Ulkona niin kylmä, että käännyin kävelyltä pois!
Kommentit (26)
Asun Helsingissä, ei täällä noin kylmä ole. Vaatetta päälle!
Hellanlettas sentään!? Miten pärjäät puoli vuotta suomen talvea? Ei voi muuta kun ihmetellä tuollaisia villahousuja. Säälle ei voi mitään, asenteelle voi.
Mä kävin viimeksi lauantaina pihalla, kun oli hyvä sää, paitsi roskiksen vein ja kävin nopeasti kaupassa. Taitaa mennä koko vuosi 4 seinän sisällä. Helsingissä asun. Aurinko paistaa joten sisältä ikkunan läpi katsottuna siitä voi nauttia eniten.
Pelaajille Suomi on paratiisi. Aina on syy jäädä kotiin pelaamaan pleikkaa.
Kävin just reilun tunnin lenkillä. Vaatetuskysymys.
Meniköhän kesä jo? Se pieni lämmin aalto mikä oli pari viikkoa sitten.
Meillä kesäaika vaan lyhenee ja lyhenee.
Yleensä suomalainen osaa pukeutua sään mukaan ja se tarkoittaa myös lämpötilaa tässä kuussa. Muistan kyllä että kesäkuun alkuviikolla on satanut selvää lunta muutama vuosi sitten joten uutta tämä ei ole "ilmaston muutos tuli ja jyrää" propagandaa, enkä ole satavuotias.
Hyttyset kylmä vie. Paitsi yksi yritti eilen lenkin loppupuolella, laitoin hupun. Ne salakavalat yrittäjät.
Olin ulkona koko päivän. Ei ongelmaa. Vaatetus sään mukaan!
Ihanaa, kohta on taas helteet (ihan jees sekin, mutta pitkät överit helleputket on kyllä jo raskaita.) Tuulitakkia päälle vaan ja menoks, itse tykkään pyöräillä kesällä. Tuulenpuuskat kyllä hieman ärsyttäviä pyöräillessä. :D
Ehkä pitää nyt oikeasti alkaa harkita muuttoa lämpimämpään maahan. Täällä rupeaa olemaan liian viileää jo vuodet ympäriinsä.
Mammat valittaa kun on kylmä. Mammat valittaa kun on kuuma. Mammat valittaa kun on pimeää, mammat valittaa kun on valoisaa. Mammat valittaa kun sataa ja mammat valittaa kun paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Mammat valittaa kun on kylmä. Mammat valittaa kun on kuuma. Mammat valittaa kun on pimeää, mammat valittaa kun on valoisaa. Mammat valittaa kun sataa ja mammat valittaa kun paistaa.
Kuumuudesta ei Suomessa pääse valittamaan.
Nyt voi rauhassa viileässä valmistautua hellekauden valituskauteen. Silloin aiheena on kuumuus.
En ole puoleentoista viikkoon käynyt edes pyörälenkillä, jos ei kylmyys syynä niin tuuli.
Kun asuu Suomessa sitä on vähän kuin akvaariossa.
On niin kylmä, että jätin menemättä lenkille. Oulu, 8 astetta ja kylmä tuuli.