Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verhojen nipsut ja muutto?

Vierailija
22.05.2015 |

Enkös minä ne saa mukanani viedä kun ne on itse tänne tuotukin, kun entinen asukas ne on myös vienyt?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin viet

Vierailija
2/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat. Itse jätän kun aina on varuulla itsellä. Tosin aina on niputtaa löytyneet jo tangosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seuraavassa asunossa samanlaiset kiskot mihin ne sopii? Ne kuuluu kiskoihin, siis jättää paikoilleen. En ymmärrä näitä nipsujen vohkijoita. Jätäthän toki hyvää hyvyyttäsi kuitenkin vessaharjan ja suihkuverhon? Ai niin, myös uunipellit voi viedä mukanaan.

Vierailija
4/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin arvelinkin että voin viedä. Uudessakaan asunnossa ei niitä ole valmiina, joten eipä tarvi ostoksille lähteä :) ap

Vierailija
5/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:06"]Onko seuraavassa asunossa samanlaiset kiskot mihin ne sopii? Ne kuuluu kiskoihin, siis jättää paikoilleen. En ymmärrä näitä nipsujen vohkijoita. Jätäthän toki hyvää hyvyyttäsi kuitenkin vessaharjan ja suihkuverhon? Ai niin, myös uunipellit voi viedä mukanaan.
[/quote]

Näkyi olevan. En aio jättää vessaharjaa enkä suihkuverhoani (vaikka ei ole kauan roikkunutkaan;)). En aio viedä uuninpeltejä, ostamme uuden uunin. Ap

Vierailija
6/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:06"]

Onko seuraavassa asunossa samanlaiset kiskot mihin ne sopii? Ne kuuluu kiskoihin, siis jättää paikoilleen. En ymmärrä näitä nipsujen vohkijoita. Jätäthän toki hyvää hyvyyttäsi kuitenkin vessaharjan ja suihkuverhon? Ai niin, myös uunipellit voi viedä mukanaan.

[/quote]Eikä kuulu kiskoihin. Mulla ei ainakaan yhdessäkään asunnossa koskaan oleollut valmiina. Ei uusissa, eikä vanhoissa.

Vierailija
7/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se on, että edellinen tomppeli on aina vienyt nipsut ja itse pitää ostaa uudet. En itse kuitenkaan vie niitä mennessäni, kun yleensä seuraavassa paikassa tarvitaan erilaiset. Niitähän ei voi millään standardoida.

Ne nyt ei maksa yhtään mitään, sinuna jättäisin paikoilleen pölyiset vanhat nipsut ja ostaisin kymmenellä eurolla uusia.

Vierailija
8/8 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 17:23"]No näinhän se on, että edellinen tomppeli on aina vienyt nipsut ja itse pitää ostaa uudet. En itse kuitenkaan vie niitä mennessäni, kun yleensä seuraavassa paikassa tarvitaan erilaiset. Niitähän ei voi millään standardoida.

Ne nyt ei maksa yhtään mitään, sinuna jättäisin paikoilleen pölyiset vanhat nipsut ja ostaisin kymmenellä eurolla uusia.
[/quote]

Totta toisaalta tämäkin. Tässä asunnossa ei ole sälekaihtimia, meidän uudessa tulevassa on, joten ei edes kiire laittaa verhoja. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän