Puoliso juorusi sitten ÄIDILLEEN että olen pettänyt
Oikeasti, tuon jälkeen ei ole enää kyllä MITÄÄN saumoja moittia mua ilman että tämä äidille kertominenkin otetaan puheeksi! Enemmän raivostuttaa just nyt puolisoni kuin oma mokani.
Kommentit (69)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:51"]
Haluaisin tietää, miten nämä huorittelevat miehet tykkäisivät siitä, että heidän omista syrjähypyistään kerrottaisiin koko vaimon suvulle?
[/quote]
Miksi tällaista täytyy pohtia? Ei ole pakko pettää, ja jos pettää niiin se on ollut oma valinta ja siitä saa kantaa seuraukset.
[/quote]
Siksi, että miehet pysähtyisivät miettimään, miltä se tuntuu kun sattuu omalle kohdalle. En puolusta pettämistä mutta ärsyttää kaksinaismoralismi, eli nainen tuomitaan, mutta miestä ei.
[/quote]
Tämä kommentti kuulostaa ihan siltä, että kauhein asia pettämisessä on se että sukulaiset ym. saavat tietää asiasta. Että jotenkin tuon häpeän pelon pitäisi olla se asia, joka saa pysymään poissa vieraiden sängyistä
Kuinka lujaa ap sai mieheltään turpaansa? Selvisikö kotihoidolla, vai joutuiko sairaalaan menemään?
Kyllä minä ainakin kertoisin läheisille, miksi puoliso sai yhtäkkiä painua helvettiin.
Aivan oikein sinulle. Olisin itsekin kertonut, olisin kertonut kaikille. Vastaantulijoillekin kertoisin. Jos mieheni pettäisi minua niin kailottaisin kyllä eron syyn, ettei jäisi epäselväksi että kuka se kusipää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
22.05.2015 klo 22:37
Vierailija
22.05.2015 klo 22:26
Ehkäpä puoliso halusi purkaa tuntojaan jollekin läheiselle ihmiselle johon luottaa.
Aikuisessa parisuhteessa puoliso on se läheisin!
Kyllä. Aikuisessa normaalissa parisuhteessa, mutta ap:han ihan itse romutti luottamuksen pettämällä toista.
Ja se palautuu normaaliksi kertomalla äidille? :)
Vierailija kirjoitti:
Aivan oikein sinulle. Olisin itsekin kertonut, olisin kertonut kaikille. Vastaantulijoillekin kertoisin. Jos mieheni pettäisi minua niin kailottaisin kyllä eron syyn, ettei jäisi epäselväksi että kuka se kusipää on.
Voinet arvata miten vastenmielistä on kuunnella pariskuntien likasangon kaatoa, kumpikin syyttää toisiaan. Kuulijat tietävät kuulevansa kummaltakin vain osatotuuksia, kommentoida ei voi oikein mitään ettei saa avautujaa silmilleen...
Parisuhteen kuprut puretaan pariskunnan omissa terapioissa, kiitos.
Äitiläni oli tapana käydä vieraissa. Joka kerta, kun jäi kiinni, niin isä soitti anopilleen eli äidin äidille. Sitten meillä kokoontuikin koko suku pohtimassa tilanteeseen ratkaisua.
Näin meni lapsuus, kunnes isä kyllästyi ja hirtti itsensä. Suvut suuttui äidille ja lopetti yhteydenpidon kokonaan, meihin neljään lapseenkin.
Pettämisellä on toisinaan karut seuraukset.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:51"]
Haluaisin tietää, miten nämä huorittelevat miehet tykkäisivät siitä, että heidän omista syrjähypyistään kerrottaisiin koko vaimon suvulle?
[/quote]
Mistä syrjähypyistä? En harrasta sellaisia.
Lukumääräisesti naiset käyvät enemmän vieraissa kuin miehet. Yksi alfa mies kaataa ison kasan naisia, suuri osa varattuja.
t. mies