Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sanna on halunnut pääministeriksi vaikka on noin kova hinku olla tavallinen 36-vuotias keski-ikää lähestyvä ihminen?

Vierailija
22.01.2022 |

Luulisi, että jaksaisi olla PM.

Kait elisabetkin haluaisi joskus olla tavallinen ihminen mutta on kestänyt olla kuningatar jo todella pitkään.

Sanna voisi pyrkiä takaisin sinne kassatyöhön.

Kommentit (188)

Vierailija
161/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin teki karhunpalveluksen isänmaalleen Nato-asiassa. Onneksi meillä on vielä järjissään oleva Niinistö puikoissa.

Marin tosiaan nosti Suomi-neidon hameenhelmaa ja otti Venäjän karhun mahtavan melan sisäänsä juuriaan myöten.

PM Marin nauttii siitä tunteesa kun se tulee hitaasti mutta varmasti ja samalla tuntee kuinka paikat venyy...

Nyt meni överiksi.

Vierailija
162/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus näkyi tässä Nato kommentissakin. Ei kannattaisi mennä näyttämään korttejaan noin avoimesti. No hän on median erityissuojelussa, eipä siis haittaa.

Ihmetyttää tämä hänen puheensa: olen nuori nainen, haluan bilettää ym.

Pääministeriys on instituutio, johon liittyy tietynlaisia odotuksia oli nuori tai vanha. Jos tämä tulee yllätyksenä, on varmaan väärässä roolissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi hyvä osata edes ala-asteella opetetut asiat, ennen kuin lähtee arvostelemaan ketään muuta. On kaunista muuten lukea vanhoja kirjeitä. Ennen vanhaan tavallinen työmieskin osasi kirjoittaa. Kyllä koulutusjärjestelmässä on nykyään pahoja puutteita. 

Vierailija
164/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kunnollinen nuorena, nyt otetaan takaisin. Tässä kaikille 10: n tytöille opetus.

Sanna on kyllä aina ollut laiska seiskan pissis.

Vierailija
165/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marin teki karhunpalveluksen isänmaalleen Nato-asiassa. Onneksi meillä on vielä järjissään oleva Niinistö puikoissa.

Marin tosiaan nosti Suomi-neidon hameenhelmaa ja otti Venäjän karhun mahtavan melan sisäänsä juuriaan myöten.

PM Marin nauttii siitä tunteesa kun se tulee hitaasti mutta varmasti ja samalla tuntee kuinka paikat venyy...

Nyt meni överiksi.

Vertauskuva kuinka Venäjä kohtelee Suomea ja PM Marin suhtautuu asiaan.

Ei tainnut olla pääministerin homma kommentoida NATOa?

https://valtioneuvosto.fi/tietoa/paaministerin-tehtavat

Vierailija
166/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna on hoksannut , että pm roolileikki loppuu vuoden päästä, bileet on biletetty.

Vierailija
167/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Suomen ulkopolitiikkaa johtaa tasavallan presidentti yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa”.

Päätöksiä tehdään ja kantaa otetaan presidentin johdolla.

Vierailija
168/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruvetaanko valitsemaan ihmiset ulkonäön perusteella muihinkin työtehtäviin? Kuka haluaa lääkärin joka ei osaa mitään mutta on nätti ja huoliteltu?

Samoilla taidoilla VAIN kaunis joutuu arvostelumyrskyyn, se on vaan niin suomalaista kateutta. Ei mulla muuta.

Ei joutuisi, jos sattuisi vain olemaan luonnonkaunis. Marin laittaa niin paljon aikaa ja energiaa ulkonäkönsä ylläpitoon, ettei se voi olla olematta pois pääministerin tehtävistä.

Mitä hittoa juuri luin :D Marin laittaa aamulla ripsiväriä silmiinsä ja se on pois pääministerin tehtävistä. Entä miesten solmiot? Aika kauan menee joka aamu sen solmun tekemiseen. 

On sillä muutakin kuin ripsiväri…

Okei. Alla on varmaan kosteusvoide. Sitten on meikkivoide, ehkä puuteria. Yläluomessa rajaus. Hiukset harjattu. Ehkä ponihännällä. Tähän kaikkeen menee noin 10 min. Mutta toki olisi parempi, ettei pääministeri tekisi itselleen mitään. 

Vierailija
169/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian kunnollinen nuorena, nyt otetaan takaisin. Tässä kaikille 10: n tytöille opetus.

Sanna on kyllä aina ollut laiska seiskan pissis.

Juu, joka päivä ihan vapaaehtoisesti poseeraa seiskalle. 

Vierailija
170/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua naurattaa. heti kun 30-35+ nainen on jotain muuta kun ylipainoinen, lyhythiuksinen pullaa leipova pallero niin kauhee kalabaliikki "SIIS EIKÖ SE TAJUA OLEVANSA JO KESKI-IKÄINEN VANHA AKKA??!!!" :D

Kyllä varmaan tietää ikänsä. Bailaamiseen en ota kantaa.

Vierailija
171/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua naurattaa. heti kun 30-35+ nainen on jotain muuta kun ylipainoinen, lyhythiuksinen pullaa leipova pallero niin kauhee kalabaliikki "SIIS EIKÖ SE TAJUA OLEVANSA JO KESKI-IKÄINEN VANHA AKKA??!!!" :D

Tietää ehkä ikänsä, mutta tietääkö vastuunsa? Vaikuttaisi siltä, että ei. Pelottavaa, että tuollainen on pääministerinä.

Vierailija
172/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sauli ole puuttunut suoraan PM:n sanomisiin. Ollaanpa tarkkoja!

Vierailija
173/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää ehkä ikänsä, mutta tietääkö vastuunsa? Vaikuttaisi siltä, että ei. Pelottavaa, että tuollainen on pääministerinä.

No jostain syystä se ulkonäkö otetaan aina puheeksi....

Puhukaa sitten vain, että ei käyttäydy asiallisesti asemaansa nähden.

Toi "Käyttäytyisi kuin ikäisensä! Karsee pitkä roikkotukka, varmaan pidennykset! Sillä on anoreksia!"-huutelut kuulostaa vaan niin kateelliselta ja katkeralta.

Vierailija
174/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jostain syystä se ulkonäkö otetaan aina puheeksi....

Puhukaa sitten vain, että ei käyttäydy asiallisesti asemaansa nähden.

Toi "Käyttäytyisi kuin ikäisensä! Karsee pitkä roikkotukka, varmaan pidennykset! Sillä on anoreksia!"-huutelut kuulostaa vaan niin kateelliselta ja katkeralta.

Pidennykset sillä onkin, tai ainakin silloin oli kun hiukset oli pidemmät. Ja sitä täällä onkin paljon kritisoitu, ettei käyttäydy asiallisesti asemaansa nähden. Minulle on se ja sama, mitä joku tekee iästä riippumatta, mutta asemalla on väliä. Mitä vastuullisempi työ ja asema, sitä enemmän käytöksellä ja esimerkillä on väliä. Ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
175/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän sanonut itse, että joutui pääministeriksi?

Vierailija
176/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan tuttu ikiröllipoika juuttunut omaan minuuttuminuutiltajankkausketjuunsa narsistisine pakkomielteineen.

Vierailija
177/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea synti, jos joku haluaa olla tavallinen. 

Vierailija
178/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jo keski-ikäinen. Haluaa vain olla ikinuori. Säälittävää.

Täytin itse viime vuonna 30 v, ja podin suurta ikäkriisiä: sellaista aika "perinteistä", johon liittyivät pohdinnat mm. Siitä, että pitäisikö minullakin olla jo perhe, omakotitalo, auto ja koira. Ja ahdisti myös se ajatus, että lähestyisin pian myös keski-ikää.

Mutta olen päättänyt, että en tule pitämään itseäni vielä 40-vuotiaanakaan keski-ikäisenä: tiedän, että saatan silloin olla jo elämäni puolivälissä näin laskennallisesti, mutta koska määritelmä "keski-ikäinen" sisältää (ainakin vielä nykyisin, voihan olla että tilanne muuttuukin) sellaisia merkityksiä, joihin en varmasti koe voivani samaistua siinä iässä, jossa keskimäärin olisin elämäni keston keskivaiheilla.

Ja juu, tiedän, että voin ajatella että "ei minun tarvitse olla sellainen keski-ikäinen kuin ihmiset olettaisivat minun olevan, en halua leikata tukkaani lyhyeksi, jne jne", mutta miksi haluaisin kutsua itseäni sellaisella määritelmällä, joka sisältää paljon sellaista, jota en koe omakseni? En usko, että "keski-iässä" identifioisin itseäni sellaiseksi ihmiseksi, että voisin sanoa itseäni "keski-ikäseksi".

Ja tämä ei edes johdu siitä, että en voisi myöntää itselleni olevani "jo" elämäni puolivälissä tai että vanheneminen pelottaisi minua. Minulla on ollut masennusta ja muuta vaikeaa elämässä, ja olen toivonutkin kuolemaa. Tämä ärsyyntyminen "keski-ikä" - termin käyttöön johtuu vain siitä, että sanaan yksinkertaisesti liittyy niin monia kuin suoranaisesti ikävuosiin liittyviä mielleyhtymiä, että yritän välttää ottamasta riskiä, että alkaisin tiedostamatta itse jopa toteuttaa niitä omassa elämässäni.

Ja eihän se ole mitenkään huono asia, vaikka joku eläisikin keski-ikää sillä tavalla ja käyttäytyisi siten, kun keski-ikäisten ajatellaan käyttäytyvän! Itseä häiritsee eniten se, että määritelmä ei (ainakaan vielä) sisällä hirveästi vaihtoehtoja, vaan mielikuva määritelmän perusteella on aika yksioikoinen.

Marinista: hieman itseä myös häiritsee nämä hiukan lapselliset ulostulot. Ei siksi, että "kohta keski-ikäinen" ei saisi sellaisia harrastaa, mutta hänen asemansa vuoksi. Tuntuu jopa vähän turvattomalta, että kun suuria, vaikeita asioita tapahtuu - korona ja Ukrainat jne -, maan pääministerillä on aikaa ottaa (superkauniina, ja sen hyvin tiedostavana) kantaa ulkonäköpaineisiin videolla, jossa tuntui haluavan vain korostaa kauneuttaan (olen näin hyvän näköinen jopa meikittä!). Olisi edes oikeasti laittanut sellaisen "juuri sängystä noussut ja tukka sekaisin" -kuvan.

Sori pitkä viesti. Oli näköjään paljon asiaa

Vierailija
179/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö hän sanonut itse, että joutui pääministeriksi?

Jossain haastattelussa kertoi, että unelmansa on jo pitkään ollut pääministeys.

Vierailija
180/188 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo keski-ikäinen. Haluaa vain olla ikinuori. Säälittävää.

Täytin itse viime vuonna 30 v, ja podin suurta ikäkriisiä: sellaista aika "perinteistä", johon liittyivät pohdinnat mm. Siitä, että pitäisikö minullakin olla jo perhe, omakotitalo, auto ja koira. Ja ahdisti myös se ajatus, että lähestyisin pian myös keski-ikää.

Mutta olen päättänyt, että en tule pitämään itseäni vielä 40-vuotiaanakaan keski-ikäisenä: tiedän, että saatan silloin olla jo elämäni puolivälissä näin laskennallisesti, mutta koska määritelmä "keski-ikäinen" sisältää (ainakin vielä nykyisin, voihan olla että tilanne muuttuukin) sellaisia merkityksiä, joihin en varmasti koe voivani samaistua siinä iässä, jossa keskimäärin olisin elämäni keston keskivaiheilla.

Ja juu, tiedän, että voin ajatella että "ei minun tarvitse olla sellainen keski-ikäinen kuin ihmiset olettaisivat minun olevan, en halua leikata tukkaani lyhyeksi, jne jne", mutta miksi haluaisin kutsua itseäni sellaisella määritelmällä, joka sisältää paljon sellaista, jota en koe omakseni? En usko, että "keski-iässä" identifioisin itseäni sellaiseksi ihmiseksi, että voisin sanoa itseäni "keski-ikäseksi".

Ja tämä ei edes johdu siitä, että en voisi myöntää itselleni olevani "jo" elämäni puolivälissä tai että vanheneminen pelottaisi minua. Minulla on ollut masennusta ja muuta vaikeaa elämässä, ja olen toivonutkin kuolemaa. Tämä ärsyyntyminen "keski-ikä" - termin käyttöön johtuu vain siitä, että sanaan yksinkertaisesti liittyy niin monia kuin suoranaisesti ikävuosiin liittyviä mielleyhtymiä, että yritän välttää ottamasta riskiä, että alkaisin tiedostamatta itse jopa toteuttaa niitä omassa elämässäni.

Ja eihän se ole mitenkään huono asia, vaikka joku eläisikin keski-ikää sillä tavalla ja käyttäytyisi siten, kun keski-ikäisten ajatellaan käyttäytyvän! Itseä häiritsee eniten se, että määritelmä ei (ainakaan vielä) sisällä hirveästi vaihtoehtoja, vaan mielikuva määritelmän perusteella on aika yksioikoinen.

Marinista: hieman itseä myös häiritsee nämä hiukan lapselliset ulostulot. Ei siksi, että "kohta keski-ikäinen" ei saisi sellaisia harrastaa, mutta hänen asemansa vuoksi. Tuntuu jopa vähän turvattomalta, että kun suuria, vaikeita asioita tapahtuu - korona ja Ukrainat jne -, maan pääministerillä on aikaa ottaa (superkauniina, ja sen hyvin tiedostavana) kantaa ulkonäköpaineisiin videolla, jossa tuntui haluavan vain korostaa kauneuttaan (olen näin hyvän näköinen jopa meikittä!). Olisi edes oikeasti laittanut sellaisen "juuri sängystä noussut ja tukka sekaisin" -kuvan.

Sori pitkä viesti. Oli näköjään paljon asiaa

Nyt oli hyvin kirjoitettu! TISMALLEEN samaa mieltä!

N30 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi