Mitä ihmiset oikein kuvittelevat saavuttavansa noilla mielenosoituksilla?
Itse vaihdan katua jos tuollainen tulee vastaan. Ei voisi vähempää kiinnostaa mitä niissä niiden kylteissä lukee. Korkeintaan tulee vastareaktio kyseistä agendaa kohtaan jos asiasta uutisoidaan mediassa eli ainakin kohdallani se kääntyy vaain koko asiaa vastaan,
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti työnanajat kattelee näitä koronalinkojen naamoja, jaa niin eihän noista kukaan käy töissä
Tulevaisuudessa saattaa joku innostukin työn perään, kun tulee se näitten pelkäämä pisteytys, jotain rippeita nämäkin haluaa ja sen voi kätsysti estää. On se mukava tilanne kun ta. kaivaa koneelta nämä esiin ja katsoo, sillätavoin sopivassa kulmassa, jotta ao. tyyppi näkee sen mitä katsoo.
Jo siitä arvannee mikä on lopputulos.
Saattaa pieni v.tutus iskeä siinä vaiheessa.
Ja sama toistuu kaikilla työpaikoilla.
AP,se on oman egon nostatusta. Kun nyt ei vain tää pieni nuha-kuume lähtis jylläämään osallistujista. Ja sitten ollaan rasittamassa terveydenhuoltoon,kun oireet pahenee. Että kannatti varmaan..
Mitä vähäisemmistä asioista aletaan osoittamaan mieltä, sitä vähemmän oleellisten asioiden puolesta taistelu saa huomiota.
Onneksi joku otti talteen noita videoita ja jakaa muilla alustoilla muistoksi työnantajille, jotka voi noista katsella keitä ei nyt ainakaan ota töihin. Oikeinkin hyvä galleria, kuvat niistä, jotka voi jättää huomiotta työnhaussa.
Nuo varmaan itse poistatti eilen lähes kaikki videot, koska oma pärstä oli esillä ja täysin tunnistettavissa. Typeryyden paljastivat jo siinä etteivät käyttäneet maskia. Aiemmat mellakoitsijat on peittäneet naamansa ennen korona aikaakin, mutta nämä oikein toivat itsensä esiin. Hyvää materiaalia eri toimijoille.
Eipä näillä kannata päätään vaivata. Ei tuosta porukasta ole vastuuta kantamaan ja asioita hoitamaan. Aina on hyvä huudella, kun ei itse tarvitse tehdä mitään.
Ilmeisesti tällä porukalla on liian vähän kontakteja ja siitä syystä järjestävät näitä kokoontumisiaan
Lähestymiskulma kulkutautiin sekin, erikoisuudentavoittelijoille sopiva
Jyväskylässäkin hyvin rokotepassia vastustettiin ja puolustettiin suomalaisten itsemääräämisoikeutta omaan kehoon ja vastustettiin Perustuslakiakin rikkovaa eriarvoistamista.