"Äitimahat"
Siis kuinka pian synnytyksen jälkeen nämä kuvat on otettu? Vai onko pitkäkin aika synnytyksestä jo? Se olisi mielenkiintoista tietää.
Mulla on kolme lasta ja ikinä ei ole maha ollut tuon näköinen kuin max pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Olenko vain onnekas vai onko nuokin kuvat otettu juuri synnytyksen jälkeen?
Kommentit (44)
Mistä ihmeen nahkasäkistä te puhutte? Kauniita mahoja, joissa enemmän tai vähemmän arpikudosta. Omani on vielä lihavakin kaiken päälle, kolmannen synnytyksestä vuosi. Jospa sitä taas vuiden kulittua olisi edes puoliksi noin timmi kuin suurin osa kuvien naisista, niin olisin hyvin tyytyväinen.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:55"]Siis KAMALIA!! Olen kahden lapsen äiti, eikä minulla ole yhtään ainoaa ryppyä tai rantua mahassa, kuten ei omalla äidillänikään tai siskoillanikaan. Kuvien vatsat näyttävät enemmän rajusti laihduttaneiden vanhempien naiste, ketjupolttajien tai auringonpalvojien vatsoilta. Pelkkä raskaus tuskin aiheuttaa noin rajuja muutoksia.
[/quote]
Tuollainen voi tulla vaikka ei ole eläessään edes maistanut tupakkaa, bmi ollut normaalin alarajalla aina, aurinkoa ottanut viimeksi 10v sitten teininä ja raskaana rasvasi 2x päivässä ja synnyttäessään ikää 25.
Teki mieleni kehottaa sinua tekemään jotain niin loukkaavaa että tämä viesti/ketju olisi poistettu sitten, mutta mietipä vaikka päässäsi mitä voit itsellesi tehdä.
Mulla ei tullut tuollaista koska vatsa kasvoi "sisäänpäin", ei tullut arven arpea raskauksissa kun ei se maha koskaan ulos pullahtanut edes hoikkana (kohtu taaksepäin). Siskollani taas tuli kun oli iso mahakin. Mulla kuitenkin nahkalärpäke (ei tuollainen vaan sellainen vyölaukku) ihan omasta takaa kun laihdutin jo ennen raskauksia, samoin tissit roikkui ennen raskauksia. Raskaudet ei muuttaneet kroppaa yhtään ja ilman sitä 40kg ylipainoa olis varmaan kroppa ihan kiva nykyäänkin. Mutta en valita, olen sitä mieltä että elämän jäljet saa näkyä kropassa, hyvässä ja pahassa. En näe niitä rumina, ne kertoo omaa tarinaansa. Musta raskaus on kaikin puolin kaunis asia vaikka aika karua joskus onkin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:33"]
Ei tuollaiselle mahda mitään.
[/quote]
Kyllä voi. Riittää, kun huolehtii tunnollisesti ehkäisystä.
[/quote]
No voi sitä myös lihota ja laihduttaa itselleen tuollaisen. Älä tuudittaudu väärään turvallisuuden tunteeseen.
Mulla on 2 lasta, toisesta paino nousi 16kg, aina tosin olen ollut normaalipainossa/hoikka eli en ole ylipainoinen ollut raskaanakaan. Vatsa on litteä ja arpiton. Rinnat tosin vähän kärsineet. Äidilläni on 4 lasta ja sama homma.
Minulla on kahden lapsen jälkeen vatsassa, reisissä ja rinnoissa arpia. En omasta mielestäni kuitenkaan näytä kamalalta. Muutos entiseen vaan on iso. Ja siihen menee aikaa sopeutua. Bikineissä rannalle, on vielä tänä kesänä varmaan haave. Olen aina ollut ujo näyttämään kroppaani, varsinkin nyt, sen ollessa tavallisesta poikkeava. Täytyy olla rohkea, että kuvaa itsensä arpineen ja säkkeineen nettiin!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:03"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:47"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:33"] Ei tuollaiselle mahda mitään. [/quote] Kyllä voi. Riittää, kun huolehtii tunnollisesti ehkäisystä. [/quote] No voi sitä myös lihota ja laihduttaa itselleen tuollaisen. Älä tuudittaudu väärään turvallisuuden tunteeseen.
