Onko teistä normaalia että aikuinen 40-vuotias tytär käy vanhemmillaan suihkussa ja pesee heillä myös pyykkinsä?
Asuu vanhempien seinänaapurina ilman pesukoneliitäntää ja suihkua. Itse en pystyisi samaan.
Kommentit (28)
No parempi kai se, kuin että ei peseytyisi ja pesisi vaatteita ollenkaan
Ei ole normaalia. Käyttää vanhempiensa rahoja.
Ei oo normaalia. Jonkinnäköinen läheisyysriippuvaisuus ettei pysty muuttamaan muualle normaaliin asuntoon. Ellei vanhemmat sitten pakota tytärtään asumaan naapurissaan. Tämäkin on mahdollista. Tyttärellä ei oo perhettä eikä myöskään parisuhdetta. Itse en pystyisi.
On hienoa, että naisella on mahdollisuus huolehtia hygieniastaan turvallisissa oloissa!
On outoa, että naapurilla on siitä ongelmia muiden ongelmiensa lisäksi.
Höpö, höpö! Jos se on vanhemmille ja tyttärelle ok niin sitten se on! Ei tällaisissa asioissa ole yhtä ja ainutta oikeaa tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia. Käyttää vanhempiensa rahoja.
Samoja perintöjä siis kärkkymässä? Voimia sinulle.
Ei ole normaalia, nainen on mielenterveyspotilas ja läheisriippuvainen.
Ehkä vanhempien pitäisi hankkia kone ja suihku sinne, tai muuten sama jatkuu vielä 50 vuoden päästä. Tai eri asunto.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo normaalia. Jonkinnäköinen läheisyysriippuvaisuus ettei pysty muuttamaan muualle normaaliin asuntoon. Ellei vanhemmat sitten pakota tytärtään asumaan naapurissaan. Tämäkin on mahdollista. Tyttärellä ei oo perhettä eikä myöskään parisuhdetta. Itse en pystyisi.
Tuntematta tapausta, voi taustalla olla monia erilaisia syitä mitkä eivät ulkopuolisille näy. Naapurirauhaa kaikille!
Outo ratkaisu. Mitäs ne miesystävät tai naiset meinaa? Juoksee varmaan karkuun. Vai menevätkö seksin harrastamisen jälkeen appivanhemmille suihkuun?? Mitä pyörii tuon naisen päässä joka asuu näin. Ei varmaan mitään. Varmaan mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vanhempien pitäisi hankkia kone ja suihku sinne, tai muuten sama jatkuu vielä 50 vuoden päästä. Tai eri asunto.
Ei jatku, ovat jo kaikki kuolleet silloin.
Mitä se sulle kuuluu toisten suihkussa käynnit ja pyykin pesut? Käy valittamassa niille vanhemmille että sinua häiritsee tämä asia.
Vierailija kirjoitti:
On hienoa, että naisella on mahdollisuus huolehtia hygieniastaan turvallisissa oloissa!
On outoa, että naapurilla on siitä ongelmia muiden ongelmiensa lisäksi.
Tuohan on parasta verotonta tukea mitä lapselleen voi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo ratkaisu. Mitäs ne miesystävät tai naiset meinaa? Juoksee varmaan karkuun. Vai menevätkö seksin harrastamisen jälkeen appivanhemmille suihkuun?? Mitä pyörii tuon naisen päässä joka asuu näin. Ei varmaan mitään. Varmaan mielenterveysongelmia.
Itse olen 40v sinkku ja en ole lukenut manuaalista, että minun pitäisi harrastaa seksiä.
Onko normaalia tehdä tuollaisesta aiheesta keskustelu?