Joker (2019) on kiistatta yksi koskaan tehdyistä elokuvista.
Joker (2019) on kiistatta yksi koskaan tehdyistä elokuvista.
Kommentit (44)
Otsikosta taisi unhottua pois jokin sana. Ehkä OFFICAL?
Onko tuo saanut kiistaisia jatko-osia? Vai eikö niitä ole vielä tehty ?
Mihin palsta päätyi? Onko vai eikö olla?
No jos lukisit ensin ne käyttöohjeet.
Koska nykymentaliteetti (=perseestä) on, että ei ole keskustelua jos kaikki ovat samaa mieltä, joten minä väitänkin vastaan että ei oo mitään jokerileffaa olemassa.
Mut siis leffana yksi parhaita viime vuosien tuotoksista! Jos olisi tehty siis.
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä ja vieläpä akateemikko eli oikeassa.
Et varmasti ole akateemikko.
Akateemikko (ruots. akademiker) on Suomessa arvonimi, jonka tasavallan presidentti myöntää erityisen ansioituneille tieteen- ja taiteenharjoittajille. Vuosina 1947–1969 niin sanotussa vanhassa Suomen Akatemiassa oli kaksitoista akateemikon virkaa (neljä luonnontieteellistä, kolme hengentieteellistä, kolme taiteellista, kaksi vaihtuvaa), joiden haltijat velvoitettiin harjoittamaan ja edistämään omaa tieteellistä tai taiteellista alaansa. Vaikka Suomen Akatemia vanhassa muodossaan lakkautettiin vuoden 1970 alussa, saivat silloiset akateemikot pitää virkansa ja palkkaetunsa vanhan lain mukaiseen 70 vuoden eroamisikään saakka.[1] Vuodesta 1972 akateemikko on ollut valtiollinen arvonimi.
Vierailija kirjoitti:
Koska nykymentaliteetti (=perseestä) on, että ei ole keskustelua jos kaikki ovat samaa mieltä, joten minä väitänkin vastaan että ei oo mitään jokerileffaa olemassa.
Mut siis leffana yksi parhaita viime vuosien tuotoksista! Jos olisi tehty siis.
Nostan! Kyllä olisi pitänyt tehdä Jokeri. Siitä ei voi olla toista mieltä.
Vihaan tällaista, että joku muu on oikeassa kuin minä.
Mä en tiedä tuosta mitään. Mutta joko laitoitte joulukuusen pois?
Täällä on ammattikriitikot vauhdissa. Aihe vapaan raati voisi ruotia muitakin rainoja. Mikä seuraavaksi, onko muita filmejä tehty?
Jälleen kerran oivaltavaa analyysiä ap:lta.
Mä luulen, että ehkä vaihdan mielipidettä. Oli kuitenkin hyvä perustelu.
Onko tästä tehty luotettavia tutkimuksia? Missä lähdeviitteet väitteisiin? Suhtaudun skeptisesti huuhaaheittoihin, joten kiistän.
Kyseessä on yksi aikakautemme elokuvista!
täytyykin käydä tankkaamassa batmobiili illaksi
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on yksi aikakautemme elokuvista!
Älä muuta virka!
En uslo että sitä on koskaan tehty. Salaliitto.
Ennustettiinko tämä Simpsoneissa?
Olen samaa mieltä ja vieläpä akateemikko eli oikeassa.