Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi itku!! Tähän loppui miesten tapailuni, koska viimeisimmällä on

Vierailija
23.05.2015 |

sellainen vanhanmallinen, aivan karsea vessanpönttö, http://aijaa.com/LcSpcd. En voi uskoa todeksi, että vielä nykyäänkin jollain on ihan oikeasti noita karseita hökötyksiä kotonaan. Kuvittelin, että 2010-luvulla ihmiset olisivat jo moderneja ja ovat hankkineet seinämallisen pöntön.
Lienee sanomattakin selvää, että meidän kahden tiemme eivät enää kohtaa, vaan kuinka saada mies ymmärtämään se myös?? Miten se voi edes kuvitella, että kaksi ajatusmaailmoiltaan näin eroavaa ihmistä voisivat tulla toimeen keskenään? En tarkoita haukkua, ja olihan kylppärin laatat ihan nätit (vaikka itse olisin valinnut toisenlaiset) ja ihan kiva matto siellä myös oli, mutta... Jotenkin tuo vanhan ajan pönttö oli vaan totaalinen turn off.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miehet noista välitä. Iloisia ovat kun saavat pimpulia. Minullakin miehiä riittää, vaikkei minulla ole edes keraamista liettä induktiohellasta puhumattakaan.

Vierailija
22/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:25"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:21"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:18"]

Siis nyt on pakko kysyä, että mikä sitten on uuden mallinen pönttö?

[/quote]

Semmoinen seinään muurattu, jolla istuessaan pelkää muurausten pettävän.

[/quote]

Oletko kirjoitellut myös ketjuun Noloin tilanteesi ylipainon takia?

[/quote]

En, kun ei mulla ole ylipainoa. Muiden ylipainoasioista en viitsi kirjoittaa. Onko teillä hyvät jutut siellä?

[/quote]

On. Ainakin yksi hajonnut pönttö ja monta muuta hupaisaa sattumusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat ottaa mieheen yhteyttä , parasta otta sillä kun häiriköit tämän asuinalueella, pomosi ottaa sinuun yhteyttä. ellei peräti joku muukin taho.

Olet sitten lähtemässä Kampista mhin suuntaan tahansa.

Vierailija
24/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pönttöasiaan tuli eleen että että jotkut halua liritellä kuten kampissa vaikkapa niskaasi.? jotkut ovat tehneet niistä suihkuja.

Vierailija
25/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin loppui teippi kesken. vai mita s&d

Vierailija
26/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:27"]

Oon miettinytkin, miksei miestä löydy, ja syy selvisi!!! Mun pönttö on lattiamallin lisäksi vielä VEDETTÄVÄ, ei siis edes painettava!! Ei sentään narua katosta roiku...

[/quote]

Mä taas ihmettelen kun ON löytynyt mies vanhan mallisesta pöntöstä huolimatta! Tosin ei olla vielä muutettu yhteen, pöntön vika?

Vierailija
27/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT :)

Vierailija
28/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvin vakavalta pönttöongelmalta. Suosittelen erikoishoitajaa. Onko sinulla kenties paha pönttöpää? Hakeudu ehdottomasti vessajuristin puheille hän osaa neuvoa eteenpäin. Ja kyllä. Miesten tapailu kannattaa nyt lopettaa. Nehän saattaa kaikki olla ihan pönttöjä.

Vierailija
29/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:15"]On olemassa diagnoosi sairauteesi, jossa ulostamisen apuvälineet kiinnostavat noin paljon.
[/quote]

Mikä? En ole kuullut ja kiinnostaa

Vierailija
30/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:30"]No ei miehet noista välitä. Iloisia ovat kun saavat pimpulia. Minullakin miehiä riittää, vaikkei minulla ole edes keraamista liettä induktiohellasta puhumattakaan.
[/quote] EI INDUKTIOHELLAA? Nyt on jo 2015, haloo! *pyörtyy vessaan ja komauttaa kallon pyttyyn*

Vierailija
31/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 01:16"]On kuitenkin tommonen versio, että painetaan vedettäessä. Mun pönttö vedetään vedettäessä. 
[/quote]

Mun pönttön vedintä vedetään alaspäin.

Vierailija
32/32 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, jolla olli viiskytluvun vessanpönttö. Eli vesisäiliö katonrajassa. Huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme