Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viimeinen työvuoro hoitajana alkaa pian

Vierailija
22.01.2022 |

Se olis sitten viimeinen työvuoro hoitajana. Ensi viikko pitämättömiä lomia ja sitten katkiaa palkan maksu.

Karvan verran ahristaa kieltämättä, mutta näillä nyt mennään. Uusi sijainen aloitti tilallani eilen ja varmaan vuittuillakseen toivotti mulle hyvää lomaa kun en tänään enään sitä nää.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla oireilla saa jo pitkän sairasloman, jonka aikana kuluu 3 kk:n karenssikin.  Käy siis lääkärillä juttelemassa.

Vierailija
42/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun itse olen ottanut kaikki kolme rokotetta niin voin sanoa että teit fiksun päätöksen. En ota enää yhtään ja nuokin kaduttaa.

Ihan vaan miettimisen aihetta kaikille, vaikka kaikille ei tule mitään oireita niin sitten on meitäkin joille tulee rajut oireet. Itse pelkään ihan aiheellisesti rokotetta enemmän kuin koronaa. Aika näyttää pääseekö tässä enää kuntoon mutta jos alle 30 min rokotteesta sydän oireilee niin kertoo paljon. Ja hoitohenkilökunta suhtautui asiaan vähättelevästi, mitään mistä raportoin silloin ja aiemmin ei kirjata ylös kun menee varmaan panikoinnin piikkiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun itse olen ottanut kaikki kolme rokotetta niin voin sanoa että teit fiksun päätöksen. En ota enää yhtään ja nuokin kaduttaa.

Ihan vaan miettimisen aihetta kaikille, vaikka kaikille ei tule mitään oireita niin sitten on meitäkin joille tulee rajut oireet. Itse pelkään ihan aiheellisesti rokotetta enemmän kuin koronaa. Aika näyttää pääseekö tässä enää kuntoon mutta jos alle 30 min rokotteesta sydän oireilee niin kertoo paljon. Ja hoitohenkilökunta suhtautui asiaan vähättelevästi, mitään mistä raportoin silloin ja aiemmin ei kirjata ylös kun menee varmaan panikoinnin piikkiin.

En sano tätä oikeasti pahalla mutta kyllä se 30 minuuttia on liian lyhyt aika että saisit rokotteesta oireita. En millään muotoa kiellä sinun myöhemmin saamiasi oireita.

Vierailija
44/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin lukemaan. kun ajattelin, että kyse on asiallisten hoitajien huonoista työolosuhteista ja pienestä palkasta, mutta tää olikin tämmönen juttu. Eipä oikein herätä empatiaa. Minun rakkaitani eivät toivottavasti rokottamattomat hoida, ja jos ei sen vertaa ole oman alan perusteet hallussa, että tajuaisi rokotteen ottaa, sitten pitääkin vaihtaa alaa,

Vierailija
45/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sitten ainut joka loppujen lopuksi meidän osastolla ei ottanut piikkiä. Kaikki muut suostui piikille kun tuo lakimuutos tuli. Mä olin ainut joka kieltäytyi.

Ja lapset ei oo ottanu myöskään mutta annoin heidän itse päättää asiasta.

No nyt täytyy kyllä arvostaa!!!

Vierailija
46/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä piikkejä on luvassa jatkuvalla syötöllä lisää. Pakkopassi tulee ja mukana tulevat pakkopiikit. Se on ihan sama ja se ottaako nyt nämä ja kuvitella, että sitten tästä pääsee. Ei pääse. Tämä piikitys on vasta aluillaan.

Vierailija
47/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin lukemaan. kun ajattelin, että kyse on asiallisten hoitajien huonoista työolosuhteista ja pienestä palkasta, mutta tää olikin tämmönen juttu. Eipä oikein herätä empatiaa. Minun rakkaitani eivät toivottavasti rokottamattomat hoida, ja jos ei sen vertaa ole oman alan perusteet hallussa, että tajuaisi rokotteen ottaa, sitten pitääkin vaihtaa alaa,

Voit olla ihan varma, että sua ja sun rakkaitas ei hoida kukaan. Tämä on menoa nyt. Ja sä olet yksi syyllisistä, joiden lyhytnäköisyys ja typeryys tuhosi kaiken. 

Vierailija
48/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska se on panikointia.

Vierailija
49/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit olla ihan varma, että sua ja sun rakkaitas ei hoida kukaan. Tämä on menoa nyt. Ja sä olet yksi syyllisistä, joiden lyhytnäköisyys ja typeryys tuhosi kaiken. 

Ihme sekoilua. Nyt heittää iso pyörä jo.

Vierailija
50/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska se on panikointia.

No vähän minä allergioille voin. En avaa tapausta enempää. Jännä vaan kun oireita tulee ihan odottamatta ja jokaisesta fyysisesti enemmän. Nämä asiat jatkohoidan kyllä ihan jonkun muun kanssa kuin palstalla.

Harvoin mitään pelkään enkä ikinä ole panikoiva ollut mistään. Mutta silloin kun tulee noin rajuja fyysisiä oireita eikä kukaan osaa suhtautua tilanteen vaatimalla vakavuudella niin kyllä siinä alkaa pelottamaan. Ei se mitä tapahtuu vaan se mitä ei tapahdu.

Vierailija
51/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano tätä oikeasti pahalla mutta kyllä se 30 minuuttia on liian lyhyt aika että saisit rokotteesta oireita. En millään muotoa kiellä sinun myöhemmin saamiasi oireita.

Itseasiassa jokaisen kolmen rokotteen kohdalla ensimmäiset oireet tulee noin 5 minuutin kohdalla. Nämä on myös hoitohenkilökunnalle tiedossa ja näihin varauduttiin entisten kokemusten perusteella. Se mitä tapahtui puolen tunnin kohdalla juuri kun oli lähdössä oli täysin odottamatonta.

Tähän mennessä olen ollut aina rokotusmyönteinen ja ottanut influenssarokotuksenkin 15 vuotta peräkkäin, itselle ja lapsille. Koronarokotteen otin myös lapsille. Mutta nyt muuttui mieli, ei enää yhtään koronarokotetta tähän perheeseen. Kyllä rytmihäiriöistä on raportoitu paljonkin mutta se miten vakavia ja välittömiä ne on, yllätti. Plus turpoamiset sun muut oireet.

Vierailija
52/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin sitten ainut joka loppujen lopuksi meidän osastolla ei ottanut piikkiä. Kaikki muut suostui piikille kun tuo lakimuutos tuli. Mä olin ainut joka kieltäytyi.

Ja lapset ei oo ottanu myöskään mutta annoin heidän itse päättää asiasta.

No niin, eli rokotevelvoitteesta ei aiheutunutkaan kymmenien tuhansien hoitajien joukkopakoa alalta ja Suomen terveydenhuollon romahdusta. Joko saa sanoa, että mitä minä sanoin?

Vierailija
53/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trolli. Ei ole keneltäkään loppumassa työt rokottamattomuuden takia.

Aika monella on. Ikävä kyllä.

Meillä aloitti perehdytyksessä 4 uutta hoitajaa lähtevien tilalle tällä viikolla. Itse en kuulu lähteviin.

Mistä näitä uusia riittää? Eihän hoitoalalla ole sitten pulaa hoitajista, eikä tarvitse palkkoja nostaa?

Kyllähän uusia hoitajia valmistuu koko ajan. 

Vierailija
54/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa jokaisen kolmen rokotteen kohdalla ensimmäiset oireet tulee noin 5 minuutin kohdalla. Nämä on myös hoitohenkilökunnalle tiedossa ja näihin varauduttiin entisten kokemusten perusteella. Se mitä tapahtui puolen tunnin kohdalla juuri kun oli lähdössä oli täysin odottamatonta.

Tähän mennessä olen ollut aina rokotusmyönteinen ja ottanut influenssarokotuksenkin 15 vuotta peräkkäin, itselle ja lapsille. Koronarokotteen otin myös lapsille. Mutta nyt muuttui mieli, ei enää yhtään koronarokotetta tähän perheeseen. Kyllä rytmihäiriöistä on raportoitu paljonkin mutta se miten vakavia ja välittömiä ne on, yllätti. Plus turpoamiset sun muut oireet.

Kyse on allergiasta noin nopeissa oireissa. Eri asia.

Vierailija
55/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkiaa, ahristaa, enään.

Pohojammaalla riittää näätä änkyröötä, jokka on olevansa nii tiätävääsiä, mutta oikiasti siitä tyhymemmästä päästä

Vierailija
56/56 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä taas kh:ssa lähti kolme sh:a, useampi lh.

Toisesta yksiköstä lähti lähiesimies, muista lähtenyt myös. En tiedä miten työt saadaan hoidettua- ei ainakaan laadukkaasti.

Jo nyt esim.suihkuavut jäissä.

Höpöhöpö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme