Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
21.05.2015 |

Olen nainen ja kaipaan, haluan seksiä. Parisuhteessani on ns. kuiva kausi, muutenkin olemme tosi harvoin kotona samaan aikaan. Olen jo siinä pisteessä että päiväuneksin melkein kenestä vastaantulevasta miehestä ja mietin millaista seksi mahtaisi olla. Antaisinko palaa ja tempaan jostain munamiehen itselleni (en ole mikään seinästä revitty) vai hillitsenkö halujani annan olla. Tämä häiritsee jo keskittymiskykyä työssä, kotona ja kaikkialla missä liikunkin. Banaanin syöntikin saa mietteet suihin ottoon :/

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:00"]5 Kiitos neuvoista :). En ole rakkautta etsimässä,  enkä ystävääkään. Enkä kenties enempää kuin sen yhden kerran. Pelkkää seksiä, ihan itsekkäästi siksi että saan päähäni mahtumaan muutakin kuin ahnaita seksin kyllästämiä ajatuksia. Juuri äskenkin ajatuksissani olin selkä seinää vasten, jalat miehen ympärillä ja mekko korvissa..unet mahtaa olla taas lennokkaita..rauhaton ap
[/quote]
En minäkään hakenut rakastumista tai uutta ystävää. Seksistä saa vaan enemmän irti kun tulee tutummaksi ja tietää miten toisen saa liekkeihin. Sitä on vaikea selittää..en minäkä mistään baarista tätä kaveria löytänyt. Piti vähän nähdä vaivaa ja meni siihen vähän aikaa..kannatti kuitfnkin etsiä rauhassa. Kun tapasin hänet tajusin ettei minun tarvitse enä etsiä.
5

Vierailija
22/44 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 Edelleenkin, suoraan on puhuttu. Avointa suhdetta olen vihjaillut, täytyy ottaakin esille seuraavan kerran kun näemme. Seistä päätöksen takana. Niin, seisokoon myös mies päätöksensä takana. Sehän tähän on johtanut.. En tiedä vielä kerronko. Tappelua en aio tästä kehitellä.

Elämä on todellakin ainutkertainen kokemus, ja jos on tunne että osan siitä heittää hukkaan elämällä vain puolittain, on kai sille jotain tehtävä... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 Niinhän se on että tietyllä tavalla on se toinen ihminen "tunnettava" tietääkseen mikä kiihottaa ja tuntuu hyvälle. En minäkään baareja harrasta, vähän vaikea arjessakaan ketään noin vaan iskeä. En haluaisi sekoittaa muuta elämääni näihin höyryilyihini. Ehkäpä se jostain löytyy, kunhan pitää silmät auki;) ap

Vierailija
24/44 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset hakee aina seksin muualta tai eroo ja haluttomia miehiä ei ymmärretä? Miehet vetää hanskaa vuosi toisensa perää jollei keskustelu tai romantiikka tuota tulosta.

Vierailija
25/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakee ne miehetkin muualta jos omalta ei saa. Miksei se hanskaan vetävä mies vois vaihtelun vuoksi vetää sitä naisen klittaa samalla kun nainen ottaa poskeen siltä mieheltä ? Onko se nolompaa kuin vetää käteen vessassa..

Vierailija
26/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosiis. Jos tähän saa miehisen mielipiteen antaa. Itselläni on aivan loistava suhde, jossa olen umpirakastunut. On aivan loistavaa pitää rakasta vaimoa kädestä ja istua oluthuoneessa, tuijottaa hänen silmiinsä ja puhua tulevaisuudesta. Ja samaan aikaan tilanne on se, että olen mm. Tallinnan laivalla nuollut toisen naisen pillua, pannut Levillä kausityöntekijää jne. Ja vaimollani on ollut omat kyydit laivoilla, tyttöjen iltoina...molemmat tietää, että rakkaus ei ole riippuvainen seksistä.

Kysynkin: jos teillä on rakkautta, miksi siihen pitää kuulua yksiavioisuus? Joo; vastasit jotain, mutta oikastiko? Mieti.

Vierailija
27/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 Toki mielipiteensä saa kertoa :). Hieno parisuhde teillä, kumpikin saa sen mitä haluaa. Meillä kun se puhe kääntyy seksiin, kääntyy miehen selkäkin. Voinhan tietysti ilmoittaa nyt lähden miehiin,moikka moi. Joskus aikoja sitten "sain luvan" olla naisen kanssa. En vaan jaksa ymmärtää miksen sitten miehen kanssa..ottaisin vaikka toisen naisen mukaan jos sillä saisin oman mieheni kiinnostumaan uudelleen seksistä. 

Kyllä mietin ja olen miettinytkin, myös puhunut. Jotain täytyisi tehdä, fyysisestikin sattuu kun en saa sitä mitä tarvitsen. Luulin että tämä menisi ohi aikanaan, vaan eipäs ole mennyt. Tuskaa lukea nuolemisesta ja panemisesta kun... no joo.

