Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnistuuko pitkän tukan kasvatus viiskymppiseltä?

Vierailija
02.06.2024 |

Sellainen beyondcee tukka ois kiva.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin kasvoi hiukset kulkutautivuosina lyhyestä nutturakuntoon. Olen reilusti yli kuusikymppinen.

Vierailija
2/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu jos on terve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuisi toki, mutten diggaa Juice tyylistä.

Vierailija
4/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronavuosina kasvatin hiukset lähes takapuoleen polkasta. Viisikymppinen olen.

Vierailija
5/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos koronan hiukseni kasvoivat piiiiitkiksi ja paksut ovat myöskin 

mamma 54 vee 

Vierailija
6/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain kasvaa, toisilla ei. Mulla onneksi kasvaa, kun menetin yli puolet hoidoissa ja ajoin sen ohuen liirun koneella pois. Noin sentti/kk kasvaa koko ajan.

Vierailija
7/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti onnistuu pitkän tukan kavatus, kunhan et laihduta. Olen 52 ja hyvin kasvaa pituutta, paksuuskin sama kuin nuorempanakin (eli ei kovin kummoinen).

Beyoncen hiukset ei kuitenkaan ole hänen omansa. Beyonce, kuten monet mustat naiset, käyttää peruukkeja.

Vierailija
8/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä onnistu. Ja riippuu hiuksista että kannattaako edes pitkäksi kasvattaa. Jos sinulla on vahvat ja paksut hiukset niin miksei. 

Vierailija
9/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elää vähintään vuoden pari eikä leikkuuta, niin kyllä se kasvaa.

Vierailija
10/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastiko sä haluaisit sellaisen kauhean valkoisen tekotukan joka yltää vissiin liki polvitaipeisiin? Tuohan sen uusin lookki on.

Mutta kyllä ne hiukset kasvaa ja minusta aika hurjaa vauhtiakin kun hyväkuntoisista latvoista ei jatkuvasti rapisekaan pituutta pois.. Just eilen vähän yllätyinkin, että oma tukka on jo liki persauksiin asti ja aionkin tänään leikata tästä liki 10 cm pituudesta veks.

Vierailija
11/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa ne, jos et kuivata niitä väärillä aineilla. Silikoni on pahin hamputtaja. 

Vierailija
12/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu kyllä...minullakin on tukka kuin pula ajan biitlesilla kun en ole käynyt parturissa..

Tukka kasvaa kuin nurmikko kesällä vesisateessa .en juurikaan pese hiuksia joten silläkin voi olla vaikutusta miksi tukka on niin tuuhea kuin rikkamätäs.

Vierailija
13/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvaa ne, jos et kuivata niitä väärillä aineilla. Silikoni on pahin hamputtaja. 

Pahimpia hamputtajia ovat märillä hiuksilla nukkuminen, kuumat muotoiluraudat, vaalentaminen, hiusten repiminen harjalla, katkovat hiuslenkit, froteepyyhkeellä hankaaminen ja liian pesevät shampoot. Silikoni ei hamputa.

Vierailija
14/14 |
02.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää lähes 60 v. ja hiukset yltää pakaroihin. Harmaat ovat, eivätkä mitkään tuuheimmat enää, mutta siitä huolimatta auki ollessaan ihan näyttävät. Useimmiten kuitenkin nutturalla.