Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsen on PAKKO käyttää yökkäriä???

Vierailija
22.05.2015 |

Luin yhtä blogia jossa äiti ompelee. Että seuraavaksi meinaa ommella yökkäriä jossa vetskari/napit selässä ettei lapsi saa yön aikana revittyä pois,kun muuten tuppaa heräämään nakuna. No mitä sitten? Miksi olis pakko olla yökkäri jos se lasta ahdistaa/ei halua sitä pitää? Että ihan sitä pitää selkään laittaa kiinnitys jotta saa VÄKISIN pidettyä päällä. Idioottimaista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kesää vasten... :O

Vierailija
2/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä enää pakota. Silloin kun oli vaipoissa, niin ilman yökkäriä repi vaipat pois ja sitten uiskenteli eritteissään...ei kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on aina nukkunu kalsareilla. Nyt 9 vee. Elossa on ja terveenä :D

Vierailija
4/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ainakin ahdistaa jos yöllä tulee tuskasen kuuma, joten riisun sen verran että pystyy nukkumaan. Ikävää jos lapsi joutuu kuumissaan nukkua kesätkin..

Vierailija
5/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvana oli hyvä että piti kun potki aina peiton pois ja talvella meillä ei ainakaan liian kuuma ollut. Kesäisin nukkui pelkässä vaipassa ja nykyään pelkissä kalsareissa tuo ihana poikani minun.

Vierailija
6/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lasken tuollaisen toiminnan jo pahoinpitelyksi, kun lapsi ei pysty riisumaan tukalia vaatteita yöllä pois niin halutessaan. Maailmassa on pahempiakin asioita kuin lapsi nakuna aamulla... Luulisi tärkeämpää olevan se, että lapsi saa rauhallisesti yönsä nukuttua. Tuollainen pakkopyjama aiheuttaa takuulla painajaisia ja ylimääräistä kiukkua. Idiootti mutsi, ei voi muuta sanoa. Ap, ilmota lastensuojeluun... vaikka asia kuullostaa pieneltä, niin silti se on väärin. Tai kommentoi blogia tai laita viesti sille äidille, että tuollainen pakkopyjama on erittäin ahdistavaa lapselle.

Vierailija
7/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi jos lapsi ei halua.

Vierailija
8/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiks meillä lapsi puetaan ensinnäkin sen takia, että hänellä on atooppinen ihottuma. Raapii jalat ja kädet verille yön aikana jos ei ole vaatteita. Ja toisekseen siksi, ettei tykkää pitää peittoa päällä ja jos nukkuu lyhythihaisessa niin aamulla on ihan kylmä iho.

Vierailija
9/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:29"]

Luin yhtä blogia jossa äiti ompelee. Että seuraavaksi meinaa ommella yökkäriä jossa vetskari/napit selässä ettei lapsi saa yön aikana revittyä pois,kun muuten tuppaa heräämään nakuna. No mitä sitten? Miksi olis pakko olla yökkäri jos se lasta ahdistaa/ei halua sitä pitää? Että ihan sitä pitää selkään laittaa kiinnitys jotta saa VÄKISIN pidettyä päällä. Idioottimaista.

[/quote] Rakas AP, luulin etta tuo yokkari on paikka missa kaydaan oksentamassa ja mielestasi lapsen ei ole pakko sita kayttaa vaan voi puklauttaa minne tahtoo. Noin se suomen kieli on muuttunut siita kun mina sita paivittain puhuin, nyt varmaan nolaisin itseni vahan valia.

Vierailija
10/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:56"]Esimerkiks meillä lapsi puetaan ensinnäkin sen takia, että hänellä on atooppinen ihottuma. Raapii jalat ja kädet verille yön aikana jos ei ole vaatteita. Ja toisekseen siksi, ettei tykkää pitää peittoa päällä ja jos nukkuu lyhythihaisessa niin aamulla on ihan kylmä iho.
[/quote]
Meillä oli kanssa tää raapiminen, mikäaän määrä rasvaa ei auttanut eikä nakuna nukkuminen. Ompelin sitten paitaan hihansuihin sukat kiinni, se auttoi pahimman yli. Onneks ei oo enää ollut tätä ongelmaa taaperoiän jälkeen.

Vierailija
11/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:56"]Esimerkiks meillä lapsi puetaan ensinnäkin sen takia, että hänellä on atooppinen ihottuma. Raapii jalat ja kädet verille yön aikana jos ei ole vaatteita. Ja toisekseen siksi, ettei tykkää pitää peittoa päällä ja jos nukkuu lyhythihaisessa niin aamulla on ihan kylmä iho.
[/quote]
Minulla atooppinen ihottuma. Nukun hansikkaat kädessä, etten yöllä raavi. Yöpuvussa hikoava iho se vasta kutiaakin.

Vierailija
12/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kylmä iho..? voi byhyyyyyyyy! Kyllä se lapsi lämpöä huutaa jos nyt just meinais hypotermiaan kuolla yön aikana. Voi jestas.

Vierailija
13/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä potki aina myös peiton pois ja sitten heräili siihen kun paleli...

Vierailija
14/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mikään pakko..,nää on näitä omia sanelimia juttuja...kaikkea hyvää sulle ap :)

Vierailija
15/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökkäri? Mulle tuli mieleen oksennusämpäri.

Vierailija
16/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Meillä toinen lapsista on aina halunnut nukkua nakuna ja sen saa toki tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan