Tinderöintini alkaa jo saavuttaa todelliseen maailmanmestaruustason luuseriutta, mätsi toisensa jälkeen poistaa
Aika tylyä porukkaa liikenteessä, mikähän minussa on vikana kun jok'ikinen poistaa minut heti viestin ekan viestin lähetyksen jälkeen? Siis aivan kaikki yritykset keskusteluun loppuvat kuin seinään, enkä lähettelee mitään tylsiä aloituksia eikä biossanikaan mitään vikaa ole. Täytyy todeta että olen vain luuseri, joka ei kelpaa edes keskusteluun.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten mielestä se matchin muodostuminen on oikeastaan lähes yksityisoikeudellinen, molempia sitova sopimus, missä nainen on luvannut vähintään jutella miehelle päiväkausia, ja jos ei anna juttelun päätteeksi seksiä, se on oikeastaan korvausvelvollisuuden synnyttävä sopimusrikkomus. Kun se match kuitenkin oli jo sovittu.
Myös: "Äitii, äitii, Liisa ei juttele mun kanssa tinderissä!" 😭
Tästä kommentista huokuu vahva suomursun haju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen mesta tuo Tinderi. Vastaan tulee kyllä jos jonkinlaista tallaajaa. Iso osa mätcheistä on kyllä ihan mukavia mutta sitten on kanssa aika paljon näitä aivan keskenkasvuisia ihmisiä. Mitä esimerkiksi ajattelee korkeastikoulutettu, Helsingin kantakaupungissa asusteleva nainen pitkästä keskustelusta, jossa hän ei kysy ainuttakaan kysymystä. Jaaritellaan ummet ja lammet hänen elämästään, hänen työstään, hänen lemmikistään, hänen suunnitelmistaan samalla kun hän tietää minusta vain nimeni :D
Näinkö sä juttelet kaverienkin kanssa - et kerro omasta elämästäsi mitään, ennen kuin toinen kysyy? Tämä on ala-asteen kirjeenvaihto -tyylistä "keskustelua" eli kysymys-vastaus haastattelua. Eihän luonteva, normaali keskustelu rakennu kysymysten varaan! En jaksa näitä haastettelijoita yhtään, kun eivät itse edes näe mitään outoa jatkuvassa kysymystulvassa.
Taisin ehkä selittää tuon asian hieman huonosti. Kysymyksessä ei siis todellakaan ole mikään kysymyspatteri/haastattelu. Voi kun voisin postata tähän tällä hetkelläkin meneillään olevan keskustelun, niin näkisit mitä tarkoitan. Noh, ei sillä niin väliä. Niin kuin sanoin, iso osa mätcheistä osaa keskustella.
"Moi, olen Seppo."'
"Moi, olen Pirjo. Asun Helsingissä."
"Keskustassa?"
"Laitamilla."
"Viihdytkö siellä?"
"Ihan hyvin. Kissan kanssa viihtyy missä vaan."
"Jaa, sulla on kissa? Minkä niminen?"
"Mirre."
"Ok."
Noinko se keskustelu etenee, vai miksi nainen ei tiedä sinusta muuta kuin nimen? Mikset voi vastailla hänen vastauksiinsa omilla tiedoillasi?
En tiedä, miksi vaivauduin kirjoittamaan näin pitkää. :D Vissiin tylsää eikä edes Tinder-keskusteluja käynnissä.
T. Pirjosi <3
Kannattaisi ap:n siirtyä vonkamiesosastolta vakavasti otettavien miesten osastolle. Itsetunto säilyisi paremmin eikä tarvitsisi niiden rippeitä keräillä yhä uusien pakkien jälkeen.
T. Yhden vaimon mies
MIllasia viestejä lähetät heille?
Lähetä pelkkä hymiö, niin olet salaperäisempi.
Lähde kylpyläreissulle. Saat päättää minkä tyyppistä seuraa haet. Ole kumminkin rehellinen! Kirjoita reilusti hakevasi spaseuraa. Myöhemmin voit muokata profiilia 'vakavammaksi'
Puola/Liettua. Ks. Ryan Air
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen, mies, muu?
Ihan normaalinnäköinen hoikka mies, nämä naiset ovat ihan taviksia itsekin olleet, jopa ehkä hieman epäviehättävämmän näköisiä kuin normaalisti tapailemani naiset. Ja ei en ole kovin pinnallinen, enkä hauku naisten ulkonäköä, kunhan totesin, etten tähtää niihin kaunottariin.
Naiset ovat vaativia, jos et ensi viestissä kerro miten meinaat voittaa kilpailun naisen huomioimisesta sinä karsiudut ja et pääse finaaliin kilpailemaan muiden miesten kanssa. Naiset keräävät nipun tykkäyksiä ja aloittaa kilpailutuksen.
Se vasta katkeruutta aiheuttaakin kun itse en suostu kilpailemaan muiden miesten kanssa ja teen sen selväksi naiselle
Lataa Grinder. Tule jo ulos sieltä kaapista
Tindereiden ynnä muiden vastaavien kautta tapahtuvat deittailut ja tapailut on niin kummallista ja ihmeellistä soidinmenoa että katsoin parhaaksi lopettaa koko teatterin omalta kohdaltani. Tuskinpa jäin mistään elämää suuremmasta vaille kun lopetin kokonaan sen teatterin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen mesta tuo Tinderi. Vastaan tulee kyllä jos jonkinlaista tallaajaa. Iso osa mätcheistä on kyllä ihan mukavia mutta sitten on kanssa aika paljon näitä aivan keskenkasvuisia ihmisiä. Mitä esimerkiksi ajattelee korkeastikoulutettu, Helsingin kantakaupungissa asusteleva nainen pitkästä keskustelusta, jossa hän ei kysy ainuttakaan kysymystä. Jaaritellaan ummet ja lammet hänen elämästään, hänen työstään, hänen lemmikistään, hänen suunnitelmistaan samalla kun hän tietää minusta vain nimeni :D
Näinkö sä juttelet kaverienkin kanssa - et kerro omasta elämästäsi mitään, ennen kuin toinen kysyy? Tämä on ala-asteen kirjeenvaihto -tyylistä "keskustelua" eli kysymys-vastaus haastattelua. Eihän luonteva, normaali keskustelu rakennu kysymysten varaan! En jaksa näitä haastettelijoita yhtään, kun eivät itse edes näe mitään outoa jatkuvassa kysymystulvassa.
Taisin ehkä selittää tuon asian hieman huonosti. Kysymyksessä ei siis todellakaan ole mikään kysymyspatteri/haastattelu. Voi kun voisin postata tähän tällä hetkelläkin meneillään olevan keskustelun, niin näkisit mitä tarkoitan. Noh, ei sillä niin väliä. Niin kuin sanoin, iso osa mätcheistä osaa keskustella.
"Moi, olen Seppo."'
"Moi, olen Pirjo. Asun Helsingissä."
"Keskustassa?"
"Laitamilla."
"Viihdytkö siellä?"
"Ihan hyvin. Kissan kanssa viihtyy missä vaan."
"Jaa, sulla on kissa? Minkä niminen?"
"Mirre."
"Ok."
Noinko se keskustelu etenee, vai miksi nainen ei tiedä sinusta muuta kuin nimen? Mikset voi vastailla hänen vastauksiinsa omilla tiedoillasi?
En tiedä, miksi vaivauduin kirjoittamaan näin pitkää. :D Vissiin tylsää eikä edes Tinder-keskusteluja käynnissä.
T. Pirjosi <3
Olipa nolo teksti! Toivottavasti ei mennyt kauaa tuon väsäämiseen.
t. Pertti 13v.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ap:n siirtyä vonkamiesosastolta vakavasti otettavien miesten osastolle. Itsetunto säilyisi paremmin eikä tarvitsisi niiden rippeitä keräillä yhä uusien pakkien jälkeen.
