Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en ole koskaan saanut pysäköintisakkoa tai ylinopeussakkoa. Mites muilla?

Vierailija
22.01.2022 |

En ole myöskään koskaan kolhinut autoa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ajokortti 30v, ammatikseni olen ajanut linja-autoa 23v. Ei yhtään sakkoa. Ainuttakaan kolaria en ole aiheuttanut. Muutama kolhu on töissä tullut vastapuolen aiheuttamana, esim. olen seissyt pysäkillä kun ajettiin perään.

Vierailija
22/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen potkukelkalla lipsutellut Juhantalon ohi lähes känissä kun tulin maamies seurojen talolta kylän poikamiehiä (tai olla muutama ukkomieskin jonossa) tyydyttämästä kun törmäsin tutkaa ylinoppuvesta, mutta kysymys kuuluukin pitääkö minun aina äänestää kepua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku ei ole saanut yhtään sakkoa ei vielä kerro mitään siitä montako vaaratilannetta tai jopa kolaria kyseinen kuski on aiheuttanut. Moni töppäilee liikenteessä mutta ei tajua aiheuttamiaan vaaratilanteita. 

Vierailija
24/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 ja 0. Ikää vajaa 70v.

Enkä hidastele liikenteessä. Rajoitusten mukaan mennään.

Vierailija
25/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut ajokortti 30v, ammatikseni olen ajanut linja-autoa 23v. Ei yhtään sakkoa. Ainuttakaan kolaria en ole aiheuttanut. Muutama kolhu on töissä tullut vastapuolen aiheuttamana, esim. olen seissyt pysäkillä kun ajettiin perään.

Sinä tuppimulkkuko se olet joka ei saa sitä koslasi perää kokonaan sinne pysäkille ja et osaa sitä vilkkua käyttää?

Vierailija
26/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minullakaan sakkoja, ei edes pysäköintisakkoja. Mutta olen saanut yhden huomautuksen "ajokortitta ajosta moottorikelkalla". Ajoin kelkalla metsässä, ja ylitin yhden tien. Ja poliisit kyttäsivät siinä ylityspaikalla, olin siis muutaman metrin ylityksen ajan tieosuudella, eikä minulla ollut ajokorttia mukana. Sain siitä huomautuksen. Ajokortti minulla on, mutta ei ollut mukana.

Että ei ollut kissalanpojilla muuta tekemistä sitten... huoh.

Vierailija
27/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkkisakkoja en koskaan ole saanut omaan autoon, toisille kylläkin :)

Muutama kamerakuva on tullut maksukehoituksena kotiin.

Kolhinut olen betonipossuun kerran. Kolaria en ole aiheuttanut, osallisena ollut kerran.

Fillarilla olen saanut sakot liikenteen vaarantamisesta pyörätiellä keskellä kaunista kesäpäivää. Sen poliisin oli vain pakko keksiä jotain ei sillä ollut pokkaa antaa periksi.

Kortti vuodesta 1990.

Vierailija
28/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ollut 40 vuotta. Ei yhtään itse aiheutettua kolaria. Parkkisakkoja alle 10. Ylinopeussakkoja 5, joista kolmet veivät kortin 4 viikoksi poliisiasemalle.

Oli pakko kuitenkin ajaa, totaaliyksinhuoltaja ja lapsilla harrastuksensa. Muistaakseni 3 krt ajoin. Kyllä muuten pelotti!

Poika muuten opiskelee poliisiksi.

Vierailija
29/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan myöntänyt kolhineeni kenenkään autoa.

Vierailija
30/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari nopeussakkoa tulee yleensä vuodessa. Se ei haittaa kun ajattelen sen olevan autoilun kustannuksia, Maksan sen siitä hyvästä että ajan aina ylinopeutta sen verran että jää rikesakkoon.

Vierailija
31/31 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin hetken ett sä sanot, ettei sulla ole kyllä autoakaan....

Mä ole saanut yhdet sakot molemmista, enkä ole kertaakaan naarmuttanut toista ajoneuvoa. Kortti on ollut yli 40 vuotta, autokin lähes yhtä kauan. En jää muun liikenteen jalkoihin, toimivat vilkut ja perävalotkin on. Olen nainen. Lisäkaneettina mainitsen, etten ole ikinä rohjennut taskuperuutukseen. Mieluummin kävelen vaikka kilometrin päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän