Oletteko koskaan kuulleet kenestäkään, joka EI olisi pärjännyt amiksessa?
Kommentit (46)
Mun luokalla on yks poika joka ei valmistu ennen ens vuotta. Tajuttoman fiksu ja älytön matikkapää. Ei vaan saa raahauduttua kouluun. Tälle alalle oli sinä vuonna vaikeampi päästä kuin lukioon, kun aloitettiin.
Exäni ei pärjännyt amiksessa. Kävi sitten lukion ja jatkoi yliopistoon. Ei siis pärjännyt käytännön asioissa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:47"]
yksi lensi ulos koska ei ollut rahaa laittaa oppikirjoja, internettiä ja läppäriä millä tehdä kotiläksyt. reilua?
[/quote]
Miksei mennyt kirjastoon tai jäänyt koulupäivän jälkeen luokkaan tai oppilassaliin tekemään teorialäksyjä?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"]
Minä :) Lensin pihalle kun en osannut käyttäytyä. Kouluhommat kyllä sujui, ja yhdeltäkään tunnilta en myöhästynyt tai lintsannut,mutta kun asuin asuntolassa ja meno oli kuin villissä lännessä.
[/quote]
Kuulostatkin ihan tyypilliseltä amikselta. :) Se koulu nyt on niin helppo, ettei siellä voi olla pärjäämättä. Oppimisvaikeuksista kärsivät ja kehitysvammaiset on aina asia erikseen, ei tarvi joka kerta tulla pätemään heillä. Nyt oli puhe tavallisista oppilaista. :)
ap
[/quote] Entä minä, joka pyrin ja pääsin lähäriltä läänikseen? Tyhmä amis?
[/quote]
Lääninvankilaan?
En tiedä yhtään lukiolaista enkä ammattikoululaista jotka olisivat päässeet läpi tekemättä mitään/opiskelematta.
on turha väittää että ammattikoulu olisi läpihuutojuttu ja ei tarvitse kirjaa avata kun sen pääsee läpi.. Näin huutelevat yleensä aloittajan kaltaiset ihmiset
jokainen ihminen joka töitä tekee on tärkeä, kukaan ei maksa turhasta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:48"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:45"]Mikä vika ap minussa on sinusta? Minä en pärjännyt amiksessa. Yritin samaa alaa myöhemmin oppisopimuksella mutta en vain pärjännyt. Työssä siis pärjäsin ja sain kehuja mutta niitä koulutehtäviä en vain osannut.
Nyt teen muuta työtä jossa pärjään ihan hyvin. Eli olen siis ihan hyvä tekemään töitä mutta koulutehtäviä en.
[/quote]
Aika erikoista. Miten sitten pärjäsit yläasteen läpi?
[/quote]
Todella huonosti. Keskiarvon nosti liikunta, kuvis ja kotitalous joissa ei tarvinnut opiskella. Ja keskiarvo oli 6