Mitä teet kun muistat jonkun nolon jutun?
Minä
-Kutsun jotain lapsista nimeltä
-Alan laulaa jotain typerää renkutusta, yleensä lastenlaulua
-Lyön kädellä otsaa ja sanon paska minä, voi että oon huono
-Sanon lapselle että Matti äiti rakastaa sua tms.
-Alan paasaamaan itekseen jotain tyhjänpäiväistä, ääneen tietty
Mitä te? Oonko ainoa outo?
Kommentit (126)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2015 klo 00:06"]Alan hyräilemään jotain epämääräistä HMMM HMMM HMMMMMM. Pahinta on jos muistelen jossain bussissa tms. menneisyyteni noloja tapahtumia ja alan kovaan ääneen hymisemään :D Reaktio jolle ei oikeastaan voi mitään.
[/quote]
Tätä olin itsekin tulossa kirjoittamaan!! :Dd ja lisäksi saatan joskus alkaa räpyttämään silmiäni vimmatusti tai hengittää yhtäkkiä todella kovaan ääneen :D oivoi
Tämä on kyllä hauskin ketju aikoihin. :D
Mulla ei itselläni ole mitään tuollaista huuteludefenssiä, mutta kiemurtelen täällä naurusta kuvitellessani, kuinka näköjään yhdessä jos toisessa torpassa joku rupeaa yhtäkkiä kiljahtelemaan omituisuuksia.
Ja pelkään, että tuo tarttui nyt itseenikin. Kohta voi hyvinkin nousta mieleen joku nolo tapaus menneisyydestä ja mitä sitten teen? Rupean karjahtelemaan pää punaisena tai tuikkaan talon tuleen? :D :D
Jännä tuo nimien huutelu!
Itsellä on ollut aina tapana alkaa selostamaan monesti ääneenkin ikään kuin omaa teloitustani. Saatan aloittaa jollain "mies lataa aseensa" ja jatkan kuvailemalla miten se veri roiskuu mun päästä. Monesti siinä ammuntavaiheessa saatan nytkäyttää päätä sivulle vähän niin kuin sen laukauksen mukana. Tätä saattaa edeltää tuo sama "Mä tapan itteni" -hokeminen mitä näkyy muillakin. Onneksi kukaan ei ole tainnut toistaiseksi olla vielä todistamassa tätä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 18:27"]
Jännä tuo nimien huutelu!
Itsellä on ollut aina tapana alkaa selostamaan monesti ääneenkin ikään kuin omaa teloitustani. Saatan aloittaa jollain "mies lataa aseensa" ja jatkan kuvailemalla miten se veri roiskuu mun päästä. Monesti siinä ammuntavaiheessa saatan nytkäyttää päätä sivulle vähän niin kuin sen laukauksen mukana. Tätä saattaa edeltää tuo sama "Mä tapan itteni" -hokeminen mitä näkyy muillakin. Onneksi kukaan ei ole tainnut toistaiseksi olla vielä todistamassa tätä.
[/quote]
Mäkin näen silmissäni, kuinka kalloon tulee reikä ja veri roiskuu seinälle, mutta en selosta ääneen tapahtumia. Mutta mua ei kyllä kukaan muu teloita, vaan minä ihan itse. Ollaan aika raakoja, imo.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 03:29"]
Mä yleensä tiuskaisen tosi ärsyyntyneenä ääneen (yksin ollessani) että LOPETTAKAA tai HAISTAKAA PASKA! Ikäänkuin ne nolot asiat olis jotain henkilöitä joille kiroan?
[/quote]
Hahhah, ai muutkin tekee tätä! Mä luulin olevani ainoa sekopää. Sanon ikään kuin muistoilleni "turpa kiinni idiootti"... Useinmiten alan refleksimäisesti pitelemään päätäni, hieromaan ohimoita tai vastaavaa. Tekis myös hirveesti mieli hakata päätä seinään, mut saan onneks pidäteltyä :D
siis oonko mä jotenkin outo kun en koskaan muistele mitään vanhoja noloja juttuja? :D vähän aikaa tapahtuman jälkeen häpeilen, ehkä huokailen ja pyörittelen silmiäni typeryydelleni tai kiusaantuneena räpellän esim. korua puhelinta, tms. mutta sitten kyllä unohdan onnellisesti koko tapahtuman enkä sitä enää viikkojen päästä mieti :D
Mulla kans toi "mä rakastan sua" ! :D
Eiikä, mistä teillä tuo nimien huutelu tulee? Mulla on ainoastaan silmien kiinni puristaminen ja kirosanojen hokeminen. Ainiin ja jos peili on lähettyvillä saatan tuijottaa siitä itseäni. Mutta siis heti sen nolon tilanteen jälkeen. Kelasin just mun elämän noloimpia hetkiä niin oikeastaan hymyilytti vain.:D
Hassu ketju kyllä. Voi kun ihmiset tajuaisivat kuinka vähän muut muistavat heidän mokiaan. Useimmat ihmiset muistelevat vain omia mokailuitaan, eivätkä millään muista muiden muka-mokia.
Se täytyy kuitenkin sanoa, että voisi tehdä aika pelottavan vaikutuksen paikallaolijoihin, jos päästää tuolla ihmisten keskellä suustaan "tapa ittes" "haistakaa kaikki paska" tai "mun pitää tappaa itteni" -sihahduksen :D Joten älkää hyvät ihmiset ruoskiko itseänne!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 11:31"]
Todella outoa, mutta helpottavaa kuulla. Olen tosiaankin kuvitellut, että mä olen ainoa, joka näissä tilanteissa oman miehen nimeä.
Olisi todella mielenkiintoista kuulla psykologin kommentti tähän sekä se, onko tämä yleisempää miehillä vai naisilla.
[/quote] Miehenä arvelen "nolouksien muistuessa mieleen huudahdusten" olevan naisten oma juttu. En ole tätä ketjua ennen asiasta kuullut.
Jäykkäkouristusmaisesti irvistän naamallani rumasti ja päästän tukahtunutta ääntä tai vinkunaa. Ahdistuneena taas sanon/huudan "mä vihaan sua" ääneen, jota pitää sitten aina poikaystävälle selitellä :P
Siis mä olen luullut olevani nolosteleva tyyppi, mutta en mä nyt mitään vanhoja juttuja muistellessa ala huutamaan tai laulamaan. Mitä hittoa oikeesti :D onko tää koko ketju yhtä suurta trollausta?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 21:51"]Siis mä olen luullut olevani nolosteleva tyyppi, mutta en mä nyt mitään vanhoja juttuja muistellessa ala huutamaan tai laulamaan. Mitä hittoa oikeesti :D onko tää koko ketju yhtä suurta trollausta?
[/quote]
Ei oo vaan totista totta. :D
ap
up