AMK PÄÄSYKOEKUTSUT!!!!!!!!
Moi, onko kukaan vielä saanut kutsua pääsykokeisiin Jamkiin tai Diakiin Pmk?
Kommentit (47)
Minulle tuli Metropoliasta kutsu eilen, kokeet ensi viikon torstaina.
Kolme kutsua on tullut: Metropoliasta kaksi ja Haaga-Heliasta yksi.
On selvää että joku on tunaroinut!
Miks sotealan pääsykoekutsuja ei kuulu
Mille alalla Laureaan hakenut olet hakenut?
Laurean sivuilla lukee nyt päivämäärät jolloin kutsut lähetetty/lähetetään.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:11"]Onko tällä viivyttelyllä jotain tekemistä sen kanssa että yo-tuloksetkin tulivat vasta tällä viikkoa?
[/quote]
Sepä se syy juurikin on.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:24"]Mille alalla Laureaan hakenut olet hakenut?
[/quote]
Estenomi.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:25"]Laurean sivuilla lukee nyt päivämäärät jolloin kutsut lähetetty/lähetetään.
[/quote]
Missä siellä? En puhelimella löydä kuin nuo viikot.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:24"]Mille alalla Laureaan hakenut olet hakenut?
[/quote]
Estenomi.
[/quote]
Hei niin minäkin! :) Ja tuskin pääsen kun tässä lukiessa olen tullut lopputulokseen että olen tyhmä kuin saapas :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:25"]Laurean sivuilla lukee nyt päivämäärät jolloin kutsut lähetetty/lähetetään.
[/quote]
Missä siellä? En puhelimella löydä kuin nuo viikot.
[/quote]
22.-26.5 lähtee Laurean vikat (eli sos.terv.alan) kutsut.
Tai yleensäkin Amk.n pääsykoekutsun jo saaneita? :)
Tänään tuli tekniikan alojen pääsykokeisiin kutsu.
Mulle tuli diakiin alkuviikosta:)
Ei oo vielä(kään) tullut.. Olen hakenut KYAMK:ohon. Soittelin eilen tuonne hakutoimistoon ja kyselin, että onko kutsut jo lähetetty (en ole ainoa, joka odottelee, kaveri myös on jo ihan "hiilenä", kun mitään ei kuulu :D). Ja vastaus oli, että ei ole vielä lähetetty :O
MIKSI niitä kutsuja pitää pantata viimeiseen viikkoon asti?? Auttaisi vähän lukumotivaation kanssa, kun se kutsu tulisi ajoissa..
Tytär sai jo maanantaina kutsun amk:n pääsykokeisiin :) !!
Mulle on tullut Lamk:ista,Haaga-heliasta ja Mamk:ista.
Kahdesta jälkimmäisestä kutsu tuli jo viime viikolla
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:05"]
helpottais lukemista jos tietäis pääseekö vai lukeeko ns turhaan
[/quote]
Eikö mielummin kannattaisi ottaa asenne, että parempi lukea turhaan kuin mennä kokeeseen liian vähäisen lukemisen kanssa.
Itse hain viime vuonna sosionomikoulutukseen ja kutsut pääsykokeeseen tulivat 23.5, itse pääsykoe oli 4.6, eli suht tiukalla aikataululla.
Niin, ja pääsin heti ekalla haulla sisään.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 22:05"]
helpottais lukemista jos tietäis pääseekö vai lukeeko ns turhaan
[/quote]
Eikö mielummin kannattaisi ottaa asenne, että parempi lukea turhaan kuin mennä kokeeseen liian vähäisen lukemisen kanssa.
Itse hain viime vuonna sosionomikoulutukseen ja kutsut pääsykokeeseen tulivat 23.5, itse pääsykoe oli 4.6, eli suht tiukalla aikataululla.
Niin, ja pääsin heti ekalla haulla sisään.
[/quote]
Tottakai kannattaisi, mutta minä en ainakaan saa itseäni kauheasti motivoitua ns tyhjästä. :/
Onko tällä viivyttelyllä jotain tekemistä sen kanssa että yo-tuloksetkin tulivat vasta tällä viikkoa?