Lapsemme nimeksi tulee Linnea Ella Olivia!:)
Kommentit (25)
Ja minä asun Beverly Hillsissä! Tälle foorumille ei taida oikeat kaivopuiston mammat pahemmin kirjoitella. Arvatenkin heillä on vähän parempaa tekemistä.
Tiedän yhden Linnean, kaunis vaaleahiuksinen pikkutyttö :)
Eikä sitäkään osata sanoa, kuulla tai kirjoittaa oikein. Se on aina Marja. Tai sitten se äännetään Marija. Epäilen siis minäkin vahvasti, tokko kukaan osaa ääntää tuon Lineaa-nimen " oikein" .
Itse olen tuo joka sanoi, miten nimen ääntäisi ja en ole " kuin" ruotsinkielisestä suvusta, en siis itse puhu ruotsia ja olen myös kantakaupungista kuten ap.
Uskon, että ongelmaa voi tulla nimen ääntämisen suhteen mutta jos se ei perhettä liikaa haittaa niin, so what? Ei pitäisi haitata ketään av- mammakaan.
Hmm.. ehkä tuo alkuperäinen on kuitenkin kivempi.
Viettäkää ihana kastejuhla ja onnea koko perheelle! :)
On tedella kaunis ja sointuva =)
Onnea pikkuisesta tytöstä!
Minun korvaan oikein ihana ja kaunis nimi, joka johtuu juuri siitä, että siinä on älliä SOPIVASTI!
Juuri se tuo sen kauniin soinnun.
(olinko nro 9)
mulle tulee siitä mielee oliivit. Jotka on pahoja, rumia ja vihreitä! en tykkää vihreestä väristä.
Mainitaan nyt sitten vaikka Ella Eronen, en kyllä tunne henk. koht. mutta kuitenkin oman alansa ammattilainen.
jäänyt historiaan erikoisen _mukavana_ ihmisenä
Ja onnea pikku prinsessan johdosta!
Onnea ap:n perheelle, kaunis nimi!
Todella kauniita nimiä, kuin runoja pelkät nimet. Ella ei kiva...mutta ei huonokaan. Linnea tarkoittaa Vanamoa, joka on kaunis kukka. Jos saisin vielä tytön joskus harkitsisin juuri Linneaa tai Oliviaa.
[Linnea] jossa siis paino ensimmäisellä ännällä (ns. suomeksi lausuttava muoto)
vai
[Lineea] jossa noin " puolitoista" ännää ja paino enemmän eellä (ruotsalaisittain lausuttuna).
Mä tykkää enemmän jälkimmäisestä, jos se rimmaa hyvin sukunimeen. Kiva nimi, muuten vaan kyselen :)
ap perheineen asuu kaivopuistossa.