Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tottua purentakiskoon

Vierailija
23.05.2015 |

Siis miten ihmeessä tämä möykky suussa tulisi muka nukkua? Tulee syljen liika erittymistä ja yökkäysrefleksiä. Miten nopeasti te muut totuitte joilla myös tämä purentakisko? Omani valmistettiin yöllisen hampaiden narskutuksen vuoksi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on supervanha keskustelu mutta sain itekin eilen purentakiskot ja asiaa googlailin niin tuli vastaan. Samanlainen yökköysrefleksi ku ap:llä, yritin rentoutua mut kiskon paksu etuosa työntää kieltä sen verran taaksepäin, että yökkäily alkaa. Mietinki hiottiinko ap:llä/tai jollain muulla, kellä sama ongelma, kiskojen etuosaa vai miten asia ratkesi? Aktiivisena hereillä ollessa mulla ei yökkäilyongelmaa niin ole mut kun rentoutuu. Ja tää yökkäily ei ole satunnaista vaan tosi tiheetä ja pakko äkkiä repiä kiskot suusta pois kun meinaa oksentaa. Yritä siinä nyt sitten nukkua xD

Kokemuksia ja neuvoja plz?

Vierailija
22/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin käyttämisen koska naimisesta ei tullut enää mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on supervanha keskustelu mutta sain itekin eilen purentakiskot ja asiaa googlailin niin tuli vastaan. Samanlainen yökköysrefleksi ku ap:llä, yritin rentoutua mut kiskon paksu etuosa työntää kieltä sen verran taaksepäin, että yökkäily alkaa. Mietinki hiottiinko ap:llä/tai jollain muulla, kellä sama ongelma, kiskojen etuosaa vai miten asia ratkesi? Aktiivisena hereillä ollessa mulla ei yökkäilyongelmaa niin ole mut kun rentoutuu. Ja tää yökkäily ei ole satunnaista vaan tosi tiheetä ja pakko äkkiä repiä kiskot suusta pois kun meinaa oksentaa. Yritä siinä nyt sitten nukkua xD

Kokemuksia ja neuvoja plz?

Hammaslääkärit voivat säätää ja hioa kiskoja. Jos hampaita (esim. viisauden-) poistaa, kiskon voi jopa osittain katkaista. Mulla meni tottua ehkä viikon-pari. Ollut käytössä vuosia, ehkä jopa kymmenen. Olen koittanut jättää välillä pois, mutta ongelmat palaavat joten sen kanssa mennään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän