Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko se turn off jos mies on "liian hyvä" sisustaja, ja asunnossa on muutenkin tosi siistiä...Eli kun menet hänen asuntoonsa, ja mies on itse sisustanut sen hienosti?

Vierailija
22.01.2022 |

Olen kuullut juttuja miten joku nainen lopetti miehen tapailun tämän takia...Koki että tuo mies olisi jotenkin liian feminiininen kun mies osasi liian aistikkaasti sisutaa, ja vielä siivota asunnon tip top

Oletko sinä ollut vastaavassa tilanteessa että hylkäsit miehen tämän takia?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Vierailija
2/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mieluummin miesluola missä kissojeni karvat eivät ikinä haittaisi. On neuroottista jos kaikki pitää olla tiptop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se homo

Vierailija
4/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän ois ihan lottovoitto, kunhan se mies ei olisi 24/7 sisustamassa, maalaamassa ja remppaamassa. 🤪

Vierailija
5/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei ole!!! Plussaa jos siisti koti ja hyvä maku sisustuksessa. Tämä valitettavan harvinaista.

Vierailija
6/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihailtavaa, mutta meillä olisi liian erilainen tapa viettää aikaa kotona, joten siitä tulisi riitoja.

Vierailija
7/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että nainen tai mies, joka lopettaa suhteen sen vuoksi, että mahd. kumppani on "liian hyvä " sisustaja johtuu sitä, että ymmärtää, että omien mieltymyksien ja sisustustoiveiden olevan paljon, jotain ihan muuta, - Kumppanin sisustus saattaa oikeasti olla eritavoin hieno ja tai kuten sanotaan erittäin tyylikäs tai osoitaa yleisesti hyvä ja harkittua maksua mutta ei sitä, mitä itse haluaisi.

- Jokaiselle meistä on kuitenkin varmaasti haluja siihem että omasta kodiata löytyisi riittävästi tilaa, jonka kokisi omakseen.

Jokaine tavara ja esine jonka kanssa elämme kertoo enemmän ja vähemmän suoraan meistä itsestämme. Jos asuisi ja eläisi vain toisen laittamassa kodissa, niin tavaroista ja esineistä ei ikäänkuin saa samanlaista tukea ja turvaa kuin jos ne olisi voinut itse voinut edes osaksi valita.

Se vähän yksinkertaisempi mies

Vierailija
8/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en pystyisi sisustamaan kotia minun mieleiseksi

Vierailija
9/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä oikeastaan, miten ahtaat raamit tässä on, syyllistyn itsekin ennakkoluuloisuuteen asiassa. Siisti ja persoonallinen on yhhtä, mutta jotkut sohvatyynyt on liikaa. Miksi toisaalta? Voi mieskin ola esteetikko. Naiselle sisustus luontainen harrastus, mies on heti pikkutarkka?! Näin olen itsekin ajatellut kieltämättä. Että tuoksukynttilät ovat turn-off. Aika lapsellista.

Vierailija
10/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä oikeastaan, miten ahtaat raamit tässä on, syyllistyn itsekin ennakkoluuloisuuteen asiassa. Siisti ja persoonallinen on yhhtä, mutta jotkut sohvatyynyt on liikaa. Miksi toisaalta? Voi mieskin ola esteetikko. Naiselle sisustus luontainen harrastus, mies on heti pikkutarkka?! Näin olen itsekin ajatellut kieltämättä. Että tuoksukynttilät ovat turn-off. Aika lapsellista.

*hyvä

Vierailija
11/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole turn-off, päinvastoin!

Minulla nimittäin on sellainen kumppani ja muistan sen, kun kävin kämpässään ensimmäistä kertaa. Olin ihan sanaton, hyvässä mielessä. Ihailen, että hänellä on näin hyvä silmä sisustukselle. Itsekin tykkään sisustaa ja katsomme yhdessä paljon erilaisia sisustukseen liittyviä ohjelmia.

Toki riippuu mikä tyyli. Jos olisi koko kämppä boho, niin voisin pitää kyllä hieman outona.

Vierailija
12/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle on sanottu (jälkeenpäin) että lopetti tapailun sen takia että on epäilty että joko joku ex-muikkeli on sisustanut tai sitten että olen kaappihomo.

Vierailija
13/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä, ongelma ainoastaan jos kaiken oltava neuroottisesti tiptop 24/7. 😬 Tämmöiseenkin törmännyt.

Vierailija
14/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Tosin jos on neuroottinen siivouksen suhteen niin ei kestäisi olla kanssani, enkä minä hänen.

Vierailija
15/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi iso plussa! 😊

Vierailija
16/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos ilmaisee itseään tuolla tavoin

Vierailija
17/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! Nykyinen puoliso pitää sisustamista turhana eikä hänellä ole mitään tyylitajua. Olisi kiva jos toistakin kiinnostaisi, itselleni kaunis koti on tärkeä.

Vierailija
18/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turn off🤢

Vierailija
19/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa, itse en ymmärrä sisustusasioita.

N45

Vierailija
20/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on sanottu (jälkeenpäin) että lopetti tapailun sen takia että on epäilty että joko joku ex-muikkeli on sisustanut tai sitten että olen kaappihomo.

todennäköisesti kaapphomo oletkin jos nyhräät jotain kämpääsi sohvan väriä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi