Valehtelevat äidit asiakkaina. Ärsyttää!
Olen töissä aika suuren kauppakeskuksen kahvilassa, jossa mikron käyttäminen on vain asiakkaille. Todella monesti äiti vauvan kanssa sanoo että jos voin lämmittää maidon/vauvan ruoan ja hän ostaa vasta sitten itselleen jotain, kun on syöttänyt vauvan. Se on ok, mutta kun vauva on syötetty nii tulee kiire pakata kamat ja lähteä. Ei se sinänsä iso häviö meille ole, mutta ärsyttää valehtelu!
Jos pyytäisit nätisti että saisitko käyttää mikroa vaikka et osta mitään, saattaisin antaakkin. Mutta ei, aina pitää huijata. :( Otat servettejä, käytät pöytiämme jotka houdun siivoamaan jälkeesi, käytät myös asiakaspalvelua (mikro kassan takana), kaikki nämä kuuluu maksaville asiakkaille. Olen avautunut.
Kommentit (23)
Sehän on ihan itse kehittämänne ongelma. Voisitte pomon kanssa sopia, että lämmitätte ruoat vain maksaneille asiakkaille, muutoin mikron käyttö maksaisi vaikka euron. Don't hate the player, hate the game.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:08"]
Kuka maksaa pari euroa YHDESTÄ kahvista, kun muutamalla eurolla saa kaupasta koko purkin pikakahviajauhetta ja siitä riittää aika moneksi kertaa? Mikä on se lisäarvo mitä saa 2 euron kahvin juonnista jossain kahviossa?
[/quote]
Kahvilassa maksat kahvin lisäksi istumapaikasta, siitä että saat kahvisi valmiiksi keitettynä jne. Lisäarvo on se, että saat kahvia juuri sillä hetkellä eikä tarvitse mennä kotiin keittelemään pikakahvia.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:08"]
Kuka maksaa pari euroa YHDESTÄ kahvista, kun muutamalla eurolla saa kaupasta koko purkin pikakahviajauhetta ja siitä riittää aika moneksi kertaa? Mikä on se lisäarvo mitä saa 2 euron kahvin juonnista jossain kahviossa?
[/quote]
Kyse ei ole pelkästä kahvista. Kahvilassa käynti on pientä luksusta arjen keskellä, maksat myös asiakaspalvelusta, siitä että saat olla viihtyisässä kahvilassa jne. Jos haluaa elää ankeasti ja mahdollisimman halvalla, saa ostaa ihan rauhassa sitä pikakahvijauhetta ja juoda kotona vaan.