Ollaan lähdössä mökille. Minä...
.... pakkasin omat ja kolmen lapsen vaatteet & tavarat. Laitoin pyykit kuivumaan, tein aamupalaa ja latasin astianpesukoneen. Kävin kaupassa ostamassa kotiin jäävälle teinille sapuskaa. Tankkasin auton valmiiksi. Imuroin. Lämmitin eilisen päivän tähteet lounaalle. Siivosin pöydän. Hoputin lapsia sulkemaan tv:n, sammuttamaan pelikoneen, ottamaan mukaan vielä "viime hetken tärkeet tavarat jos tulee jotain mieleen", pukemaan ja autoon.
Mies ...
... heräsi, meni paskalle, söi, pakkasi omat tavarat ja vei ne autoon.
Nyt matkalla mökille. Harvemmin vituttaa tällaiset koska olen ns. toiminnan nainen ja tykkään kyllä tekemisestä mutta nyt jotenkin alkoi ärsyttää ihan vitusti!!!!
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:01"]Sitten mökillä siivoat ja peset koska joka paikka on täynnä hiirenkakkaa ja jääkaappi on homeessa koska joku vatipää pisti oven kiinni syksyllä. Viikonlopun jälkeen peset viisi koneellista pyykkiä. Samalla mies ajattelee että voi kun käytäisiin mökillä useammin!
[/quote]
Onneksi me käydään anopin ja apen kesämökillä mökkeilemässä, niin kaikki nuo edellä luetellut asiat on jo tehty ennen meidän mökille menemistä. Kiva mennä puhtaaseen mökkiin. ;-)
Omaa mökkiä en koskaan hankkisi.
[/quote]
Me käydään myös appivanhempien mökillä. Ovat sen verran vanhempia että eivät enää näe tuota likaa. Muita ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:11"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:09"]
Mä ratkaisin ton niin että lakkasi huolehtimasta muiden kui omista tavaroistani, kun pari kertaa oltiin ajettu pari tuntia ekstraa tai ostettiin kalliisti jotain tilalle kaupasta kun jotain elintärkeää oli unohtunut , niin kummasti alkoi miestäkin kiinnostaa pakkaaminen.
[/quote]
Todella fiksua ja aikuismaista toimintaa.
[/quote]
No se toimi.
Miksi kävit ostamassa kotiin jäävälle teinille kaupasta ruokaa? Luulisi, että jos teini voi jäädä kotiin, voi hän myös itse mennä kauppaan.. Vähän kuulostaa siltä että olet tehnyt asioita, joita ei kummankaan edes olisi tarvinnut tehdä.