Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, kuinka ISO ongelma on jos nainen

Vierailija
22.05.2015 |

Ei saa orkkua, mutta nauttii kuitenkin?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelma ollenkaan.

Vierailija
2/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmiin pakottaminen on raiskauksista pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten minkäänlainen ongelma. Olen itse tällainen myös. Saan orgasmin vain yksin ollessa masturboidessa, en edes masturboimalla jos mies on läsnä. 

Vierailija
4/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko iso ongelma, ei kuitenkaan valtava.

Vierailija
5/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:07"]

Ei sitten minkäänlainen ongelma. Olen itse tällainen myös. Saan orgasmin vain yksin ollessa masturboidessa, en edes masturboimalla jos mies on läsnä. 

[/quote]

Tämä oli heteromiehille tarkoitettu kysymys.

Vierailija
6/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:08"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:07"]

[/quote]

Tämä oli heteromiehille tarkoitettu kysymys.
[/quote]

Täh?!!

Vierailija
7/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ongelma pääasiassa sinulle? Voit kertoa miehelle, että sinun on vaikea saada orkkua yhdynnässä ja nautit silti. Pojot siitä että et feikkaa!!! Itse "opin" saamaan kolmeviitosena ja helpoiten se käy ratsastamalla.

Vierailija
8/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tavan seksissä monikaan saa. Korjaisin tilanteen nuolemalla.

Vierailija
9/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ei ole ongelma. Onneksi.

Vierailija
10/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:05"]

[/quote]

Ei ole mikään ongelma jos se ei ole naisellekkaan ongelma

Vierailija
11/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:05"]

[/quote]

Ei ole mikään ongelma jos se ei ole naisellekkaan ongelma
[/quote]

Ei se mulle ole ongelma..vaikka mietin miksi en saa...ap

Vierailija
12/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:14"]

Ei tavan seksissä monikaan saa. Korjaisin tilanteen nuolemalla.

[/quote]

Nuolemalla en ole koskaan saanut, yhdynnässä kyllä. Mies kyllä huomaa, ellen saavu orgasmiin saakka ja jatkaa sitten sormilla.

Vierailija
13/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan miettii onko itsessä jotain vikaa :( ap

Vierailija
14/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:36"]

[/quote]

Naiset on hassuja :)

Mahassa vähän pehmeää, niin sitä puristellaan peilin edessä ja huokaillaan kun ollaan niin läskiä ja rumaa. Miehellä mahassa pehmeää, niin pullistellaan peilin edessä kun on niin kuuma adonis.

Vierailija
15/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:36"]

[/quote]

Olisiko tuossa mentaliteetissä syy myös siihen ettet saa orgasmia? Opettele rakastamaan itseäsi.

Vierailija
16/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:47"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:36"]

[/quote]

Olisiko tuossa mentaliteetissä syy myös siihen ettet saa orgasmia? Opettele rakastamaan itseäsi.
[/quote]
Mul oli monta vuotta kuiva kausi ja nyt olen löytänyt ihanan miehen jonka kanssa parasta on läheisyysterapia :) ja joka kerta rentoudun enemmän ja enemmän..ehkä se iso O mua vielä odottaa ;) ap

Vierailija
17/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii sua jännittää vai kun et hallitse itsees siinä tilanteessa, kun saat orgasmin ja mitähän miehes ajattelee???

Siis kyllähän sitä itse itselleen osaa ehkä helpommin orgasmin saamaan, niin miehet kuin naiset, mutta toisaalta pidän valitettavana, mikäli et saa miehesi kanssa orgasmia. Voit varmasti oppia sen saamaan, kyse on varmaan jostain luottamus jutusta pohjimmiltaan?

Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma, jos nainen ei saa orgasmia, tai pienonen ongelma se on ollut sillon, kun nuolee ja nuolee ja muija ei laukee, ja niska ja kieli on aivan kipeenä. Yleensä se sieltä kuitenkin tulee :)  Joskus parikertaa elämässä se on ollut muijalle pienoinen ongelma, kun MINÄ en ole saanut orgasmia, vaan lopettanut leikin kesken :)

Vierailija
18/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:57"]Nii sua jännittää vai kun et hallitse itsees siinä tilanteessa, kun saat orgasmin ja mitähän miehes ajattelee???

Siis kyllähän sitä itse itselleen osaa ehkä helpommin orgasmin saamaan, niin miehet kuin naiset, mutta toisaalta pidän valitettavana, mikäli et saa miehesi kanssa orgasmia. Voit varmasti oppia sen saamaan, kyse on varmaan jostain luottamus jutusta pohjimmiltaan?

Ei se minulle ainakaan ole mikään ongelma, jos nainen ei saa orgasmia, tai pienonen ongelma se on ollut sillon, kun nuolee ja nuolee ja muija ei laukee, ja niska ja kieli on aivan kipeenä. Yleensä se sieltä kuitenkin tulee :)  Joskus parikertaa elämässä se on ollut muijalle pienoinen ongelma, kun MINÄ en ole saanut orgasmia, vaan lopettanut leikin kesken :)
[/quote]

No jotaim tollasta varmaan...nuollessa saan..mut vain yhden kerran kun mies session aikana enemmän...se tuntuu mua häiritsevän. Pitäskö seuraavalla kerralla olla silmät sidottuna ja keskityä hengittämiseen :)

Mies kyllä sanoo saavansa parasta seksiä ikinä ;) ap

Vierailija
19/33 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:57"]

Nii sua jännittää vai kun et hallitse itsees siinä tilanteessa, kun saat orgasmin ja mitähän miehes ajattelee???

[/quote]

Miksi se orgasmi pitää yrittää tuottaa nuolemalla? Onko se joku must nykyään? Olen nainen ja en koskaan ole edes odottanut saavani orgasmia nuolemalla, yhdynnässä kyllä. Hankalaahan tuo tuntuu olevan miehenkin kannalta noin epäergonomisessa asennossa työstää.

Vierailija
20/33 |
29.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up