Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan kuulleet kenestäkään, joka EI olisi pärjännyt amiksessa?

Vierailija
22.05.2015 |

En minäkään. :)

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta toisaalta mä tunnen ehkä max. neljä amista, joiden koulumenestyksestä tiedän yhtään mitään.

Vierailija
2/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Oppimisvaikeuksia, lukihäiriö. Ei kyllä pärjännyt peruskoulussakaan.
Saatko jotain kiksejä tästä aloituksestasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :) Lensin pihalle kun en osannut käyttäytyä. Kouluhommat kyllä sujui, ja yhdeltäkään tunnilta en myöhästynyt tai lintsannut,mutta kun asuin asuntolassa ja meno oli kuin villissä lännessä.

Vierailija
4/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.
Mutta töissä olen aina ollut, eli en vie teidän koulutettujen ja fiksujen verorahoja yhtään.

Vierailija
5/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"]

Minä :) Lensin pihalle kun en osannut käyttäytyä. Kouluhommat kyllä sujui, ja yhdeltäkään tunnilta en myöhästynyt tai lintsannut,mutta kun asuin asuntolassa ja meno oli kuin villissä lännessä.

[/quote]

Kuulostatkin ihan tyypilliseltä amikselta. :) Se koulu nyt on niin helppo, ettei siellä voi olla pärjäämättä. Oppimisvaikeuksista kärsivät ja kehitysvammaiset on aina asia erikseen, ei tarvi joka kerta tulla pätemään heillä. Nyt oli puhe tavallisista oppilaista. :)

ap

Vierailija
6/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuttava jäi luokalle lähihoitajakoulussa, minusta se oli kyllä todella vitsikästä. Hänellä ei ole oppimisvaikeuksia, mutta elämänhallinta sitä luokkaa, että ehdottomasti tarvitsisi sitä ammatillista ohjausta arjessaan eikä suinkaan sovi (ainakaan vielä) itse muita ohjaamaan.

Vierailija
7/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"]

[/quote]

Kuulostatkin ihan tyypilliseltä amikselta. :) Se koulu nyt on niin helppo, ettei siellä voi olla pärjäämättä. Oppimisvaikeuksista kärsivät ja kehitysvammaiset on aina asia erikseen, ei tarvi joka kerta tulla pätemään heillä. Nyt oli puhe tavallisista oppilaista. :)

ap
[/quote] Entä minä, joka pyrin ja pääsin lähäriltä läänikseen? Tyhmä amis?

Vierailija
8/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"]

[/quote]

ap
[/quote] Entä minä, joka pyrin ja pääsin lähäriltä läänikseen? Tyhmä amis?
[/quote] Lääkikseen, kiitos autocorrect. Ja pääsin.

Vierailija
9/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"]

[/quote]

ap
[/quote]
Ei se kaikille niin helppoa ole.

Vierailija
10/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"] Minä :) Lensin pihalle kun en osannut käyttäytyä. Kouluhommat kyllä sujui, ja yhdeltäkään tunnilta en myöhästynyt tai lintsannut,mutta kun asuin asuntolassa ja meno oli kuin villissä lännessä. [/quote] Kuulostatkin ihan tyypilliseltä amikselta. :) Se koulu nyt on niin helppo, ettei siellä voi olla pärjäämättä. Oppimisvaikeuksista kärsivät ja kehitysvammaiset on aina asia erikseen, ei tarvi joka kerta tulla pätemään heillä. Nyt oli puhe tavallisista oppilaista. :) ap [/quote] Entä minä, joka pyrin ja pääsin lähäriltä läänikseen? Tyhmä amis?

[/quote]

Pätemisentarve on ainakin kova. :) Tunnet alemmuutta niin kuin amikset aina. En usko että olet lääkiksessä lähihoitajakoulutuksella. Enkä myöskään sanonut amislaisia tyhmiksi. ;)

ap

Vierailija
11/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"] Minä :) Lensin pihalle kun en osannut käyttäytyä. Kouluhommat kyllä sujui, ja yhdeltäkään tunnilta en myöhästynyt tai lintsannut,mutta kun asuin asuntolassa ja meno oli kuin villissä lännessä. [/quote] Kuulostatkin ihan tyypilliseltä amikselta. :) Se koulu nyt on niin helppo, ettei siellä voi olla pärjäämättä. Oppimisvaikeuksista kärsivät ja kehitysvammaiset on aina asia erikseen, ei tarvi joka kerta tulla pätemään heillä. Nyt oli puhe tavallisista oppilaista. :) ap [/quote] Ei se kaikille niin helppoa ole.

[/quote]

Kenelle? Miksei olisi?

Vierailija
12/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu yliopistohoro sinne missä perseesi kasvaa ja anna muidenkin elää.

Vierailija
13/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Poissaolot ja sitoutumattomuus opiskeluun, yleinen elämänhallinnan puute voivat johtaa keskeyttämiseenkin. Usein tilanne pelastetaan kun annetaan nuorelle mahdollisuus opiskella 4 vuotta. Niin ja päihteet tietysti yksi syy keskeyttämisten takana.

Vierailija
14/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu oma poika. Myöhästeli, lintsasi, perseili ja erotettiin loppulukuvuodeksi tammikuussa. Katsotaan sit syksyllä uudestaan.
Älyn puolesta sujuis kyllä mutta tyypillistä alisuoriutumista.
Suututtaa.

Vierailija
15/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:22"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"] Minä :) Lensin pihalle kun en osannut käyttäytyä. Kouluhommat kyllä sujui, ja yhdeltäkään tunnilta en myöhästynyt tai lintsannut,mutta kun asuin asuntolassa ja meno oli kuin villissä lännessä. [/quote] Kuulostatkin ihan tyypilliseltä amikselta. :) Se koulu nyt on niin helppo, ettei siellä voi olla pärjäämättä. Oppimisvaikeuksista kärsivät ja kehitysvammaiset on aina asia erikseen, ei tarvi joka kerta tulla pätemään heillä. Nyt oli puhe tavallisista oppilaista. :) ap [/quote] Ei se kaikille niin helppoa ole.

[/quote]

Kenelle? Miksei olisi?
[/quote]
Minulle ei ollut. Jos osaisin hyvin perustella olisin ehkä pärjännyt ammattikoulussakin.

Vierailija
16/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monta jotka on keskeyttänyt amiksen ja jatkaneet elämänkouluun.  Sitten on myös niitä, joilla se amis on venähtänyt neljännelle tai jopa viidennelle vuodelle.

Vierailija
17/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän että jotkut keskeyttävät ilmeisesti siksi että ei tunnu omalta alalta.

Vierailija
18/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida ap oma luonne ainakaan kestää amisopintoja? Ap kun on niin fiksu, niin ei jatkossakaan tarvitse amisten palveluja ikinä yhtään missään. Ap leikkaa itse tukkansa, remontoi kämppänsä... mitä tämä Suomi tekisi ilman "tyhmiä" amislaisia, jotka tekevät kakkahommat alle parin tonnin (b)ruttopalkalla? Olisihan se paljon mukavampaa, kun istuttais kaikki tärkeissä tehtävissä analysoimassa maailman tilaa ja miten historia toistaa itseään ja tämä nykytilanne on kuin jokin abstrakti taideteos, jossa on aivan väärät värit, ja miettiä tärkeitä numeroita, joista vääntää eri muotoisia kaaviokäyriä ja miettiä, että mites tämmösen väkkyrän soveltaminen onnistuisi...

Vierailija
19/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:13"] Minä :) Lensin pihalle kun en osannut käyttäytyä. Kouluhommat kyllä sujui, ja yhdeltäkään tunnilta en myöhästynyt tai lintsannut,mutta kun asuin asuntolassa ja meno oli kuin villissä lännessä. [/quote] Kuulostatkin ihan tyypilliseltä amikselta. :) Se koulu nyt on niin helppo, ettei siellä voi olla pärjäämättä. Oppimisvaikeuksista kärsivät ja kehitysvammaiset on aina asia erikseen, ei tarvi joka kerta tulla pätemään heillä. Nyt oli puhe tavallisista oppilaista. :) ap [/quote] Entä minä, joka pyrin ja pääsin lähäriltä läänikseen? Tyhmä amis?

[/quote] läänis??? Kävitko nk kaksoistutkinnon??? Ellet niin mistä sait tarvittavat tiedot kuten kemia, fysiikka ja biologia???? Vai olitko yo ja menit lähihoitajaksi opiskelemaan???

Vierailija
20/46 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:20"]

[/quote]

Pätemisentarve on ainakin kova. :) Tunnet alemmuutta niin kuin amikset aina. En usko että olet lääkiksessä lähihoitajakoulutuksella. Enkä myöskään sanonut amislaisia tyhmiksi. ;)

ap
[/quote] Ja miksi et usko? Miksi en saa päteä lähihoitajan koulutuksella, koska pätevän se minusta teki? Tiedätkö mitä lähihoitajan koulutukseen kuuluu? Mitä alemmuutta ja ketä kohtaan minun pitäisi tuntea? Ja valmis lääketieteen lisensiaatti olen kolmen vuoden kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi