Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko koskaan saanut rintavaostasi kommenttia?

Vierailija
21.05.2015 |

Livenä tahi tekstiviestinä, somessa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintavaon puuttumisesta, joo.

Vierailija
2/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sinne vois kuulemma hukkua, oon sopivasti rintava, rakastan mun rintoja, säälin pikkutissisiä naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, mutta rinnoista olen saanut kahdenlaista kommenttia. Exältä negaa, nyxältä ihania. Olen keskimääräistä isorintaisempi ja itse tahtoisin pienemmät.

Vierailija
4/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein, ja röyhkeitä tuijotuksia..

Vierailija
5/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut. Mulla on B-kupit nyt kun on 15 kg ylipainoa, mutta rintsikoiden kanssa ei puhettakaan sellaisesta kovin tiiviistä vaosta. Mulla on siis todella itä-länsi-tissit, laihempana rintalastakin oli isompi kuin tissit. :D

Ja siis itse asiassa mulla edelleen selällään on rintalasta selkeesti korkeammalla kuin rinnat / nännit. :D onneksi mies tykkää enemmän muodokkaasta pepusta, en oikein tykkää tisseistäni. Enemmän tykkäsin niistä silloin 15 kg sitten, matkalla ollaan kyllä siihen! :)

Vierailija
6/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Voi johtua siitä, että ei ole paljon rintavaloa, mitä kommentoida enkä muutenkaan tykkää esitellä tissejäni julkisesti.

Vierailija
7/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulle tule rintavakoa kuin ehkä joillain push-up liiveillä, mutta en käytä sellaisia...että eipä ole kommenttia tullut.

Vierailija
8/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan naispuolisilta työkavereilta sen jälkeen, kun kahvitunnilla onnistuin pudottamaan rintavakooni neljännesosan syömästäni keksistä. 

Vierailija
9/9 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, koska se ei ole ikinä esillä. Muuten on röyhkeää kommenttia kyllä jonkin verran tullut, vaikkei 70E näytä paita päällä mitenkään erityisen isolta.