Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Äitimahat"

Vierailija
23.05.2015 |

Siis kuinka pian synnytyksen jälkeen nämä kuvat on otettu? Vai onko pitkäkin aika synnytyksestä jo? Se olisi mielenkiintoista tietää.

http://www.mtv.fi/lifestyle/hyvinvointi/artikkeli/kuvat-aidit-esittelevat-bikinivartaloitaan-talta-nayttaa-synnyttanyt-nainen/5106860

Mulla on kolme lasta ja ikinä ei ole maha ollut tuon näköinen kuin max pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Olenko vain onnekas vai onko nuokin kuvat otettu juuri synnytyksen jälkeen?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa, nyt kaikkialla kohistaan että tältä näyttää synnyttänyt nainen..vaikka ei kyllä monikaan näytä. Osa noista kuvista olis voinut olla minä, siskoni ja kaverini 2 viikkoa synnytyksen jälkeen, mutta ei kai jotkut tuollaisiksi jää?

Vierailija
2/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perimästä eli geeneistä tuo on kiinni. Joillakin vain on sellainen iho, että siihen tulee raskausarpia tosi helposti ja se jää rypistyneeksi monen kuukauden ajaksi synnytyksen jälkeen. Itse en tiedä mistä olen geenini perinyt, mutta mulla ei neljän lapsen jälkeenkään ikinä ole ollut tuollaista ryppyistä roikkupussia, kuin noissa kuvissa on paljon nuorempana synnyttäneillä. En ole aktiivinen liikunnan harrastaja ja muistan kun ihmettelin viimeisen lapsen saatuani sitä, kun samaan aikaan synnyttänyt mua 10 vuotta nuorempi ja aktiivisesti urheilullut ja todella sixopackin omistanut nainen oli aivan järkyttynyt mahansa laadusta synnytyksen jälkeen. Se olikin todella kamalat vielä lähes vuosi synnytyksestä eikä mikään auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä tollasta nahkakasaa löydy, ihan silonen on kahta raskausarpea huolimatta

Vierailija
4/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan tuollaista ole, mutta samalla tiedostan että kirjoitan tätä koska olen vähän vahingoniloinen. Niin olette te muutkin. Ei ole mitenkään omaa ansiota, että ryppyistä mahaa ei ole tullut.

Vierailija
5/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olkaa iloisia jos teidän vatsat eivät ole menneet tuohon kuntoon! Hyvä mun mielestä kuitenkin, että tuo toinenkin puoli tuodaan esille. Turha sitäkän on hävetä.

Vierailija
6/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tutulle näyttää ja olkaa onnellisia te kellä tota ryppysäkkiä ei ole,

mulle se tuli jäädäkseen jo ensimmäisestä raskaudesta.

T: Kolmen äiti

Vierailija
7/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne pahat raskausarvet katoaisi, jos sellaisia on tullut? Iho on revennyt ja vaaleat viirut jää loppuelämäksi.

Vierailija
8/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiselle mahda mitään. Jos tulee arpia, niin tulee arpia. Rasvasin ihan jatkuvasti omaa mahaa raskausaikana ja ei auttanut,kun yhtäkkiä vaan vatsa kasvoi, niin että ihoon muodostui isot raskausarvet. Onneksi ne ovat noihin verrattuna pieniä mutta kyllä ne vaan vaivaa. Olen myös miettinyt, että mieluummin pikkusen rasvaa vatsassa kuin, että alkaisin niitä kovasti laihduttamaan, koska nyt arpia ei näe niin selkeästi. Jos häviäis pömppömaha kokonaan jäis vaan roikkunahat tilalle.
On tosi rasittavaa taivastelua muilta äideiltä tämä "ei mulla ainakaan tullut raskauden jälkeistä äitimahaa" ja suhtaudutaan kuin tuollainen olisi itseaiheutettua, läski varmasti on mutta arville ei mahda ku kirurgi jotakin. Lakatkaa kiillottamasta sitä omaa kuvaa muita haukkumalla.

Vierailija
9/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin kauhea maha, että en kehtaa enää bikineissä mennä rannalle. Olen muuten hoikka, mutta ekan lapsen jälkeen mahasta tuli kauhea. Tuntuu tosi pahalle, vaikka tiedän, ettei ole edes pahimmasta päästä. Muutama viikko sitten katsoin kuvia itsestäni ennen lapsia ja alkoi ihan itkettää kun muistelin, miten ihana, kaunis ja litteä vatsa minulla oli. 

Vierailija
10/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tuollaista (3lasta). Ei ole ollut edes heti synnytyksen jälkeen. Enkä ole nähnytkään tuommoista paitsi kerran kuntosalilla yhdellä nuorehkolla ja muuten timmillä naisella. Onneksi mahaa nyt harvemmin missään tarvitsee alasti esitelläkään.

Vierailija
11/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä aihe. En uskalla edes klikata.

Vierailija
12/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:45"]

Ällöttävä aihe. En uskalla edes klikata.

[/quote]

Äää, klikkasin sittenkin. :D Ihan hirveää.

Vierailija
13/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö pienten lasten äideillä tosiaan ole tämän tärkeämpää mietittävää?

Vierailija
14/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:33"]

Ei tuollaiselle mahda mitään.

[/quote]

Kyllä voi. Riittää, kun huolehtii tunnollisesti ehkäisystä.

Vierailija
15/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:46"]

Eikö pienten lasten äideillä tosiaan ole tämän tärkeämpää mietittävää?

[/quote]

Ei itseään tarvitse unohtaa, vaikka onkin äiti. Tottakai kauneus ja oma ulkonäkö kiinnostaa monia edelleen - vaikkei sinun kohdallasi näin olisikaan.

Vierailija
16/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme pelottelu-kuvia, ei kaikille tuollaista nahkasäkkiä jää.
T. Kolmen äiti

Vierailija
17/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tossa kirjoitetaan niin kuin olisi varmaa, että tuollainen vatsa tulee? :D Ei mulla tosiaan ole tollaista, vaikka mahassa reilu 4-kiloinen muksu köllöttelikin. :D
Luulisin, että ihan geeneistä ja ihotyypistä kiinni tuleeko arpia vai ei...

Vierailija
18/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 12:51"]Ihme pelottelu-kuvia, ei kaikille tuollaista nahkasäkkiä jää.
T. Kolmen äiti
[/quote]

Todella harvalle itse asiassa jää.

Vierailija
19/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis KAMALIA!! Olen kahden lapsen äiti, eikä minulla ole yhtään ainoaa ryppyä tai rantua mahassa, kuten ei omalla äidillänikään tai siskoillanikaan. Kuvien vatsat näyttävät enemmän rajusti laihduttaneiden vanhempien naiste, ketjupolttajien tai auringonpalvojien vatsoilta. Pelkkä raskaus tuskin aiheuttaa noin rajuja muutoksia.

Vierailija
20/44 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olisi mielenkiintoista tietää kuinka pian synnytyksen jälkeen nuo kuvat on otettu. Sehän nyt on ihan normaalia, että ne ekat päivät se on tuollainen, mutta harvemmin kai se ihan tuollaiseksi jää. Että turha yleistää, että tällainen on se tavallinen äiti, kun ei kaikki tavalliset äidit tuollaisia ole. Paitsi sen hetken synnytyksen jälkeen.