Puoliso juorusi sitten ÄIDILLEEN että olen pettänyt
Oikeasti, tuon jälkeen ei ole enää kyllä MITÄÄN saumoja moittia mua ilman että tämä äidille kertominenkin otetaan puheeksi! Enemmän raivostuttaa just nyt puolisoni kuin oma mokani.
Kommentit (69)
Itse olen kerran pettänyt (vielä naisen kanssa) ja mieheni höpisi päissään ihan vapaasti tuosta äidilleni (ja monelle muulle). En ole pitänyt sitä juoruamisena vaan tosiasian myöntämisenä enkä ole ikinäpäivänä ollut vihainen tai pettynyt että miehellä on tarve sitä jonkun muunkin kanssa puida. Sitten olisi oikeus olla vihainen jos olisi keksinyt satuja ja juoruilee perättömiä. Toki olen itsekin tuon monesti myöntänyt vaikka ei olisi välttämättä tarvinnut ja jos ero olisi tullut sen takia niin olisin sanonut ihan rehellisesti kaikille ketkä kysyy että miksi. Sinä et voi odottaa että miehesi pystyisi käsittelemään tuon asian oman päänsä sisällä, tottakai siitä pitää saada puhua jos siitä haluaa yli päästä. Lapsellinen tuo asenteesi, sussahan ei varmaan mitään vikaa ole ja oletat että tuommonen unohtuu päivässä ja kaikki on hyvin?
Niin, yleensä asia tulee ilmi eron yhteydessä. Vai oletitko, että puolisosi väittäisi äidilleen, että on pettänyt sinua? Kaikki eivät peittele eron todellista syytä ja suojele pettäjää ja miksi pitäisikään?
Miksi menit pettämään? Ja vielä jäämään kiinni?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:16"]
Kaikki eivät peittele eron todellista syytä ja suojele pettäjää ja miksi pitäisikään?
[/quote]
Kertoisitko muka itse kaikille tehneesi syrjähypyn? Vähän epäilen.
Pettämällä olet ansainnut koko lähipiirisi halveksunnan. Ole hyvä.
No tottakai, noin kai jokainen normi ihminen tekisi?!
Ehkäpä puoliso halusi purkaa tuntojaan jollekin läheiselle ihmiselle johon luottaa.
Aika kostonhimoinen teko mieheltä. Tietäähän sen, että anoppi ei koskaan tule antamaan anteeksi. Kaikki mahdollisuudet korjata parisuhde meni siinä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:26"]
Ehkäpä puoliso halusi purkaa tuntojaan jollekin läheiselle ihmiselle johon luottaa.
[/quote]
Aikuisessa parisuhteessa puoliso on se läheisin!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:21"]
[/quote]
Normi ihminenkö kertoo seksielämästään äidilleen?
Kuka haluaisi korjata yhtään mitään lutkan kanssa?
Kuka idiootti kertoo äidilleen tuollaista! Mitä se sille kuuluu??
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:18"]
Pettämällä olet ansainnut koko lähipiirisi halveksunnan. Ole hyvä.
[/quote]
Ei, vaan sillä että puoliso kertoo äidilleen tapahtuneesta. Eihän ne muuten tietäisi halveksua ketään!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:37"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä. Aikuisessa normaalissa parisuhteessa, mutta ap:han ihan itse romutti luottamuksen pettämällä toista.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 22:21"]
[/quote]
Normi ihminenkö kertoo seksielämästään äidilleen?
[/quote]
eihän se omastaan kertonut, vaan vaimonsa!
[/quote]
[/quote]
no ei ole ollut vaimollekaan, kun on pettänyt!
Jätä se sika, ansaitset parempaa.
t. Feministi