Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, onko se turn off jos mies on "liian hyvä" sisustaja, ja asunnossa on muutenkin tosi siistiä...Eli kun menet hänen asuntoonsa, ja mies on itse sisustanut sen hienosti?

Vierailija
22.01.2022 |

Olen kuullut juttuja miten joku nainen lopetti miehen tapailun tämän takia...Koki että tuo mies olisi jotenkin liian feminiininen kun mies osasi liian aistikkaasti sisutaa, ja vielä siivota asunnon tip top

Oletko sinä ollut vastaavassa tilanteessa että hylkäsit miehen tämän takia?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä se homo

Juuri näin, h*mo, mikä ho*o.

Vierailija
42/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei sitten kelpaa mikään.

Lue vastaukset huolella, niin saat älynväläyksen, että kaikki naiset eivät ole samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten koti on sisustettu. Viihtyisäksi ja oikeaa elämää varten, vai niin kuin johonkin sisustuslehteen, eli valkoista, valkoista, valkoista, beigeä, valkoista, valkoista, yksi kuiva risu pöydällä, valkoista, valkoista...

Siisteys on plussaa, tykkään itsekin pitää paikat siisteinä.

Vierailija
44/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei sitten kelpaa mikään.

Huoh. Lukutaito.

Vierailija
45/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "liian hyvä sisustus" ja "tosi siistiä" tarkoittaisi sellaista skandinaavista suht minimalistista sisustusta, missä ei saa näkyä mitään elämisen merkkejä, niin emme taitaisi sopia yhteen. Meillä syödään usein päivällinen olohuoneessa elokuvia katsellen, kirja- ja lehtipinoja kertyy sinnetänne, sisustuksessa on käytetty värejä. Koriste-esineitä, tuikkukuppeja, sisustustyynyjä tai sisustustauluja tähän kotiin ei tule, mutta esimerkiksi kirjahyllyjä on arviolta lähemmäs 30 metriä. Kumpikaan ei saa raivaria, jos toinen mutustaa sohvalla hapankorppua tai vaikka sipsejä.

Koti on elämistä varten.

Vierailija
46/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai se haittais, jos tyyli on sellainen joka itseäkin miellyttää eikä siitä tulis jotain ongelmaa että tyylit on ihan erilaisia tms. tai kunhan kaikki ei oo vaaleanpunaista ja kukkakuosista ns poikamiesasunnossa - silloin ehkä miettisin ekana, onko mies ehkä kuitenkin varattu ja joku nainen sisustanut kämpän (tai pahimmassa tapauksessa äiti) ja ehkä siinä kohtaa tulis epäilyksiä, jonka vuoksi ehkä suhde vois päättyä... mut jos kyse on vaan siististä, tyylikkäästä, ehkä design tai tietyn tyylisuunnan mukaan tehdystä harkitusta sisustuksesta ja et on siistiä niin en näe mitään ongelmaa. Voi miehilläkin olla silmää tyylille ja haluja siivota ja jotkut on siistejä luonnostaan- Itse taas olen kotikutoinen ja homsuinen joten ei ehkä sovittas sellasen kanssa yhteen. 

Vierailija
47/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Turn off reikää vonkaava, epätoivoinen, mustasukkainen, väkivaltainen idi00tti.

Vierailija
48/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, jos asunnossa on siistiä niin turn on:han se ainakin minulle on.

Jos on likaista, tunkkaista ja kaikki on hujan hajan, niin jättäisin deittailun siihen. Minusta ei kenenkään siivoojaa tule.

Siinähän sitä kina saadaan aikaiseksi kun toinen on sitä mieltä, että koti on hyvin sisustettu kun se on siisti, jsut kun tuli imuroineeksikin,.  kun taas toinen yrittää perustella miksi hän haluaa hankkia uuden 600€ maksavan olohuoneen pöydän vaikka toinen on sitä mieltä, että vanha puulavoista tehty pöytä on just hyvä ja just niin trendikäs. Tai kun toinen on sitä mieltä, että ihan hyvin voidaan ostaa uusi useamman tuhat euroa maksava soha va toine on sitä mieltä, että olsi fiksumpaa hankkia se käytettynä. Tai mitä sen maliillaa ja värillä nyt on väljä kun se on sentään Artekin eikä mikään Ikea sohva.

Se vähän yksinkertaisempi mies

Minä itse en kyllä ikinä ostaisi ikeasta sohvaa. Ikean tavaroiden kestävyys on jo nähty.

Mutta jos on henkilöllä varaa ostella 600e olohuoneen pöytiä niin ei minulla sitä mitään vastaan ole. En minä siihen itse laittaisi rahaa, mutta jos kumppanilla on varaa ja se tekee hänet onnelliseksi, niin mikäs siinä? 

Yhä mielummin otan sen sisustavan siistin miehen, kun "yksinkertaisen" joka ei siivoa tai huolehdi kodista. 

Vaikutat fiksulta; edellsien kommenttini pointti oli kai vain se, että välillä tuntuu sille, että kun puhutaan sisustamisesta niin se ei ole käsitteenä selkeä. - Joillekin se on sitä, että pitää kämppänsä siistinä ja kunnossa.

Toisessa ääripäässä on he, joille koti on jatkuvassa muutostilassa, jonne voidaan haluta jatkuvasti tai ainakin hyvin usein hankkia jotain uutta (ja kallista).

On minusta  ymmärrettävää, että haluaisi eimerkiski vaihtaa toset verhot muutaman kerran vuodessa mutta kuinka usein on fiksua vaihtaa vaikka sohva. Tapeteilla voi luoda makuuhuoneeseen hyvinkin erilaien tunnelman mutta kuinka usein on fiksua päivittää ja laittaa makuuhuoneeseen uudet tapetit? 

Lapsen huoneesen tuli laitetua tuollaiset tapetiyt pitäisikö ne vaihtaa vai kannattaisiko ne nyt vaihtaa enempi "hänen näköisekseen" vaikka kohta tuo kuitenkin varmaan muuttaa jo omilleen... Ta vosiko teini tehdä työn itse, tai yhdessä vanhemman kanssa, jos käytäsiin yhdessä hankkimassa tapetit. Mutta millaisetkon se haluaisi? - Sellaisen tyylsiäkö kuin se vaattidenkin kuulemma pitäisi olla vai jotain muuta. mitä  Ja kukas  tällä kertaa maksaa....

Ei ole kertaakaan tullut vastaan henkilöä, jolla olisi pakkomielle jatkuvasti uudelleen sisustaa asunnot ja vaihdella sohvaa joka vuosi. Ainoastaan olen kuullut, että näin tekevät jotkut instagram/bloggaajat, jotka tosin tekevät tuota työkseen. Normaali sisustava henkilö harvoin on jatkuvasti vaihtamassa tapetteja tai ostamassa uutta sohvaa, jos vanha on vielä siisti ja kunnollinen.

Se, että tykkää sisustamisesta ei automaattisesti tarkoita sitä, ettäkö se tarkoittaa ylikalliita huonekaluja ja että niitä pitää jatkuvasti ostella. En siis lainkaan ymmärrä tätä esimerkkiäsi. Tuot jonkun ääripään vertailuun, jotta oma argumenttisi vaikuttaisi paremmalta.

Totta Kärjistin kyllä ja esitin huonosti sen, että se, mitä tarkoitetaan sisustamisella ei ole yhtenäinen ja tarkoittaisi kaikille samaa asiaa.

Mutta joo. Samahan se on monen muunkinasian kohdalla. Ihan yhtälailla saatttaa syntyä erimielisyyttä siitä, mitä on kohtuullinen alkoholin käyttö. Tai akttiivinen liikunnan harrastamien tai vaikka kiinnostus kulttuuriin vai muutaman muun esimerkin antaakseni.

Suurin kritiikkini jonka jo edelleä halusin esittää on se, että en usko kiinnsotuksen sisistamsien(kaan) olevan mitenkään kiinni sukupuolesta tai seksuaalisesta suunatutumisesta, vaikka tässäkin keskustelussa on jo  jonkun tai joidenkin toimesta pidetty sisutamisesta kiinnsotuneita meihiä mahd. (kaappi)homoina. - En ota kantaa siihen, että onko näiden töräyten tarkoituksena ollut vain ärsyttää, vai onko joku oikeasti niin typerä, että ajattelee niin oikeasti

Vierailija
49/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää sisustusmiehistä, koska sisustaminen on naisellista. Tykkään urheilevista ja lukevista tekniikan miehistä. Saviset saappaat ja hikiset paidat ovat miehekkäitä. Perussiisteys on luonnollista, bakteerikammo neuroottista.

Vierailija
50/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan päin vastoin. Mutta toivottavasti tyyli olisi tarpeeksi samankaltainen kuin itselläni :P

Vierailija
51/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän ois ihan lottovoitto, kunhan se mies ei olisi 24/7 sisustamassa, maalaamassa ja remppaamassa. 🤪

KYLLÄ. TÄMÄ!!! Niin monta kertaa CAPSLOCK POHJASSA ja ilman. Yleensä niillä miehillä, jotka osaa jotain remontoida, ei ole makua. Ja taas niillä, joilla on jonkinlainen visuaalisuuden taju, ei pysy vasara kädessä. MISTÄ TUOMMOISEN MIEHEN LÖYTÄÄ??

Vierailija
52/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä omaan miesmakuuni tämä.

Vierailija
53/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle on sanottu (jälkeenpäin) että lopetti tapailun sen takia että on epäilty että joko joku ex-muikkeli on sisustanut tai sitten että olen kaappihomo.

Mun ex oli tuo jälkimmäinen.

Vierailija
54/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan se kiva mutta toisaalta koska olen itse melkoinen sottapytty eikä sisustus vuokrakämpässä kiinnosta, niin varmaan olisi liian erilaiset ajattelutavat.

Joku Monican kaltainen siivousintoilija ois kiva, jos minun sotkuisuus ei haittaisi

Vierailija
55/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi ollenkaan. Siisteys on ihan perusedellytys, jos minun kanssani meinaa olla. En voi sietää mitään lääviä. Hyvä sisustusmaku on myös pelkkää plussaa.

Vierailija
56/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole. Pidän siisteistä - ja puhtaista - miehistä.

Vierailija
57/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä se olisi vaan plussaa, jos mies tykkää sisustaa ja pitää kämpän siistinä. Itseltä kun ei onnistu kumpikaan, eli liekö olisi edes mahkuja tällaiseen mieheen.

Vierailija
58/58 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset sanoo että ei ole turn off, mutta kertaakaan he eivät ole tälläistä kuvailtua miestä tapailleet. Ja se on tietysti oikein, ei miehenn kuulu tehdä tuollaista.