[/quote]
No siihen riittää, ettei syö enempää kuin kuluttaa. Vai pakottaako joku ruokaa kurkustasi alas?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:55"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:45"] Ällöttävä aihe. En uskalla edes klikata. [/quote] Äää, klikkasin sittenkin. :D Ihan hirveää. [/quote] Haista sinä pitkä v*ttu. Tässä 2kk vauvan äitinä olen juuri miettinyt et uskallanko tänä kesänä rannalle tämän oksettavan hirveän nahkasäkkini kanssa (aivan samanlainen kuin tuolla "napatyräihmisellä" - onkohan minullakin tyrä?!). Ilmeisesti en uskalla sitten. Tiedoksenne, että ei ole mitenkään omaa ansiotanne että ette saaneet tällaista säkkiä eikä ole minun syyni että minulle sellainen tuli. Kehuskelkaa mielummin vaikka koulutuksellanne, ammatillanne, taiteellisella lahjakkuudella, yleissivistyksellä tai ihan millä vain muulla kuin sattumanvaraisella ulkonäköseikalla!!!
[/quote]
Mitä sinä minulle keuhkoat? Itsehän sinä olet sen lapsen vaginastasi puristanut. Minusta nuo kuvat olivat niin ällöttäviä, etten pystynyt niitä paria sekuntia kauempaa katsomaan. Jos jonkun tuntemattoman nettityypin tokofobia saa sinut valitsemaan rannan sijasta vaikka terassin, kaikin mokomin, mutta nuo haistattelut ovat vain tyhmiä.
[/quote]
Niin, ja kyllä se on tasan tarkkaan minun omaa ansiotani, ettei kroppani ole tuossa kunnossa!
[/quote]
Osoittaa todellista yksinkertaisuutta tulla tänne leuhkimaan kireällä vatsallaan JOS EI EDES OLE LAPSIA. Mene sinä v*tun vela vaikka sinne rannalle tästä ketjusta.
Ei kellään tuollisia mahoja ole. Aivan älytön kuvamanipulaatio.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:09"]
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:05"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:45"] Ällöttävä aihe. En uskalla edes klikata. [/quote] Äää, klikkasin sittenkin. :D Ihan hirveää. [/quote] Haista sinä pitkä v*ttu. Tässä 2kk vauvan äitinä olen juuri miettinyt et uskallanko tänä kesänä rannalle tämän oksettavan hirveän nahkasäkkini kanssa (aivan samanlainen kuin tuolla "napatyräihmisellä" - onkohan minullakin tyrä?!). Ilmeisesti en uskalla sitten. Tiedoksenne, että ei ole mitenkään omaa ansiotanne että ette saaneet tällaista säkkiä eikä ole minun syyni että minulle sellainen tuli. Kehuskelkaa mielummin vaikka koulutuksellanne, ammatillanne, taiteellisella lahjakkuudella, yleissivistyksellä tai ihan millä vain muulla kuin sattumanvaraisella ulkonäköseikalla!!! [/quote] Mitä sinä minulle keuhkoat? Itsehän sinä olet sen lapsen vaginastasi puristanut. Minusta nuo kuvat olivat niin ällöttäviä, etten pystynyt niitä paria sekuntia kauempaa katsomaan. Jos jonkun tuntemattoman nettityypin tokofobia saa sinut valitsemaan rannan sijasta vaikka terassin, kaikin mokomin, mutta nuo haistattelut ovat vain tyhmiä. [/quote] Niin, ja kyllä se on tasan tarkkaan minun omaa ansiotani, ettei kroppani ole tuossa kunnossa! [/quote] Osoittaa todellista yksinkertaisuutta tulla tänne leuhkimaan kireällä vatsallaan JOS EI EDES OLE LAPSIA. Mene sinä v*tun vela vaikka sinne rannalle tästä ketjusta.
[/quote]
omassa kaveripiirissä on kaikilla äideillä tiukat vatsat. Tässä kuvatut Ongelmat on varmaan aivan marginaaliporukalla.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:06"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:05"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:55"] [quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:45"] Ällöttävä aihe. En uskalla edes klikata. [/quote] Äää, klikkasin sittenkin. :D Ihan hirveää. [/quote] Haista sinä pitkä v*ttu. Tässä 2kk vauvan äitinä olen juuri miettinyt et uskallanko tänä kesänä rannalle tämän oksettavan hirveän nahkasäkkini kanssa (aivan samanlainen kuin tuolla "napatyräihmisellä" - onkohan minullakin tyrä?!). Ilmeisesti en uskalla sitten. Tiedoksenne, että ei ole mitenkään omaa ansiotanne että ette saaneet tällaista säkkiä eikä ole minun syyni että minulle sellainen tuli. Kehuskelkaa mielummin vaikka koulutuksellanne, ammatillanne, taiteellisella lahjakkuudella, yleissivistyksellä tai ihan millä vain muulla kuin sattumanvaraisella ulkonäköseikalla!!! [/quote] Mitä sinä minulle keuhkoat? Itsehän sinä olet sen lapsen vaginastasi puristanut. Minusta nuo kuvat olivat niin ällöttäviä, etten pystynyt niitä paria sekuntia kauempaa katsomaan. Jos jonkun tuntemattoman nettityypin tokofobia saa sinut valitsemaan rannan sijasta vaikka terassin, kaikin mokomin, mutta nuo haistattelut ovat vain tyhmiä. [/quote] Niin, ja kyllä se on tasan tarkkaan minun omaa ansiotani, ettei kroppani ole tuossa kunnossa! [/quote] Osoittaa todellista yksinkertaisuutta tulla tänne leuhkimaan kireällä vatsallaan JOS EI EDES OLE LAPSIA. Mene sinä v*tun vela vaikka sinne rannalle tästä ketjusta.
[/quote]
Voitko osoittaa viesteistäni kohdan, jossa kehuskelen litteällä vatsallani? Säästän sinulta vaivan oikeasti lukea viestini: et voi osoittaa. Ei sinulla ole mitään tietoa siitä, onko vatsani litteä, pehmeä, pyöreä tai vaikka merisiilin näköinen. Tiedät ainoastaan, ettei se ole raskauden runtelema. Ymmärrän, että tykkäät keuhkoa etuoikeutettua raivoasi koska hormonit, mutta asetat tuollaisella viestittelyllä itsesi vain naurunalaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:14"]
[/quote]
omassa kaveripiirissä on kaikilla äideillä tiukat vatsat. Tässä kuvatut Ongelmat on varmaan aivan marginaaliporukalla.
[/quote]
Jep, akateemisilla naisilla harvoin tulee tuollaista jälkeä. Terveemmät elämäntavat näet.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:16"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 13:14"]
[/quote]
[/quote]
Jep, akateemisilla naisilla harvoin tulee tuollaista jälkeä. Terveemmät elämäntavat näet.
[/quote]
Olen lääkäri. Mitä luulisit, olisko minulla terveelliset elämäntavat? En ole yhtään tupakkaa polttanut jne. Ja kyllä, hormonit jylläävät pienen vauvan äitinä, mutta sinulle olen vihainen aivan oikeutetusti. Tähän aiheeseen tulevat lukemaan juuri se marginaaliporukka jolla tuo ongelma on ja joka voisi kaivata vertaistukea toisiltaan, joten ole hyvä ja mene pätemään vaikka sillä koulutuksellasi jonnekin.
Jumala päättää, minkälaiset jäljet synnytys jättää. Ei siihen ihminen pysty vaikuttamaan muuten kuin pysymällä Kristuksessa.
Aargh. Akateemisillako ei voi olla sellaiset geenit, että tulee raskausarpia? Sehän on ihotyypistä kiinni. Yleensä sellaisille, joilla on vahva ja tasaisen värinen iho, ei tule helposti raskausarpiakaan.
Voi itku, tuo "akateemiset ei arpeudu"-viestihän on kirjoitettu ihan selvästi kieli poskella. Aivan kuten tuo, että jumala suojelee uskovaisia raskausarvilta. Rauhottukaa vähän.
Riehaantuneita nautoja palsta täys...
Huoh musta tuntuu että emppu teki vaan siksi tän että sais julkisuutta. Vastahan oli se beautifulbody juttu joka pääsi iltikseen.... Syömishäiriö joopajoo ja yhtäkkiä puristelee maahansa maikkarin sivuilla. ÄÄrsyttävää yleistystä että kaikkien oikeiden äitien mahat näyttäis tolta, mulla on kolme pientä lasta ja hoikka kiinteä vatsa, vähän arpia.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:45"]
Ällöttävä aihe. En uskalla edes klikata.
[/quote]
Äää, klikkasin sittenkin. :D Ihan hirveää.
[/quote]
Haista sinä pitkä v*ttu. Tässä 2kk vauvan äitinä olen juuri miettinyt et uskallanko tänä kesänä rannalle tämän oksettavan hirveän nahkasäkkini kanssa (aivan samanlainen kuin tuolla "napatyräihmisellä" - onkohan minullakin tyrä?!). Ilmeisesti en uskalla sitten.
Tiedoksenne, että ei ole mitenkään omaa ansiotanne että ette saaneet tällaista säkkiä eikä ole minun syyni että minulle sellainen tuli. Kehuskelkaa mielummin vaikka koulutuksellanne, ammatillanne, taiteellisella lahjakkuudella, yleissivistyksellä tai ihan millä vain muulla kuin sattumanvaraisella ulkonäköseikalla!!!