Panosi tänä vuonna.
Rakastelukertasi tänä vuonna. Mulla vielä nolla, mutta ensi viikolla saan rehevä naista.
Kommentit (27)
Ehkä 12-15. Viisikymppisiä ollaan ja viiden vuoden suhde takana.
Nolla. Viiskymppisiä ja etin kokoajan vakipanoa sivusuhteeksi
No ihme ja kumma, mutta ollaan pantu tämän vuoden puolella jo noin 15 kertaa. Saattaa olla enempikin.
Oon menny jo laskuissa sekaisin, varmaanki jotain 30 ja 40 välillä.
Neljä kertaa vaimoa, kaksi kertaa ystävätärtä.
Kolme kertaa, tänään lisää toivottavasti. Yli 20 vuotta yhdessä.ja pienet lapset, niin ei kovin usein harrasteta.
Onko tämä PANO vain miehille? Eli miehet panee janaiset rakastelee vai? No minä olen nainen ja jokapäivä, tietysti.
Kerran omaa vaimoa pidemmän tauon jälkeen. Makkarin päiväpeiton dna-näytteet siitä muistuttamassa.
Tällä hetkellä sinkkuna, 5 panoa taitaa olla tälle vuodelle. Neljä eri ihmistä.
T. N35
Ehkä noin 8-10 panoa
M60 Vakisuhteessa mutta eri osoitteissa asutaan
Tasan Nolla. Niinkuin oli viimevuonna ja sitä edellisenä ja sitä ja sitäkin edellisenä. sitä ennen tais olla 1 ja sitä ennen 2.
Ja ollaan 40 pari ja naimisissa. kovaa menee
Vierailija kirjoitti:
Tasan Nolla. Niinkuin oli viimevuonna ja sitä edellisenä ja sitä ja sitäkin edellisenä. sitä ennen tais olla 1 ja sitä ennen 2.
Ja ollaan 40 pari ja naimisissa. kovaa menee
Karmivaa. Miksi olette yhdessä?
Jotain 30 ja olen nainen ja on mulla mieskin. Ja nautin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ollaan 40 pari ja naimisissa. kovaa meneeKarmivaa. Miksi olette yhdessä?
Ei ole varaa erota. isot velat ja lapset. pari ekaa vuotta on vaikeimmat sitten tähän jo tottuu.
Vaimoa 3 kertaa. Rakastajatarta 5 kertaa ja entistä rakastajatarta 2 kertaa. Vaimon kanssa sellaiset 30 min peruskuviot, mutta rakastajattarien kanssa muutamasta tunnista koko yöhön.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoa 3 kertaa. Rakastajatarta 5 kertaa ja entistä rakastajatarta 2 kertaa. Vaimon kanssa sellaiset 30 min peruskuviot, mutta rakastajattarien kanssa muutamasta tunnista koko yöhön.
Minkälainen parisuhde pitää olla, että voi tosta vaan olla rakastajan kanssa vaikka koko yön toisen tietämättä? En voi käsittää.
Oman miehen kanssa kaksi kertaa yössä ,kolmena päivänä.
Eli kuusi kertaa. Kahden vakkarin kanssa illan ja yön aikana neljä kertaa yön aikana yhdyttiin molempien kanssa yön aikana ja molempien kanssa aamulla kahdesti. Enempää pojat ei jaksaneet.
Noin 20 krt. Vaimon kanssa. Yhdessä 20+ vuotta.
Uutta muijaa olen pannu varmaan 25 kertaa tänä vuonna.