Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä miehestä tuntuu, jos tietää kohta saavansa seksiä?

Vierailija
21.01.2022 |

Varsinkin, jos on ”pokannut” uuden tuttavuuden.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa miehet tietävät mitä saavat: saavat panna ja saavat orgasmin. Naisella onki paljon epävarmempi olo, ei voi yhtään tietää onko itsekäs panomies, vai todella upea ja taitava rakastaja...

Vierailija
22/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ilmapiiri muuttuu. Alkaa seistä heti tai ainakin pitää taistella sitä vastaan ettei heti olisi törkeä seisokki päällä, joka erottuisi housujenkin läpi. Kalu erittää puolijäykkänäkin liukastetta niin että sen tuntee. Kaikki asiat naisessa näyttävät ihanilta, naiselliset muodot vaatteiden läpi nähtynä ja kaikki liikkeet. Jos tuttavuus on uusi, niin kaikkein kiehtovia ajatus on se, millaiset rinnat ja nännit tällä mahtaa olla.

Apua! Tää on just se kauhein hetki mulle. Rintojen paljastaminen uudelle miehelle. No eipä niitä miehiä nyt ylipäätään kovin monia ole ollut, mutta tällä hetkellä tuo hetki kauhistuttaa niin kovin etten kykene edes aloittaminen mitään tapailua enää kenenkään kanssa. Olen siis isorintainen nainen. Rinnat näyttää liiveissä tietenkin upeilta, mutta todellisuudessa ne riippuu kyllä todella pahasti, painavat kun ovat. Tykkään kyllä yli kaiken niiden hipelöinnistä, mutta en oikein tiedä miten jatkossa hoitaisin nämä tilanteet. Pitäisikö miestä vähän varottaa etukäteen ettei pettymys tule niin kovana yllätyksenä? vai pitäiskö vaan olla niin kuin ei mitään, ikään kuin itseluottamus riittäisi tosta vaan niiden paljastamiseen? vaikka tämä ei kyllä ole totuus.  Kuinka paljon tämä asia miesten mielestä ylipäätään voi latistaa tunnelmaa? Jos on tosiaan odottava ja innostunut fiilis etukäteen. 

Nostaisiko itselläsi tunnelman kattoon, jos mies alkaisi ennakkoon varoittelemaan, että hänellä on kyllä nyt sitten tosi ohut ja pieni, eikä se välttämättä oikein seiso kunnolla?

Tissit esiin vaan. Voit toki kertoa, että tykkäät niiden hipelöinnistä. Isojen tissien väliin voi vaikka ottaa sitä kulliakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika jolloin ilta tuoksui tuntemattomalta / täyttymyksen pelko oli viedä jalat alta / tiesin, välttyä enää voisi suudelmalta.

Ja tiesin muutakin / salat universumin.

Pyörteeseen / sä vedit minut pyörteeseen / mukanasi pyörteeseen.

Ohuemmat voimat ohjailevat mua / niukasti on mitään mihin kourin tarrautua / enkä tiedä kumpi liikkuu, maailma vai mä.

Pyörteeseen / sä vedit minut pyörteeseen / mukanasi pyörteeseen.

Vierailija
24/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa sen tietää, jos on vaikka baarissa tavannut jonkun ja suoraan ei ole pyydetty luokse tms. asiasta keskusteltu?

Tietääkö siis ennen keskustelua asiasta?

Noin parisen vuotta sitten tapasin erään treffipalstan naisen baarissa, johon oltiin siellä palstakeskustelussa sovittu tärskyt. Juteleltiin ja juotiin siinä muutamat oluet ja mentiin ulos, jossa kiiteltiin puolin ja toisin kivoista treffeistä ja nainen siinä rohkaistui suutelemaan.

Sillä samalla suuteluhetkellä tiesin, että päädymme sänkyyn tämän illan päätteeksi.

Sanoin että "haluaisin nähdä hänen kotinsa jouluvalot", joista oli ollut pöydässä sivumennen puhetta. Hänelle se sopi, joten näin ne ja aika paljon muutakin sinä iltana.  

Vierailija
25/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisuuko mies silloin viimeistään mielessään naisen?

Vierailija
26/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ilmapiiri muuttuu. Alkaa seistä heti tai ainakin pitää taistella sitä vastaan ettei heti olisi törkeä seisokki päällä, joka erottuisi housujenkin läpi. Kalu erittää puolijäykkänäkin liukastetta niin että sen tuntee. Kaikki asiat naisessa näyttävät ihanilta, naiselliset muodot vaatteiden läpi nähtynä ja kaikki liikkeet. Jos tuttavuus on uusi, niin kaikkein kiehtovia ajatus on se, millaiset rinnat ja nännit tällä mahtaa olla.

Apua! Tää on just se kauhein hetki mulle. Rintojen paljastaminen uudelle miehelle. No eipä niitä miehiä nyt ylipäätään kovin monia ole ollut, mutta tällä hetkellä tuo hetki kauhistuttaa niin kovin etten kykene edes aloittaminen mitään tapailua enää kenenkään kanssa. Olen siis isorintainen nainen. Rinnat näyttää liiveissä tietenkin upeilta, mutta todellisuudessa ne riippuu kyllä todella pahasti, painavat kun ovat. Tykkään kyllä yli kaiken niiden hipelöinnistä, mutta en oikein tiedä miten jatkossa hoitaisin nämä tilanteet. Pitäisikö miestä vähän varottaa etukäteen ettei pettymys tule niin kovana yllätyksenä? vai pitäiskö vaan olla niin kuin ei mitään, ikään kuin itseluottamus riittäisi tosta vaan niiden paljastamiseen? vaikka tämä ei kyllä ole totuus.  Kuinka paljon tämä asia miesten mielestä ylipäätään voi latistaa tunnelmaa? Jos on tosiaan odottava ja innostunut fiilis etukäteen. 

Siinä tilanteessa aivan kaikenlaiset rinnat ovat pelkästään ihania. Toivottavasti en aiheuttanut tuolla kirjoituksella mitään paineita. :) Kyse on pelkästään positiivisesta odotuksesta siinä tunnelmassa. Itse avaan mielelläni naisen liivit ikään kuin huomaamatta, eikä siitä tarvitse mitään numeroa tehdä. Olen suuri rintojen palvoja ja osaan kyllä hyvällä niitä niin, että naisella on silloin tosiaan muuta mielessä kuin epävarmuuden tunteet.

Suuret, raskaat ja roikkuvat rinnat ovat minusta oikein hyvännäköiset. On ikävää että nykyajan kulttuuri saa naiset tuntemaan epävarmuutta ulkonäöstään ja pelkoa siitä ettei "kelpaisi". Kaikki naiset ja kaikki ihmiset ovat kauniita omilla tavoillaan.

Vierailija
27/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä tilanteessa aivan kaikenlaiset rinnat ovat pelkästään ihania. Toivottavasti en aiheuttanut tuolla kirjoituksella mitään paineita. :) Kyse on pelkästään positiivisesta odotuksesta siinä tunnelmassa. Itse avaan mielelläni naisen liivit ikään kuin huomaamatta, eikä siitä tarvitse mitään numeroa tehdä. Olen suuri rintojen palvoja ja osaan kyllä hyvällä niitä niin, että naisella on silloin tosiaan muuta mielessä kuin epävarmuuden tunteet.

Suuret, raskaat ja roikkuvat rinnat ovat minusta oikein hyvännäköiset. On ikävää että nykyajan kulttuuri saa naiset tuntemaan epävarmuutta ulkonäöstään ja pelkoa siitä ettei "kelpaisi". Kaikki naiset ja kaikki ihmiset ovat kauniita omilla tavoillaan.

😘

Vierailija
28/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiisuu..tosin mä riisun jo heti kun näen ensimmäisen kerran.  

Vierailija
29/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki tapaamasi naiset?🤔

On se varmaan mielenkiintoista tuo elämä uroksena.

Vierailija
30/33 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki tapaamasi naiset?🤔

On se varmaan mielenkiintoista tuo elämä uroksena.

En mä ihan kaikkia, mutta jos on viehättävä niin silloin. ;) Etkö itse tee vastaavaa miehille?

Vierailija
31/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään oikein mitenkään ihmeellisesti. Sitä kun on joka päivä ollut nyt yli 20 vuotta, niin ei se nyt pahemmin kihelmöi. Itse seksi tuntuu silti hyvältä, siihen ei kyllästy.

Vierailija
32/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kivalta ja on pakko harrastaa monta kertaa itsetyydytystä ettei sitten laukea liian äkkiä.

Vierailija
33/33 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu siltä, ettei nainen ole sinut rintojensa tai muun kehonsa kanssa, minä koitan olla noteeraamatta asiaa mitenkään. Voihan ne liivit pitää aluksi päällä tai vähentää valaistusta. Mutta viimeistään silloin, kun nainen nousee ratsastamaan, otan liivit pois. Kyllä nännejä pitää päästä suutelemaan ja rintoja hieromaan kourilla viimeistään silloin. Ja sitä paitsi ratsastaessa rinnat ovat parhaimmillaan myös esteettisesti, oli ne sitten pehmeät tai kiinteät. Eikä ole vielä sattunut kohdalle naista, jolla olisi ollut epäesteettiset rinnat, enkä usko että sattuukaan, kun olen jo tubulaarisetkin kohdannut. Ne kuulemma ovat joillekin naisille kauhistus. Ihan turhaan, kauniit ne olivat minusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän