Kaupan työntekijä, paljonko on palkkasi tunnissa ilman lisiä + kokemuksia alasta?
ILMAN LISIÄ siis, ihan perustuntipalkka.
Esim. Tokmanni, Rusta, K-kaupat, S-kaupat, erikoisliikkeet jne.
Voi myös kertoa, onko kokoaikainen vai osa-aikainen ja kuinka paljon on yleensä lisiä/kk sekä tarkempi työnkuva (kassa, osastovastaava, hyllyttäjä jne.).
Mietin alanvaihtoa, mutta joka paikassa tuntuu lukevan palkkakokemuksena tyyliin 10e/h, mikä ei kyllä riitä mihinkään näin perheellisenä.
Myös työkokemukset varsinkin ketjuliikkeissä kiinnostaa.
Kommentit (28)
Itse urani tehnyt k kaupan leivissä ja siellä on se hyvä puoli että fiksu kauppias arvostaa hyvää työntekijää. Pääsee sopimus palkalle. Nuo edellä mainitut tuntipalkat jää omastani huomattavasti. Suosittelen lämpimästi k ryhmää.
Mä saan liitolta enemmän työttömänä.
-insinööri
Miten ihmeessä myyjät ei saa neuvoteltua itselleen kunnollisia palkkoja? S- ja K-ryhmä, Tokmanni ja kaikki muut tekevät vuodesta toiseen kovaa tulosta. Luulisi siitä riittävän työntekijöillekin jos pitäisivät oiukeuksistaan kiinni. Kaikki neuvottelut kun on liittojen varassa niin tämä siitä seuraa. TES:llä mennään.
Minä olen neuvotellut palkkani itse ja olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Kokemus myyjänä 8 vuotta, palkka 12,89 eur/h. Liity Pamiin.
Kannattaako tuosta palkasta maksaa vielä siivu PAMille, kun hinta on tämä.
Jäsenmaksu on 1,5 % bruttopalkasta kaikesta jäsenyyden aikana ansaitusta tulosta, vaikka maksupäivä olisi jäsenyyden päättyminen jälkeen. Jäsenmaksu sisältää myös työttömyyskassan jäsenmaksun. Jäsenmaksun voit vähentää verotuksessa.
Jäsenmaksu maksetaan
- kaikesta työnantajan maksamasta veronalaisesta palkkatulosta, etuuksista ja palkkioista
- lomakorvauksesta
- osa-aikatyöstä, vaikka työttömyyskassa perisi samalta ajalta maksamastaan sovitellusta työttömyyspäivärahasta jäsenmaksun
- työttömyyskassan maksamista päivärahoista ja etuuksista (työttömyyskassa hoitaa).
https://www.pam.fi/jasenyys/jasenelle/jasenmaksu/?gad_source=1&gad_camp…
Up