Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammaslääkäri kyselee lääkityksestä

Vierailija
25.06.2015 |

Miksi hammaslääkärin pitää tietää lääkityksestäni? Olin hammaslääkärissä ja aluksi hän kyseli minulta lääkityksestä ja lääkeaineallegioista. Nolottaa sanoa, että käytän masennuslääkettä. Jotenkin tuntuu, että minut leimataan ihan pöpiksi tai jotenkin säälittäväksi tästä syystä. Eikö tällaisia voisi kysellä vaan, jos käytetään puudutusta tai lääkäri määrää jotain muuta esim antibiootteja, jolloin hänen pitää tietää minun muu lääkitykseni tarkkaan...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo pelkästään lääkkeiden yhteisvaikutusten takia. Mitä siitäkin mahtais tulla, jos joka (hammas)lääkäri määräisi vähän lisää jotain ilman tietoa muista määrätyistä lääkkeistä.

Vierailija
2/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen noloa on masennuslääkityksessä? Itekin käytän ja kerron ihan reilusti, jos kysytään. Ihan turhaan tommosta nolostelet, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen jatkaa: lisäksi osa lääkkeistä vaikuttaa suun terveyteen. Ne voivat vaikka kuivattaa suuta.

Vierailija
4/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan masennuslääkkeet voivat kuivattaa suuta, hyytymisenestolääkkeistä on hyvä tietää että osaa varautua verenvuotoon, astmalääkkeet voivat aiheuttaa sieni-infektion suuhun jne. Et ole ainoa, joka käyttää masennuslääkkeitä, vaan se on melko yleistä.

Vierailija
5/5 |
25.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkäri näkee läkkeitten käytön suusta. Itse olin antibioottikierteessä korvatulehdusten takia ja kuuri poikineen meni särkylääkkeitten kera. Menin sitten suuhygienistille ja kun aikanani kerroin, että olen syönyt lääkkeitä kuin leipää, niin hän sanoi, että sen kyllä näkee limakalvoista, että nyt on ollut joku rankempi kuuri takana. Mikä häveliäisyyden puuska teihin oikein iskee lääkärillä yleensä? Vaitiolovelvollisia ne ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän