Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kerrostaloja!

Vierailija
23.05.2015 |

Kaikki äänet naapurista kuuluu tänne. Päivisin ei voi päikkäreitä ottaa, kun naapurit vaikka poraa tai siirtelee huonekalujen paikkaan. Lauantai aamuisin kamala meteli, olisi kiva edes viikonloppuna nukkua pidempään. Ihan oikeasti jopa puhe kuuluu meille. Pelkkää muminaa eikä siitä selvää saa mutta ehkä se jo kertoo kuinka huonot äänieristykset on. Yöllä herään siihen, kun naapuri on suihkussa ja veden lotina kuuluu. Jos olisi varaa, ostaisin ok-talon jostain erämetsästä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule. Nyt saa taloja halvalla vähän sivummalta.

Vierailija
2/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:39"]Kuule. Nyt saa taloja halvalla vähän sivummalta.

[/quote] No kyl mä ny sen tiesin?! -Ap

Vierailija
4/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tartte erämetsään muuttaa, ihan vain omakotitalo riittää, kun ei ole ihan valtatien vieressä tms. Muutettiin vajaa vuosi sitten kerrostalosta omakotitaloon ja tää hiljaisuus ja rauha on niiiiiiin nautinnollista!

Vierailija
5/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:41"]Ei sun tartte erämetsään muuttaa, ihan vain omakotitalo riittää, kun ei ole ihan valtatien vieressä tms. Muutettiin vajaa vuosi sitten kerrostalosta omakotitaloon ja tää hiljaisuus ja rauha on niiiiiiin nautinnollista!
[/quote]NO VITTU EI OO VARAA et mietippä sitä mihin muuttaisin! -.- -Ap

Vierailija
6/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:39"]Vali vali...
[/quote] oo hiljaa ... Ite asut paviaanin pyllyssä!! -Ap

Vierailija
7/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama ongelma mulla :( inhoan nykyistä kämppääni jossa uskomattoman huono äänieristys! Naapurin suihkussa käymiset ja se veden kohina on jotain järkyttävää kuunneltavaa! Samoin kun naapurilla pesukone käynnissä niin seinät tärisee. Yskiminen, puhe, musiikki, imuri, käveleminen; kaikki kuuluu läpi :/ uutta kämppää kun on vaan vaikea löytää kun omistaa koiran...

Vierailija
8/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:43"][quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:41"]Ei sun tartte erämetsään muuttaa, ihan vain omakotitalo riittää, kun ei ole ihan valtatien vieressä tms. Muutettiin vajaa vuosi sitten kerrostalosta omakotitaloon ja tää hiljaisuus ja rauha on niiiiiiin nautinnollista!
[/quote]NO VITTU EI OO VARAA et mietippä sitä mihin muuttaisin! -.- -Ap
[/quote]

Vittu valivali

Vierailija
9/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista. Meidän kerrostalossa taas on aivan huippuhyvä äänieristys. Asunnon oven läpi kuuluu joskus harvoin ääniä rappukäytävästä, mutta seinien läpi toisista asunnoista ei kuulu _mitään_.

Vierailija
10/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:45"]Ihan sama ongelma mulla :( inhoan nykyistä kämppääni jossa uskomattoman huono äänieristys! Naapurin suihkussa käymiset ja se veden kohina on jotain järkyttävää kuunneltavaa! Samoin kun naapurilla pesukone käynnissä niin seinät tärisee. Yskiminen, puhe, musiikki, imuri, käveleminen; kaikki kuuluu läpi :/ uutta kämppää kun on vaan vaikea löytää kun omistaa koiran...
[/quote] myy koira pois -Ap

Vierailija
11/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:45"]Harmillista. Meidän kerrostalossa taas on aivan huippuhyvä äänieristys. Asunnon oven läpi kuuluu joskus harvoin ääniä rappukäytävästä, mutta seinien läpi toisista asunnoista ei kuulu _mitään_.
[/quote] no ei mua kiinnosta ku tuut rehvasteleen jollai asunnol vittu turpakiii!!! -Ap

Vierailija
12/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Röllin luokse metsään.

Vierailija
13/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:53"]Muuta Röllin luokse metsään.
[/quote] No sinne vaikka ei aaveellä jaksa vittu olla stna -Ap

Vierailija
14/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 10:45"]Ihan sama ongelma mulla :( inhoan nykyistä kämppääni jossa uskomattoman huono äänieristys! Naapurin suihkussa käymiset ja se veden kohina on jotain järkyttävää kuunneltavaa! Samoin kun naapurilla pesukone käynnissä niin seinät tärisee. Yskiminen, puhe, musiikki, imuri, käveleminen; kaikki kuuluu läpi :/ uutta kämppää kun on vaan vaikea löytää kun omistaa koiran...
[/quote]
Mua ei häiritse naapurien muut äänet, kun eivät pidä mitään yöelämää, mutta joka ilta kun oon just mennyt sänkyyn yläkerran mies käy pissillä ja se lorina kuuluu mun makkariin :D

Vierailija
15/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis kertoo vihaavansa kerrostaloja ja haluaisi muuttaa muualle, mutta kun joku antaa vinkkejä, ne eivät kelpaa, vaan ovat rehvastelua ja leuhkimista, kun pitäisi ymmärtää, ettei kaikilla ole varaa muuttaa.

Mitä sitten olisi pitänyt vastata? Että joo, kyllä kerrostaloasuminen on saatanasta, ja että olet ap aivan oikeassa. Tai sitten tykätä vaan vimmatusti, muttei vastata mitään.

Vierailija
16/17 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on kai tehty kerrostalossa asumaan kun ei mua häiritse oikeastaan mikään muu, kuin se kun seinänaapurissa tehdään just remppaa ja se alkaa aina arkisin 7ltä aamulla... Tää mun nykyinen asunto on talossa, jossa todellakin on huonoin äänieristys mitä missään missä olen aikaisemmin asunut, tänne kuuluu naapurin rykiminen, radion soitto, puhe jne... Ja aika selkeesti vielä toi puhe jos sattuu yhtään kovemmal äänellä puhumaan tai yöllä. Ei häiritse mua yhtään, itseasiassa nautin siitä että kuuluu elämän ääniä :) olen aina tykännyt esim mennä nukkumaan kun tiedän että joku muukin on vielä hereillä ja täällä asuu vaikka minkälaista porukkaa... :D ainut mikä on oikeasti vituttanu täällä asuessa on toi seinän takana tapahtuva remontti

Vierailija
17/17 |
27.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun. Kerrostalossa jossa asun ei ole äänieristystä myöskään. Kaikki naapurien (asun ylimmässä kerroksessa eikä siitäkään ole pienintäkään hyötyä) bassonjumputukset, hoilatukset ja kantapääkävelyt kuuluu tänne. Karseeta kun kuuluu sellaista tasaista ”thump thump” ääntä tunnista toiseen, kämpän sijainnista riippumatta. Tuntuu korvissa, ja siksi erityisen inhottavaa. Tänään joku aloitti (aina se sama kämppä) bileillä la aamuna klo 6.30 ja joku kävi onneksi hakkaamassa oveen ja lopettamassa ne siihen paikkaan. Mutta varmaan koko talo heräsi siihen. Myös hajut (tosi voimakkaat ruoan käryt ja rööki) tulee liesituulettimesta. Aivan ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän