Lavrov sen lupasi: Ei hyökkäystä Ukrainaan
Mutta onko jokin muu kohde?
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/558514cd-0f21-495a-9955-64c06a237e12
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lavrov on valehtelemisen ammattilainen. Yhtä pokkana selittää paskaa kuin Comical Ali aikoinaan, paitsi ettei tämän jutut ole yhtään koomisia.
Näytä minulle 100% rehellinen ja suorasanainen poliitikko, niin minä teen sinusta miljonäärin.
Näytä mulle 1% rehellinen venäläinen niin teen susta miljonäärin. Niin, aika vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lavrov on valehtelemisen ammattilainen. Yhtä pokkana selittää paskaa kuin Comical Ali aikoinaan, paitsi ettei tämän jutut ole yhtään koomisia.
Näytä minulle 100% rehellinen ja suorasanainen poliitikko, niin minä teen sinusta miljonäärin.
Milläs lihaksella meinasit Igor sen miljonäärin tehdä? Tuskin sellaiseen Kremlin rahat kumminkaan on tarkoitettu.
Kaikki nauraa lavroville, putin nauraa, eurooppa nauraa, kaikki nauraa. Ihan kuin hänen väläytyksillään olisi mitään väliä.
Voipi olla, että Venäjä ei hyökkää, vaan Ukraina. Vanha temppu.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti Ukrainassa syntyy sisällissota, jonka tuloksena osa maasta luovutetaan Venäjälle.
Lavrov ei antaisi lausuntoa julkisesti noin suoraan, jos se ei olisi totta.
Lavrov on synonyymi valehtelulle.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoituksen voi lainata Mainilasta. Kyllähän Ukrainalla olisi täysi oikeus ottaa Krim ja itäosat takaisin hallintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tieto ulkoministeriön sisäpiiristä:
Venäjä ja Yhdysvallat pääsivät neuvottelusopuun.
Siksi tämä julistus julkisuuteen.Ilmeisesti ainakin Naton leviämisestä päästy sopuun.
Nato ei "leviä" itsestään. Sinne haetaan, vapaaehtoisesti.
Paitsi jos Ukraina ei tee niinkuin Neuvostoliitto... eiku siis Putin käskee Ukrainaa tekemään.
“But we won’t let our interests be rudely trampled on and ignored.”
Putinin intresseissä on pitää Ukraina osana ei-demokraattista Slavdom-kimppaa Valko-Venäjän ohella. Ukrainan lopullinen ankkuroituminen Nato ja/tai Eu-jäsenyyden myötä osaksi länsimaisten liberaalien demokratioiden liittoumaa olisi suurin mahdollinen uhka Putinin kleptokratialle tarjoamalla venäläisille vaihtoehtoisen yhteiskuntamallin Slavdomin ikiaikaisessa ytimessä Kiovassa.