Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso juorusi sitten ÄIDILLEEN että olen pettänyt

Vierailija
22.05.2015 |

Oikeasti, tuon jälkeen ei ole enää kyllä MITÄÄN saumoja moittia mua ilman että tämä äidille kertominenkin otetaan puheeksi! Enemmän raivostuttaa just nyt puolisoni kuin oma mokani.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:51"]

Haluaisin tietää, miten nämä huorittelevat miehet tykkäisivät siitä, että heidän omista syrjähypyistään kerrottaisiin koko vaimon suvulle? 

[/quote]

Mistä syrjähypyistä? En harrasta sellaisia.

Lukumääräisesti naiset käyvät enemmän vieraissa kuin miehet. Yksi alfa mies kaataa ison kasan naisia, suuri osa varattuja.

t. mies

Vierailija
62/69 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:51"]

Haluaisin tietää, miten nämä huorittelevat miehet tykkäisivät siitä, että heidän omista syrjähypyistään kerrottaisiin koko vaimon suvulle? 

[/quote]

Miksi tällaista täytyy pohtia? Ei ole pakko pettää, ja jos pettää niiin se on ollut oma valinta ja siitä saa kantaa seuraukset. 

[/quote]

Siksi, että miehet pysähtyisivät miettimään, miltä se tuntuu kun sattuu omalle kohdalle. En puolusta pettämistä mutta ärsyttää kaksinaismoralismi, eli nainen tuomitaan, mutta miestä ei.

[/quote]

Tämä kommentti kuulostaa ihan siltä, että kauhein asia pettämisessä on se että sukulaiset ym. saavat tietää asiasta. Että jotenkin tuon häpeän pelon pitäisi olla se asia, joka saa pysymään poissa vieraiden sängyistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lujaa ap sai mieheltään turpaansa? Selvisikö kotihoidolla, vai joutuiko sairaalaan menemään?

Vierailija
64/69 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin kertoisin läheisille, miksi puoliso sai yhtäkkiä painua helvettiin.

Vierailija
65/69 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
66/69 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan oikein sinulle. Olisin itsekin kertonut, olisin kertonut kaikille. Vastaantulijoillekin kertoisin. Jos mieheni pettäisi minua niin kailottaisin kyllä eron syyn, ettei jäisi epäselväksi että kuka se kusipää on.

Vierailija
67/69 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija

22.05.2015 klo 22:37

Vierailija

22.05.2015 klo 22:26

Ehkäpä puoliso halusi purkaa tuntojaan jollekin läheiselle ihmiselle johon luottaa.

Aikuisessa parisuhteessa puoliso on se läheisin!

Kyllä. Aikuisessa normaalissa parisuhteessa, mutta ap:han ihan itse romutti luottamuksen pettämällä toista.

Ja se palautuu normaaliksi kertomalla äidille? :)

Vierailija
68/69 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan oikein sinulle. Olisin itsekin kertonut, olisin kertonut kaikille. Vastaantulijoillekin kertoisin. Jos mieheni pettäisi minua niin kailottaisin kyllä eron syyn, ettei jäisi epäselväksi että kuka se kusipää on.

Voinet arvata miten vastenmielistä on kuunnella pariskuntien likasangon kaatoa, kumpikin syyttää toisiaan. Kuulijat tietävät kuulevansa kummaltakin vain osatotuuksia, kommentoida ei voi oikein mitään ettei saa avautujaa silmilleen...

Parisuhteen kuprut puretaan pariskunnan omissa terapioissa, kiitos.

Vierailija
69/69 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiläni oli tapana käydä vieraissa. Joka kerta, kun jäi kiinni, niin isä soitti anopilleen eli äidin äidille. Sitten meillä kokoontuikin koko suku pohtimassa tilanteeseen ratkaisua.
Näin meni lapsuus, kunnes isä kyllästyi ja hirtti itsensä. Suvut suuttui äidille ja lopetti yhteydenpidon kokonaan, meihin neljään lapseenkin.

Pettämisellä on toisinaan karut seuraukset.