T. Yhden vaimon mies
No perkele, sitä minä ekat 3 kuukautta yritin, kunnes turhauduin, koska en omaa mitään mikä herättäisi naisissa kiinnostuksen vakavampaan suhteeseen. Ei ole tarjolla kuin hyvää seuraa, seksiä, huomiota ja rakkautta, mutta se ei riitä alkuunkaan. Tosin yhdelle olis kelvannut, mutta panin itse pakit kun oli niin rasittavaluontoinen ihminen, semmoinen joka pikkuasiasta mäkättävä tiukkapipoinen tosikko, itse olen ihan rento tyyppi, joten katsoin parhaaksi säästää hermojani. Joten tässä on päädytty vonkamieheksi ihan käytännön syistä, ei omasta tahdosta. Sitäkään tosin ei ovista ja ikkunoista tule, mutta onpahan ainakin jotain mahiksia.
No en itsekään mitään timantteja oo onnistunut nappailemaan..
Suurin osa miehistä ei aloita keskustelua.
Aika moni myös poistaa heti matchin jälkeen.
Ne jotka jotain puhuu niin hakee vaan “naista jota hipsuttaa (=lue panna) kerran pari viikossa ilman sitoumuksia”.
Tai sit keskusteluntaso on niin kuivaa et saharakin jää toiseks. Eli toisinsanoen huomaan etten oo heille ihan se kärkivaihtoehto, mut kuhan koittavat vasemmalla vähän jotain tökkii varalle.
N33 kirjoitti:
Ne jotka jotain puhuu niin hakee vaan “naista jota hipsuttaa (=lue panna) kerran pari viikossa ilman sitoumuksia”.
Tai sit keskusteluntaso on niin kuivaa et saharakin jää toiseks. Eli toisinsanoen huomaan etten oo heille ihan se kärkivaihtoehto, mut kuhan koittavat vasemmalla vähän jotain tökkii varalle.
Eli lähinnä tykkäilet niistä suositummista miehistä ja kummastelet mikseivät viestittele, kun mätsejä on joka sormelle. Alkaa kyllä valjeta, että normaali mies ei enää kelpaa modernille länsimaalaiselle naiselle, kuin korkeintaan rahapussiksi ja perheen elättäjäksi.
Vierailija kirjoitti:
N33 kirjoitti:
Eli lähinnä tykkäilet niistä suositummista miehistä ja kummastelet mikseivät viestittele, kun mätsejä on joka sormelle. Alkaa kyllä valjeta, että normaali mies ei enää kelpaa modernille länsimaalaiselle naiselle, kuin korkeintaan rahapussiksi ja perheen elättäjäksi.
Mun silmiin ovat ihan normaaleja miehiä. Tottakai tykkään sellaisista jotka viehättää omaa silmää edes jokseenkin. Mutta ihan on kaljuja, ryppyisiä, vatsakkaita tavismiehiä minun mielestä, suoraan sanottuna olen kyllä itse mielestäni aika paljon paremmassa kunnossa kuin miehet joita matchaan. Mut kun ei sitä valinnanvaraa niin hirveesti ole naisellekkaan, kun jätetään alkoholisoituneet, syrjäytyneet ja sovinistit/sekopäät pois miesten ikäluokasta 30-45v…
En kyllä ottais miestä vaan siksi että sillä on rahapussi. Koska mulla on ihan oma rahapussi. Raha on kyllä ihan p*skin motivaattori ottaa jotain turjaketta riesakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalinnäköinen hoikka mies, nämä naiset ovat ihan taviksia itsekin olleet, jopa ehkä hieman epäviehättävämmän näköisiä kuin normaalisti tapailemani naiset. Ja ei en ole kovin pinnallinen, enkä hauku naisten ulkonäköä, kunhan totesin, etten tähtää niihin kaunottariin.
Millaisia viestejä laitat, anna esimerkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden miesten mielestä se matchin muodostuminen on oikeastaan lähes yksityisoikeudellinen, molempia sitova sopimus, missä nainen on luvannut vähintään jutella miehelle päiväkausia, ja jos ei anna juttelun päätteeksi seksiä, se on oikeastaan korvausvelvollisuuden synnyttävä sopimusrikkomus. Kun se match kuitenkin oli jo sovittu.
Myös: "Äitii, äitii, Liisa ei juttele mun kanssa tinderissä!" 😭
Etkö osaa kuin haastaa riitaa? Onhan tuo nyt aika helvetin kummallista, että n. 4 kuukauden aikana olen "päässyt" juttelemaan vain kahden ihmisen kanssa, mätsejä on kuitenkin tullut siinä ajassa n. parikymmentä, joten 9/10 naisesta vain poistaa mätsin ekan viestin jälkeen. En ymmärrä miksi alunperin edes mätsätä, jos ei edes ole kiinnostunut tutustumaan, jotain valtapeliä vai voimaantumistako tämä on, että "haha, tuokin typerys kuvitteli että olen kiinnostunut, vedämpä häneltä luulot pois"? Aika turhauttavaa pelailua ihmisillä. Tinderissä viime sinkkuaikana n. 6-7 vuotta sitten oli ihan toinen meininki tuossa sovelluksessa, toki silloinkin niitä mykkiä ja poistelijoita oli, mutta suurin osa kyllä oli kiinnostuneita tutustumaan.
Eikö se ole ilmiselvää, että he ovat mätsänneet koska heillä oli toiveissa jotain enemmän kuin pelkkä seksisäätö, ja he poistavat mätsinsä kun avausviestistäsi selviää että sinä olet pelkästään sitä vailla. Mitä ihmeellistä tässä nyt on. Eihän kukaan parisuhdetta tavoitteleva nainen ala tutustelemaan Tinderissä pelkkään seksi-Heikkiin. Sun pitäisi ilmoittaa ne pelkät seksihalut jo omassa profiilissasi, niin et tulisi sitä karsastavien naisten kanssa mätsejä koskaan saamaan ja ongelma poistuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sentään, poikarakkaus on sinun tulevaisuutesi. Tunnet eläväsi kun rakkauden julma toteemi soutaa peppulissasi ja huudat hiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kiinnostunut sinusta.
Mikset kerro aktiivisesti itsestäsi? Ei kai nainen "jaarittelisi ummet lammet", jos olisit yhdentekevä? En minä ainakaan avaudu itsestäni hemmoille, jotka eivät kiinnosta.
Tosin en kysele niitä tavallisia. Saatan heittää äkkiä jotain syvällisempää kysymystä.
Vastauksen perusteella näkee, mitä tyypillä on oikeasti mielessä, ja onko syytä jatkaa.
Jaarittelua en jaksaisi ollenkaan.
Edellinen kokemus Tinder viestittelystä. Minulle, ihan tavis miehelle, 52v. saapui esim eilen viesti, jota tämänkin viestiketjun ja luetun perusteella jokainen nainen halveksii ja jättää vastaamatta? Valokuvaton profiili ja viestin sisältö.
Viesti: "Hei. Mitä kuuluu? ..." Ja ne perinteiset kysymykset perään.
En jättänyt vastaamatta, ja vastasin ihan asiallisesti asiallisesti kysyttyihin kysymyksiin. Keskustelu jatkui siitä ihan uusille urille ja syvällisemmäksi, koska en tyrmännyt ihmistä sen takia mitkä oli hänen ensimmäiset kirjoitukset. Ja huom! Näkemättä edes valokuvaa. Eli siis naisten mukaan ne miesten iän ikuiset ja tylsät 'heipat, ja mitä kuuluu". Ne, mihin ei pidä vastata kun kyseessä on kumminkin se tavis ja tylsimys.
Viestittely jatkui koko illan ja sovimme ensi viikoksi face to face tapaamisen. Ja kyllä, myöhemmin illalla lähetetyn valokuvan takaa paljastui ihan kauniin näköinen ja viestien perusteella muutenkin oikein fiksun ja mukavan oloinen nainen.
Eli, jos te naiset skippaatte automaattisesti heti eka viestin perusteella ne "tylsimykset ja tavikset" sivuun ja jätätte vastaamatta, ette todellakaan tiedä yhtään mitään mitä sen takaa voi paljastua. Mutta, ehkä voi niissä skippauksissa on parempikin niin ei tule pettymyksiä kumpaankaan suuntaan? Välitön skippaus ennenkuin kerkeää edes sen enempää tutustumaan, kertoo oikeastaan paljon enemmän siitä skippaajasta kuin siitä skipatusta. Eikä se kerro niin positiivisia asioita.
Maailma on täynnä valintoja?
M52
Vierailija kirjoitti:
Edellinen kokemus Tinder viestittelystä. Minulle, ihan tavis miehelle, 52v. saapui esim eilen viesti, jota tämänkin viestiketjun ja luetun perusteella jokainen nainen halveksii ja jättää vastaamatta? Valokuvaton profiili ja viestin sisältö.
Viesti: "Hei. Mitä kuuluu? ..." Ja ne perinteiset kysymykset perään.En jättänyt vastaamatta, ja vastasin ihan asiallisesti asiallisesti kysyttyihin kysymyksiin. Keskustelu jatkui siitä ihan uusille urille ja syvällisemmäksi, koska en tyrmännyt ihmistä sen takia mitkä oli hänen ensimmäiset kirjoitukset. Ja huom! Näkemättä edes valokuvaa. Eli siis naisten mukaan ne miesten iän ikuiset ja tylsät 'heipat, ja mitä kuuluu". Ne, mihin ei pidä vastata kun kyseessä on kumminkin se tavis ja tylsimys.
Viestittely jatkui koko illan ja sovimme ensi viikoksi face to face tapaamisen. Ja kyllä, myöhemmin illalla lähetetyn valokuvan takaa paljastui ihan kauniin näköinen ja viestien perusteella muutenkin oikein fiksun ja mukavan oloinen nainen.
Eli, jos te naiset skippaatte automaattisesti heti eka viestin perusteella ne "tylsimykset ja tavikset" sivuun ja jätätte vastaamatta, ette todellakaan tiedä yhtään mitään mitä sen takaa voi paljastua. Mutta, ehkä voi niissä skippauksissa on parempikin niin ei tule pettymyksiä kumpaankaan suuntaan? Välitön skippaus ennenkuin kerkeää edes sen enempää tutustumaan, kertoo oikeastaan paljon enemmän siitä skippaajasta kuin siitä skipatusta. Eikä se kerro niin positiivisia asioita.
M52
Joo. Koska tosi moni kivannäköinen mies hakee seuraa kuvattomana koska se toimii miehille helvetin hyvin. Not.
Toi on ihan eri asia toisinpäin, nainen voi hakea seuraa ilman kuvaa, koska löytää sitä niinkin. On usein jopa helpompaa kun saa olla rauhassa liialta huomiolta, etenkin jos on nätti tai kaunis.
Se nainenhan oli kuitenkin valkannut sut kuvasi perusteella, tuskin pommittelee kuvattomia viesteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti: "Hei. Mitä kuuluu? ..." Ja ne perinteiset kysymykset perään.En jättänyt vastaamatta, ja vastasin ihan asiallisesti asiallisesti kysyttyihin kysymyksiin. Keskustelu jatkui siitä ihan uusille urille ja syvällisemmäksi, koska en tyrmännyt ihmistä sen takia mitkä oli hänen ensimmäiset kirjoitukset. Ja huom! Näkemättä edes valokuvaa. Eli siis naisten mukaan ne miesten iän ikuiset ja tylsät 'heipat, ja mitä kuuluu". Ne, mihin ei pidä vastata kun kyseessä on kumminkin se tavis ja tylsimys.
M52Joo. Koska tosi moni kivannäköinen mies hakee seuraa kuvattomana koska se toimii miehille helvetin hyvin. Not.
Toi on ihan eri asia toisinpäin, nainen voi hakea seuraa ilman kuvaa, koska löytää sitä niinkin. On usein jopa helpompaa kun saa olla rauhassa liialta huomiolta, etenkin jos on nätti tai kaunis.
Se nainenhan oli kuitenkin valkannut sut kuvasi perusteella, tuskin pommittelee kuvattomia viesteillä.
Tuskin minä nyt se komein ilmestys olen siellä tinderissä? Ihan keskivertoa ja perustasoa, luulisin. Eikä profiilitekstissäkään lue mitään hyvin erityistä joka olis ihan veret seisauttava mainosteksti.
Ei ole kiinnostunut sinusta.