Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehtelevat äidit asiakkaina. Ärsyttää!

Vierailija
21.05.2015 |

Olen töissä aika suuren kauppakeskuksen kahvilassa, jossa mikron käyttäminen on vain asiakkaille. Todella monesti äiti vauvan kanssa sanoo että jos voin lämmittää maidon/vauvan ruoan ja hän ostaa vasta sitten itselleen jotain, kun on syöttänyt vauvan. Se on ok, mutta kun vauva on syötetty nii tulee kiire pakata kamat ja lähteä. Ei se sinänsä iso häviö meille ole, mutta ärsyttää valehtelu! 

Jos pyytäisit nätisti että saisitko käyttää mikroa vaikka et osta mitään, saattaisin antaakkin. Mutta ei, aina pitää huijata. :( Otat servettejä, käytät pöytiämme jotka houdun siivoamaan jälkeesi, käytät myös asiakaspalvelua (mikro kassan takana), kaikki nämä kuuluu maksaville asiakkaille.  Olen avautunut.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:08"]

Kuka maksaa pari euroa YHDESTÄ kahvista, kun muutamalla eurolla saa kaupasta koko purkin pikakahviajauhetta ja siitä riittää aika moneksi kertaa? Mikä on se lisäarvo mitä saa 2 euron kahvin juonnista jossain kahviossa?

[/quote]

Eikö me jo puhuttu tästä ennen kuin erottiin? Yritä nyt ymmärtää jo

Vierailija
2/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:46"]Varkaus se on tuokin.
[/quote]

Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä hyvin yleistä ja sanoisin että monet mammat vauvojensa kanssa on aivan tyhjänpäisiä asiakkaita ja parhaita on nämä jotka tuo jäisen vauvan ruuan mikroon. 

On näitäkin jotka tulee omien eväidensä kanssa kahvioon. 

Vierailija
4/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua maksaa vauvan ruuasta yhtään enempää kuin siitä jo maksan.

Vierailija
5/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun minun vauvani!

Vierailija
6/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pitäisi olla tiukka linja, että heti on ostettava

Vierailija
7/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:43"]

Joo, pitäisi olla tiukka linja, että heti on ostettava

[/quote]

No siitä ollaan töissä puhuttukkin... 

ap

Vierailija
8/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkaus se on tuokin.

Vierailija
9/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että pöydät ovat vain asiakkaille, ostaa ennenkuin istuu.

Vierailija
10/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sen sanoa, että otetaan se leivos tms sinulle sivuun ja kahvin voi noutaa myös myöhemmin (koska muutenhan se toki jäähtyy).

Vierailija
11/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:35"]En halua maksaa vauvan ruuasta yhtään enempää kuin siitä jo maksan.
[/quote] joten hyväksikäytät kahvilan pöytiä, sähköä ja aiheutat tappiota kahvilalle?

Vierailija
12/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joskus ihan suoraan pyytäny lämmittämään ja sanonu meneväni muualle syöttämään. En tosiaan kehtais jäädä kahvilan pöytiin jos ei olisi aikomusta ite mitään ostaa.
Monesti kyllä kauppakeskuksista vauvanhoitohuobeesta tms löytyy se mikro sitten kummiski.
(Toisaalta kyllä oon joskus imettäny kahvilassa ostamatta mitään kun mistään muualta ei vapaata prnkkiä löytyny)

Vierailija
13/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:57"]Mä oon joskus ihan suoraan pyytäny lämmittämään ja sanonu meneväni muualle syöttämään. En tosiaan kehtais jäädä kahvilan pöytiin jos ei olisi aikomusta ite mitään ostaa.
Monesti kyllä kauppakeskuksista vauvanhoitohuobeesta tms löytyy se mikro sitten kummiski.
(Toisaalta kyllä oon joskus imettäny kahvilassa ostamatta mitään kun mistään muualta ei vapaata prnkkiä löytyny)
[/quote]
Eikö olisi helpointa ostaa se parin euron kahvi ja istua kahvilan pöytään syöttämään?

En edes aloita tuosta kahvilassa imettämisestä...

Vierailija
14/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kauppakeskuksessa ole lastenhoitohuonetta ja siellä mikroa?

Vierailija
15/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä niin (jos mahdollista) että sanotte: sopii oikein hyvin, tee nyt ensin se oma tilauksesi tässä, laitan sen jälkeen pilttipurkin mikroon niin saat sen heti mukaasi, sitten voit mennä istumaan pöytään, ja heiluta vain vähän tänne kassalle kun olet vauvam kanssa valmis niin tuomme oman tilauksesi pöytään.

Tuossa on paha alkaa änkyttämään mitään vastaan. Loppuviimeksi jos ajatellaan kahvilna ns. edullisinta ostosta (kahvi tmv.) ei tuo hirveä hinta ole maksaa siitä että saa sen vauvan ruuan lämpimäksi ja istahtaa pöytään siksi aikaa kun syöttää ja juo/syö itse.

Vierailija
16/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu esille, jossa tieto, että mikron käyttö vain ostosten yhteydessä.

Vierailija
17/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:05"]

Kannattaa tehdä niin (jos mahdollista) että sanotte: sopii oikein hyvin, tee nyt ensin se oma tilauksesi tässä, laitan sen jälkeen pilttipurkin mikroon niin saat sen heti mukaasi, sitten voit mennä istumaan pöytään, ja heiluta vain vähän tänne kassalle kun olet vauvam kanssa valmis niin tuomme oman tilauksesi pöytään.

Tuossa on paha alkaa änkyttämään mitään vastaan. Loppuviimeksi jos ajatellaan kahvilna ns. edullisinta ostosta (kahvi tmv.) ei tuo hirveä hinta ole maksaa siitä että saa sen vauvan ruuan lämpimäksi ja istahtaa pöytään siksi aikaa kun syöttää ja juo/syö itse.

[/quote]

tää on tosi hyvä vinkki !

Vierailija
18/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa pari euroa YHDESTÄ kahvista, kun muutamalla eurolla saa kaupasta koko purkin pikakahviajauhetta ja siitä riittää aika moneksi kertaa? Mikä on se lisäarvo mitä saa 2 euron kahvin juonnista jossain kahviossa?

Vierailija
19/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku valehtelee, mutta voisko vielä suurempi syy olla, että vauvat ovat aika arvaamattomia.Jos vauva tekee kakat vaippan syömisen aikana, niin eikös se ole hyvä, että lähtevät pois haisemasta.

Itse kyllä juon kahvia samalla kun vauva syö, mutta ei siinä mitään kakkua tms. voi tilata, ettei vauva rupea hinkumaan sitä.

Vierailija
20/23 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:08"]

[/quote]

No jos pitää kahvilan mikroa käyttää niin voi vaivanpalkkana myös ostaa kahvin itselleen. Muuten voi lämmittää kotona. 

T. Äiti joka ei kehtaisi pyytää ilmaisia erikoispalveluksia lasten varjolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi