Virallinen euroviisuketju tälle illalle
Puuttui vielä ketju. Eikö mammat katso toista semifinaalia lainkaan?
Kommentit (322)
San Marino, kädet yhteen ja huojutaan - laulu
Löytyi se ruotsinkielinen, kiitos.
Ei vittu maailmasta parempi paikka nyyh.
Liettua meni multa ohi, ehdin loppua nähdä. Kovasti oli yritetty jotain kemiaa rakentaa, mutta virolaiset tekivät tuon paremmin. Katsotaan, miten Norja vastaa.
Irlanti oli vähän tylsä, mutta lahjakas nuori nainen toki. Ihmettelin vähän, kun sille ei ollut kunnon flyygeliä saatu lavalle. Ruma oli piano ja tyttö jäi sen taakse.
Tää San marino on ihan skeidaa ja poika laulaa paljon paremmin kuin tyttö, jonka stemmalaulu varsinkin falskaa kamalasti!
Onpa surkeata kuraa tämä San Marino. Tuntuu olevan tämän vuoden teema tosin.
Miksi Ruotsia povataan voittajaksi? Ei ole mikään kovin erikoinen biisi. Viro saisi minun puolestani voittaa tänä vuonna.
Taso heikompi kuin ekassa semissä. Eka kamala, toinen tylsä ja tässä kolmannessa näyttäisi mieslaulaja olevan 13-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:19"]Mikä siinä on kun ei enää huvita niinku ennen? Joo väsymystä on ajoittain mutta niinhän sitä on ollu aina ja silti on seksi maistunut.
Jotenki outoa miten mä koen epämiellyttävänä sitä kun mun rintoja kosketaan, en pidä suutelemisestakaan enää tai jos alapäätäni kosketaan sormin. Ainoa mikä joten kuten vielä käy on pelkkä sisään ulos yhdyntä joka kyllä johtaa orgasmiin.
Mutta en tajua tuota miksen enää kestä suutelua tai rintojen koskettelua.
Ja mihin se himo/kiihko on kadonnut???
En halua muita miehiä, eikä itsetyydytyskään enää innosta. En käytä hormonaalista ehkäisymenetelmää.
[/quote]
Joku helvetin vammainen tunkee tätä joka ketjuun!
Muahhhahhaa, San Marinon viisu oli missikisat laulettuna. Parannetaan maailmaa...hymyillään...ei osata laulaaa...
Montenegron biisistä ja toteutuksesta tulee vähän mieleen Bosnia ja Hertsegovinan Lejla vuonna 2006.
Montenegro on lähettänyt vanhan vilkkusilmän.
Montenegron sedällä eeppiset viikset! :D
Muuten aika perushuttua, oikein tuollainen itäeurooppalaisen viisun stereotyyppi. Pointsit kun lauletaan omalla kielellä (montenegroksi?).
Onpas helkkarin tylsiä biisiä tänä vuonna
"Upea" sanoitus tuossa Montenegron kipaleessa! Tanssiesitys on myös aivan huikea! Nyt itä-Eurooppa tykkää. Mä en.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:20"]Ei jumalauta noita saatanan suomen juontajia. Tekevät pilkkaa kaikista, ihan kuin olisivat itse jotenkin täydellisiä. Pilaavat mun euroviisunautinnon :D
[/quote]
Mä fiksailin digiboksia, niin nyt ei tarvitse kuunnella selostajia enää. Ihana hiljaisuus niiden osalta. :D
Ihan komia veto Montenegrolta, mua ei haittaa tällanen vanhanaikainen viisuilu typerien ballaadiviritelmien keskellä.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:23"]Montenegro on vissiin hyvä.
[/quote]
Lainaan itseäni. Ei se ollutkaan oikein mikään.
Yksilöltä siis*