Mies, kuinka ISO ongelma on jos nainen
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:57"]
Nii sua jännittää vai kun et hallitse itsees siinä tilanteessa, kun saat orgasmin ja mitähän miehes ajattelee???
Siis kyllähän sitä itse itselleen osaa ehkä helpommin orgasmin saamaan, niin miehet kuin naiset, mutta toisaalta pidän valitettavana, mikäli et saa miehesi kanssa orgasmia. Voit varmasti oppia sen saamaan, kyse on varmaan jostain luottamus jutusta pohjimmiltaan?
Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma, jos nainen ei saa orgasmia, tai pienonen ongelma se on ollut sillon, kun nuolee ja nuolee ja muija ei laukee, ja niska ja kieli on aivan kipeenä. Yleensä se sieltä kuitenkin tulee :) Joskus parikertaa elämässä se on ollut muijalle pienoinen ongelma, kun MINÄ en ole saanut orgasmia, vaan lopettanut leikin kesken :)
[/quote]
Miksi se orgasmi pitää yrittää tuottaa nuolemalla? Onko se joku must nykyään? Olen nainen ja en koskaan ole edes odottanut saavani orgasmia nuolemalla, yhdynnässä kyllä. Hankalaahan tuo tuntuu olevan miehenkin kannalta noin epäergonomisessa asennossa työstää.
[/quote]
no ehkäpä juuri siksi nuolemalla, kun kaikki eivät saa yhdynnässä.
Kyllä pitäisin orgasmittomuutta ongelmana jos nainen on ennenkin niitä oikeasti saanut. Jotakin olisi silloin pielessä vaikka nainen ei sitä helposti myöntäisikään ja tuntuisi ehkä asiaan tyytyvän. Mitä iloa seksistä on jos siitä ei orkkua tule? Miksi sitä kukaan harrastaisi silloin? Tottakai sieltä nyt mammat kiljuvat, että kyllä he nauttivat vaikka eivät orkkua saa, mutta orgasmiton seksi on vähän kuin söisi aina vain mautonta tylsää ruokaa eikä saisi koskaan mitään herkkuja tai huippuhyvää ruokaa. Eli jos joka sapuskalla olisi tarjolla makaronilaatikkoa niin vatsa olisi tyytyväinen, mutta siinäpä se olisikin. Joillekin näyttää riittävän myös kun katsoo toisen syövän niitä herkkuja, itse siitä sa ehkä hyvällä tsägällä nuolla lautasen.
Voi vitsit, minä kyllä nautin seksistä aivan hurjasti, vaikka orgasmin saavutaan vain omin sormin ja sekin vie niin kauan aikaa, etten sitä läheskään aina viitsi tehdä. Ehkä jollekin se kliimaksi on se juttu, minä taas nautin oikein pitkistä sessioista, joskus BDSM-tyyliin niin, että itse yhdyntää tai edes suuseksiä ei ole, vaan "pelkkää" alistamista ja kontrollointia. En siis todellakaan harrasta seksiä vain orgasmin takia, vaan ihan jokaikisen hetken takia.
Toihan on miehen unelma, ei tarvii säätää ja miettiä että saikohan se. Fakta tossa on vaan se, että kun tuollaisen naisen kanssa on pidempään ja alkuhuuma hälvenee, niin vaikka muuta väittää, alkaa se pillun pihtaaminen kumminkin, kun ei sitä suurta huipentumaa kuitenkaan tule.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:37"]
Kyllä pitäisin orgasmittomuutta ongelmana jos nainen on ennenkin niitä oikeasti saanut. Jotakin olisi silloin pielessä vaikka nainen ei sitä helposti myöntäisikään ja tuntuisi ehkä asiaan tyytyvän. Mitä iloa seksistä on jos siitä ei orkkua tule? Miksi sitä kukaan harrastaisi silloin? Tottakai sieltä nyt mammat kiljuvat, että kyllä he nauttivat vaikka eivät orkkua saa, mutta orgasmiton seksi on vähän kuin söisi aina vain mautonta tylsää ruokaa eikä saisi koskaan mitään herkkuja tai huippuhyvää ruokaa. Eli jos joka sapuskalla olisi tarjolla makaronilaatikkoa niin vatsa olisi tyytyväinen, mutta siinäpä se olisikin. Joillekin näyttää riittävän myös kun katsoo toisen syövän niitä herkkuja, itse siitä sa ehkä hyvällä tsägällä nuolla lautasen.
[/quote]
Mulle seksin harrastus oli saada lapset alulle. Silloin nautin seksistä, kun oli toiveissa saada lapsi.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 05:22"]
Toihan on miehen unelma, ei tarvii säätää ja miettiä että saikohan se. Fakta tossa on vaan se, että kun tuollaisen naisen kanssa on pidempään ja alkuhuuma hälvenee, niin vaikka muuta väittää, alkaa se pillun pihtaaminen kumminkin, kun ei sitä suurta huipentumaa kuitenkaan tule.
[/quote]
Kyllä moni nainen antaa pillua, vaikkei koskaan pääse kansa orgasmiin saakka. Ja nainen voi oikeasti nauttia sellaisestakin seksistä.
Onhan se ongelma, koska orgasmiton nainen on hieman yksinkertainen. Suihkulla tai hyvällä hieromalaitteella saa takuuvarmasti esim. Hitachi Magic Wand on tällainen, joka pakottaa naisen orgasmiin. Toinen on Sybian.
Mulla on mies jolla on niin taitavat kädet, että tulen jo pelkästä ajatuksesta. Yhdynnässä saadaan kumpikin harvemmin. Molemmat rakastaa suuseksiä.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2015 klo 19:37"]
[/quote]
No kuule aika moni nainen harrastaa seksiä, vaikka ei saa orkkua ja vaikka seksi ei ole yhtään hyvää. Jotta mies ei pettäisi, jotta lapsilla olisi isä, rakkaudesta, jne.
En ole koskaan nauttinut seksistä nykyisen mieheni kanssa tippaakaan. Silti sitä edelleen harrastetaan useampi kerta viikossa. Todella monella ystävällä on sama tilanne. Näistä ei vain huudella miehille.
Mulla oli aikanaan nainen joka jo suhteen alussa sanoi ettei ole koskaan saanut orgasmia. No, en ajatellut sitä sen kummemmin ja jatkettiin seurustelua. Seksiä oli alussa jonkin verran ja naiseni selkeästi nautti touhusta. En tiedä saiko koskaan orgasmia, ilmeisesti ei kun melko pian suhteen alkuvaiheessa seksi loppui kokonaan. Kaikkeni yritin sen aikaa kun seksiä vielä harrastettiin. Erokin tuli aikoinaan. Hyvä niin. Oli muutenkin melko tunnekylmä ihminen.
Eli mä en alkaisi missään nimessä frigidin kanssa minkäänlaiseen lähempään suhteeseen. M44.
Eihän tuo ole mikään ongelma. M47
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:14"]
Ei tavan seksissä monikaan saa. Korjaisin tilanteen nuolemalla.
[/quote]
Korjaisit? Jos tavan seksissä saa tai ainakin pääsee edes lähelle orgasmia ja nuoleminen tuntuu vaan sellaiselta joo, ihan kivaa, niin ei ole paljon korjattu.