Täällä harvinaisen tyhmää porukkaa kirjoittelemassa
Ei voi muuta sanoa. Palstan vakkareiden äo varmaan tosi korkea, heh heh.
Kommentit (19)
Ihan en päässyt Mensaan, mutta melkein.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:50"]
Ei voi muuta sanoa. Palstan vakkareiden äo varmaan tosi korkea, heh heh.
[/quote] Niin on. Samaa mieltä. Mitähän me sitten täällä tehdään?
Uskon, että täällä on todella monella jotakin hoitamattomia mielenterveysongelmia. Kun ei negatiivisia tunteita pysty ilmaisemaan omassa elämässään, tullaan tänne riehumaan. Toivon, että mahdollisimman moni tällainen tyyppi hakisi apua.
Ap tietysti mukaanlukien :) Mukavaa kevättä
AV-mammat/papat ovat varmaan sellaisia pullantuoksuisia mammoja ja täydellisiä perheenisiä. Mutta heillä on Vauvaforumilla alter ego, jonka varjolla he kirjoittavat synkimmät ja sadistisimmat ajatuksensa koska eivät ikinä voisi sanoa niitä oikeassa elämässä. Vähän niin kuin Jekyll & Hyde, mutta Perheenäiti & AV-mamma.
Kaikissa meissä on ne ei-niinmukavat puolet. On se hyvä jos tänne voi tulla päästämään höyryjä:)
Mä niin rakastan av-mammoja ja tätä palstaa:) ja palstalaisten aö:stä en viitsis mennä mitään sanomaan, kun en tunne henk.koht. On senverran aÖ;tä ja fiksuutta, ettei viitsi pienestä tietämättömyydestä mennä analysoimaan toisia, koska onneksi olen oppinut, että tässä maailmassa moni vielä yllättää ja positiivisestikkin.
Hei tää palstahan on täynnä akateemista huippuluokan äö:lla dissaamassa amiksia ja duunareita :D
Olen mensan jäsen, että revi siitä ämmä. T. Jonna
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:10"]
[/quote]
Sulla on varmaan syy kutsua jotakuta tuntematonta ämmäksi.
Ja syy siien, että T. Jonna näkyy monissa ketjuissa (eikä kovin mairittelevissa yhteyksissä)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:09"]
Hei tää palstahan on täynnä akateemista huippuluokan äö:lla dissaamassa amiksia ja duunareita :D
[/quote]
Onko tyypit nyt viisastunut niin, että ottaa tämän jo ironialla? Viimeksi vuosia sitten palsta oli täynnä amiksia, jotka tuota tosissaan väittivät, mutta kun niille laskettiin tilastoja, että päinvastainen oli ylivertaisesti totta (akateemiset ei dissannut oikeastaan koskaan), niin johan meni suut suppuun ja faktoille ei ne pellet mitään mahtaneet.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:10"]
[/quote]
Sulla on varmaan syy kutsua jotakuta tuntematonta ämmäksi.
Ja syy siien, että T. Jonna näkyy monissa ketjuissa (eikä kovin mairittelevissa yhteyksissä)
[/quote]
Tällä ämmällä on jokamiehenoikeus avata suunsa kun haluaa. Tämä ämmä puhuu mitä haluaa. T. Jonna
Musta se riippuu päivästä. Joinain päivinä saattaa tulla ihan fiksuja keskusteluja ketjustakin riippuen. Ehkä fiksujen keskustelujen myötä pysyvät palstalla ne fiksummat keskustelijatkin. Toisina päivinä taas sellaisia ei tunnu löytyvän.
Oon saanut kyllä sellaisen kuvan, että kaikki Suomen mensalaiset on täällä. Lisäksi on eri alojen tohtoreita ja "tyhmimmätkin" on vähintään juristeja.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:38"]
Oon saanut kyllä sellaisen kuvan, että kaikki Suomen mensalaiset on täällä. Lisäksi on eri alojen tohtoreita ja "tyhmimmätkin" on vähintään juristeja.
[/quote]
Psykologeja ja psykiatreja on myös paljon. Samoin rikostutkijoita etenkin murharyhmästä.
Mitähän sää kirjoitat?