkivät kompensoimaan rumuuttaan ja kehittävät sitä sisältöään. Näin se tuppaa menemään ja sama pätee komeisiin miehiin. 

Vierailija
33/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:10"]Itse olen vähän samalainen tapaus kuin ap, paitsi että olen melkein 10 vuotta vanhempi. Olen käynyt netin kautta paljon treffeillä. Yleensä treffikumppanit kehuu ulkonäköäni ja myös baarissa saan paljon lähestymisyrityksiä miehiltä, silloin harvoin kun siellä käyn, joten uskon olevani ihan hyvännäköinen nainen. Ongelmani on varmaankin juuri siellä luonnepuolella eli olen aika hitaasti lämpenevä ja varovainen uusien tuttavuuksien suhteen. Olen huomannut, että miehet aluksi mieltyvät kovasti ulkonäköön, mutta pettyvät sitten kun huomaavat etten ole heti valmis seksiin vaan haluan tutustua hitaammin. Usko sen olevan osittain tämän nettideittailun syytä, koska netin kautta niitä mahdollisia treffikumppaneita on tälläisessa isohkossa kaupungissa tarjolla sen verran paljon, että jos heti ei synny isoa kipinää treffikumppanin välillä, miehet siirtyvät seuraavaan ehdokkaaseen.

Olen miettinyt, että minulle sopisi varmaan parhaiten sellainen samantyylinen mies kuin mitä olen itse, eli aika tavallinen, rauhallinen ja ei kovin sosiaalinen. Sellaiset vain tuntuvat karttelevan minua ja minua lähestyvät lähinnä miehet joilla on suht hyvin vientiä naisten keskuudessa. ilmeisesti ne vähemmän sosiaaliset miehet eivät oikein usko omiin mahdollisuuksiin naismarkkinoilla, eivätkä uskalla lähteä edes yrittämään. Minulle on jopa pari miestä sanonut, etteivät halua alkaa tutustumaan kanssani, koska eivät usko minun voivan aidosti olla kiinnostunut.. hankalaa :/
[/quote]

Miehet kehuvat kaikkia kauniiksi baareissa ja esim. noilla nettitreffeillä, koska ajattelevat sillä lohkeavan. Ei se sen kummempaa tarkoita.

Vierailija
34/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:10"]Itse olen vähän samalainen tapaus kuin ap, paitsi että olen melkein 10 vuotta vanhempi. Olen käynyt netin kautta paljon treffeillä. Yleensä treffikumppanit kehuu ulkonäköäni ja myös baarissa saan paljon lähestymisyrityksiä miehiltä, silloin harvoin kun siellä käyn, joten uskon olevani ihan hyvännäköinen nainen. Ongelmani on varmaankin juuri siellä luonnepuolella eli olen aika hitaasti lämpenevä ja varovainen uusien tuttavuuksien suhteen. Olen huomannut, että miehet aluksi mieltyvät kovasti ulkonäköön, mutta pettyvät sitten kun huomaavat etten ole heti valmis seksiin vaan haluan tutustua hitaammin. Usko sen olevan osittain tämän nettideittailun syytä, koska netin kautta niitä mahdollisia treffikumppaneita on tälläisessa isohkossa kaupungissa tarjolla sen verran paljon, että jos heti ei synny isoa kipinää treffikumppanin välillä, miehet siirtyvät seuraavaan ehdokkaaseen. Olen miettinyt, että minulle sopisi varmaan parhaiten sellainen samantyylinen mies kuin mitä olen itse, eli aika tavallinen, rauhallinen ja ei kovin sosiaalinen. Sellaiset vain tuntuvat karttelevan minua ja minua lähestyvät lähinnä miehet joilla on suht hyvin vientiä naisten keskuudessa. ilmeisesti ne vähemmän sosiaaliset miehet eivät oikein usko omiin mahdollisuuksiin naismarkkinoilla, eivätkä uskalla lähteä edes yrittämään. Minulle on jopa pari miestä sanonut, etteivät halua alkaa tutustumaan kanssani, koska eivät usko minun voivan aidosti olla kiinnostunut.. hankalaa :/ [/quote] Miehet kehuvat kaikkia kauniiksi baareissa ja esim. noilla nettitreffeillä, koska ajattelevat sillä lohkeavan. Ei se sen kummempaa tarkoita.

[/quote]

Eivät tasan tarkkaan kehu :D Jos on tavis ei miehet _todellakaan_ edes jaksa lähestyä baareissa ja nettideiteissä inboxi huutaa tyhjyyttään...

Vierailija
35/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniista naisista kiinnostuneet miehet ovat yleensä kiinnostuneita myös muista kauniista naisista. Minuakin vokotellaan jatkuvasti Facbookisssa (olen tehnyt mallin töitä joten ihan kivannäköinen), mutta kun olen katsellut näiden miesten profiileja niin heidän kaikki naiskaverinsa ovat kaunottaria. Tämmöinen miestyypp siirtyy äkkiä seuraavaan tai pyörittelee monia. Tosin on poikkeuksiakin ja he ovatkin yleensä vähän fiksumpia miehiä.

Vierailija
36/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehetkin ovat nirsoja ja etsivät sitä oikeaa. Minusta on hyvä, ettei sitouduta vain johonkin "ihan kivaan" vaan etsitään jotain kestävää. Oletko itse ollut sitten todella kiinnostunut tapaamistasi miehistä, vai jos olet rehellinen niin ette ehkä olleetkaan niin yhteensopivia?

Vierailija
37/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 18:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:10"]Itse olen vähän samalainen tapaus kuin ap, paitsi että olen melkein 10 vuotta vanhempi. Olen käynyt netin kautta paljon treffeillä. Yleensä treffikumppanit kehuu ulkonäköäni ja myös baarissa saan paljon lähestymisyrityksiä miehiltä, silloin harvoin kun siellä käyn, joten uskon olevani ihan hyvännäköinen nainen. Ongelmani on varmaankin juuri siellä luonnepuolella eli olen aika hitaasti lämpenevä ja varovainen uusien tuttavuuksien suhteen. Olen huomannut, että miehet aluksi mieltyvät kovasti ulkonäköön, mutta pettyvät sitten kun huomaavat etten ole heti valmis seksiin vaan haluan tutustua hitaammin. Usko sen olevan osittain tämän nettideittailun syytä, koska netin kautta niitä mahdollisia treffikumppaneita on tälläisessa isohkossa kaupungissa tarjolla sen verran paljon, että jos heti ei synny isoa kipinää treffikumppanin välillä, miehet siirtyvät seuraavaan ehdokkaaseen. Olen miettinyt, että minulle sopisi varmaan parhaiten sellainen samantyylinen mies kuin mitä olen itse, eli aika tavallinen, rauhallinen ja ei kovin sosiaalinen. Sellaiset vain tuntuvat karttelevan minua ja minua lähestyvät lähinnä miehet joilla on suht hyvin vientiä naisten keskuudessa. ilmeisesti ne vähemmän sosiaaliset miehet eivät oikein usko omiin mahdollisuuksiin naismarkkinoilla, eivätkä uskalla lähteä edes yrittämään. Minulle on jopa pari miestä sanonut, etteivät halua alkaa tutustumaan kanssani, koska eivät usko minun voivan aidosti olla kiinnostunut.. hankalaa :/ [/quote] Miehet kehuvat kaikkia kauniiksi baareissa ja esim. noilla nettitreffeillä, koska ajattelevat sillä lohkeavan. Ei se sen kummempaa tarkoita.

[/quote]

Voi olla. En väittänytkään, että oisin joku huippukaunis. Mut selvästi mun ulkonäkö kelpaa miehille, koska saan aloitteita myös hyvännöisiltä ja ns. tasokkailta miehiltä. Lähinnä tarkoitin, että en usko että mun "kelpaamattomuus" oikeaan suuhteeseen liittyy ainakaan mitenkään voimakkaasti ulkoisiin tekijöihin vaan ne syyt on enemmän minun persoonassa. Sitä paitsi tunnen paljon tavallisen näköisiä ja suoraan sanottuna rumiakin naisia jotka on parisuhteessa, joten en siksikään usko, että sinkuksi jääminen olisi sidoksissa vain ulkonäköön. 27

Vierailija
38/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisit kelpuuttanut kaikki tapaamasi, niin eikö siinäkin ole jotain outoa? Et tiedä, mitä haluat ihmiseltä persoonana? Ehket itse ole kovin persoonallinen, eli suoraan sanottuna tylsä?

Vierailija
39/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitko laittaa kuva sun kropasta. Ihan vain mielenkiinnosta. Kerron sulle sitten kelpaako vai luuletko vain että pitäisi kelpaa.

Vierailija
40/45 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilamisin aloitusviestissä epäselvästi:

miehet ilmoittaa että eivät halua kanssani mitään vakasaa mutta toiseenlaiseen suhteeseen ehkä.

-ap