Sukulaiset käyttäytyvät pääosin huonosti
Ja sitten he soittavat ja ihmettelevät, miksi ei ole kuulunut mitään. Onhan ihmiset aivan käsittämättömän kauheita, eivätkö he itse tiedosta mitä puhuvat, tekevät ja miten käyttäytyvät, mitä siihen sitten pitäisi vastata kun ei ole kuulunut mitään, pitäiskö kertoa totuus, no siitähän syttyy suukopu kuinka on ymmärretty taas väärin. Toimeen tuleminen, mitä se on ?
Kommentit (5)
Joo. Totuus. Paitsi äidille ei viitsi.
Niin tuttua. Itselläni on 2 siskoa, jotka ovat vieraampien seurassa kuin mitäkin päivänsäteitä. Minua kohdellaan aiheettomasti kuin roskaa. Minä olen aina vastuussa toisten virheistä. Koitan pitää välimatkaa, koska en lähde heidän riidanhaastoonsa mukaan. Sitten tulee taas haukut kun en "koskaan" soita. Kyllä soitan silloin kun minulla on asiaa, mutta en vain tykkää lätistä turhia puhelimessa. Onneksi ei nähdä kuin muutaman kerran vuodessa ja silloinkin pyrin siihen, että mukanani on joku niin siskot pysyvät asiallisina.
Itse myös suvusta jossa ilman mitään suodattamista sanotaan mitä vain, kommentoidaan ulkonäköä, mielenkiinnonkohteita, elämän valintoja, unelmia, kumppaneita, mitä vain. Vika on aina loukkaantujassa jos nokkiinsa ottaa.
En ole suvun kanssa missään tekemisissä.
Serkun häissä taisin olla vuonna 2013, mutta sitä ennen olen ollut heidän kanssa tekemisissä sitten lapsuuden.
Sukulaiset on pärssiistä