En taida enää jarrutella kun tulee tilaisuus.  Ap

Vierailija
28/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kertomasi juttu on ihan kuin omasta elämästäni, sillä erolla että olen mies. Itse myös päättänyt jos tilaisuus tulee, niin annan mennä. Toisaalta se tilaisuuskaan ei niin vain tuu, ellei ole itse aktiivisena osapuolena. Ja lisäksi kun mielessä painaa että jos kuitenkin vielä kärvistelen. Olisi myös helpompi antaa mennä jos tietää että vastapuoli on samassa tillanteessa. Eikä tuo "ominkäsinonneen" pidemmänpäälle niin hääviltä tunnu. Olisi kivä nähdä myös kun saa tuottaa toiselle nautintoa. M37

Vierailija
29/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö keskustelu miehen kanssa onnistu puhe seksiiin kääntyy selkäkin? Kannattaa kokeilla seksin saralla yllättämistä. Sain omaan ukkooni kunnon vipinää imuyllätyksellä hänen vielä nukkuessa, olin meikannut, laittautunut itseni kuin seksielokuvissa naistähdet. Ukko siinä sitten heräili, katsoi, tokaisi mitä,kuka? Kyllähän hän siitä sitten syttyi ja yllätyksiä on jatkossa ollut molemminpuolisia, mitään kolmatta ei kuitenkaan vain me kaksi ja mielikuvitus.

Vierailija
30/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt haluaisi sanoa että kiva kun on muitakin, en toivoisi kelleen tätä. Parastahan olisi että se oma olisi myös kiinnostunut seksistä ja siihen liittyvästä. Eipä sitä kaikkea siitä kuuluisasta kristallipallosta näe kun puolisonsa valitsee. Enkä ikinä olisi uskonut että tähän pisteeseen päädyn.

Juu, ei omat kädetkään sitä onnea tuo. Siis saan kyllä aina orgasmin, tavalla tai toisella, mutta ei se korvaa..öh no tiedätte kyllä. Ihan karmeaa joutua jonkun miehen lähelle edes , tuntuu että kaikki aistit sekoaa. Se on ihan kuin sähköä sisällä, mikä ei pääse purkautumaan. Ap

Vierailija
31/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 ei onnistu, koska silloin se menee jankkaamiseen. Ei auta yllätykset, kuolen joka kerta vähän kun saan kylmää kohtelua. Jos kosken, mies: mitä siinä hiplaat, anna olla. Suukotan selkää, niskaa, hyväilen hartioita. Selkä ei käänny. Ei auta herätellä tai odotella laitettuna ja valmiina. Asuja ja sälää löytyy vaikka mihin. Esimerkiksi hankin seksikkäitä alusvaatteita ja asuja, pukeuduin ja yritin vietellä omaa miestäni. Ei kuulema jaksa, ihan kivalta näytän, muttei nyt. Se on vaan se ei nyt, viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta. Ja huomio:en ole pettänyt koskaan, en ole mielestäni tehnyt väärää. Tunnen että ärsytän vaan ehdotusillani, joten olkoon, en jaksa. Ap

Vierailija
32/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksa lukea koko ketjua, mutta miehen näkökulmasta:  Mikäli mua panettaa, enkä saisi omalta muijalta, ja kävisin naimassa jotain muuta. 5 tunnin kuluttua panettais taas ja olisin lähtöpisteessä. Mitä hyötyä? :)

Vierailija
33/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei sun tarvi asiasta keskustella. Ilmoitat vaan, että "Nyt riittää. Haen mulkkuni muualta ja sä voit tehdä niinku tykkäät."

-Niksu

Vierailija
34/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän teillä ongelmat taitaa olla suhteessa syvemmällä? Onko miehesi muutenkin kärttynen? Riitelettekö? Jotenkin taidat ärsyttää häntä? Kelpaako edes niskahartia hieronta?

Kaikki vaikuttaa kaikkeen, olen sen ite ainakin huomannut, että jos toisen naama ärsyttää ja on hälle kiukkunen, niin ei sitä seksiä voi oikeen harrastaa. Jos tuntee toista kohtaan negatiivisia tunteita, niin tottakai sitä välittää toiseen, ei niitä positiiviseksi niin vain sormianapsauttamalla käännetä.

Vierailija
35/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samassa veneessä ollaan. Kaikki muuten hyvin, mies suukottaa ja halii mutta seksiä ei ole ollut yli vuoteen.

Kyllä se jossain kohtaa oltuani viikon pois kotoa tarjosi elintään luktutettaksi mutta minua ei kauheasti innosta kun tiedän miten se päättyy. Puoli tuntia teen kaikki mahdolliset temput yms. Ja siten se vaan päättyy kun huomaan että toisella loppuu innostus. Ja mitä minä saan? Pahanmielen ja tunne oloni todella typeräksi. 3vuotta on menty hyvin,hyvin vähäisellä seksillä ja nyt yli vuosi täysin ilman.

Juu, tiedän oikein hyvin miltä sinusta tuntuu Ap. Se kiimaisuus häviää jossain kohtaa ja tilalle tulee ärtymys jos et tee asialle mitään. Tiedätkö miten minä selviydyn? Urheilu pelastaa! Olen aina rakastanut liikkua ja kilpaillutkin, nyt "vanhana" se on pahin addiktini ja pelastajani. Suklaa auttaa myös..heh.

Vierailija
36/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkuttia minä oikein teen?

Miten minun pitäisi oikein toimia kun olemme menossa pitkästä aikaa ihanalle lomalle ja olen aika varma että mies haluaa seksiä siellä. Jos ajattelen vain itseäni ja omia tunteitani niin se on ehdoton ei! Sillä minä olen koittanut puhua, antaa tilaa ja pussata yli vuoden että saataisiin edes hippu kuoleesta seksielämästämme takaisin. Mutta miestä ei ole kiinnostanut.

Ja pari vuotta sitten kun mies vielä yritti niin seksi oli sellaista että se tehtiin minun vuokseni. Kun minä olin tullut mies hellästi työnsi minut pois ja hali hetken. Tiedättekö kuinka paljon se sattui ja sai itsetunnon tippumaan pohjamutiin. En halua samaa enää koskaan. Se tunne on niin kamala kun toista ei kiinnosta, mutta saat säälistä.

En kuitenkaan halua loukata häntä kun tiedän miltä se tuntuu kun torjutaan, en halua mitään kosto meininkiä. Mutta ajatus seksistä ahdistaa ja pelottaa sekä samalla kuumottaa kun kuitenkin haluan miestäni kaikkien näiden vuosien jälkeen.

Vierailija
37/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!:)

Niksu, näin se menee. Eikä se pelkkä aktikaan, vaan se että tuntee itsensä halutuksi on aikamoisen tärkeää.

33 luulen että pärjäisin sillä 1-2 kertaa viikkoon vallan mainiosti. Harvemminkin, kunhan nyt edes joskus.

35 ei riidellä sen ihmeemmin, eikä mies kerro että joku minussa vaivaisi vaikka olen suoraan kysynyt. Ollaan kyllä aika paljon erillämme, kummallakin omat menonsa ja miehellä työmatkoja paljon.

36  liikunta auttaa hieman, aiemmin tehosi ihan hyvin ja riitti kunnon rääkkilenkki. Nyt ei enää, aamulla kuntoilin ja silti erään miehen kanssa jutellessa (siis ei näitä seksiasioita tietenkään!) pelkkä se ääni ja vire millä hän puhui mulle sai nännit koviksi ja tunsin kuinka kostuin...kestämätöntä. Varsinkin kun vastapuoli huomasi reaktioni kiitos ohuen puseroni. :/

37  Voi että, kurja tilanne teillä. Sulla sentään mies haluaa seksiä, vaikka toisaalta ymmärän hyvin miksi pelkäät miltä seksin jälkeen tuntuu. Oletko itse jutellut miehellesi? Jospa se ei olekaan sääliseksiä? Mulle kelpaisi kohta mikä vaan...

Vierailija
38/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekisin sinun tilanteessasi? Lähtisin. Minulle ero on aina vaihtoehto. Mutta periaatteesta en loukkaa kumppaniani perttämällä. En oikein ymmärrä näitä ketkä eivät jostain syystä "voi" erota. Kyllä se aina onnistuu. Viimeistään siinä vaiheessa, kun sivusuhteesta jää kiinni ja petetty ottaa eron. Eikä sitä siinä vaiheessa välttämättä hoideta kovin fiksusti.

N32v

Vierailija
39/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä periaate N32v. En halua loukata miestäni, mutta loukkaahan hänkin minua. Ero nyt ei ole, ei nyt mahdotonkaan, mutta aika epätodennäköinen. En aio jäädä kiinni, tai sitten teen kaiken avoimesti. Miksi mies loukkaantuisi moisesta joka ei häntä edes kiinnosta? Ap

Vierailija
40/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 18:26"]Hyvä periaate N32v. En halua loukata miestäni, mutta loukkaahan hänkin minua. Ero nyt ei ole, ei nyt mahdotonkaan, mutta aika epätodennäköinen. En aio jäädä kiinni, tai sitten teen kaiken avoimesti. Miksi mies loukkaantuisi moisesta joka ei häntä edes kiinnosta? Ap
[/quote]

Kannatan avoimuutta. Meillä toimisi, jos tilanne olisi sama. Minun periaate on se, että en tee mitään, mikä loukkaisi miestäni tietää hän siitä tai ei. Riittäisi, että minä tiedän. Tälläkin hetkellä on tilanne, että kovasti haluaisin suhteen toiseen mieheen. Ollaan kuitenkin yhdessä siitä keskusteltu ja tultu siihen tulokseen, että ainakaan nyt ei ole oikea aika. Riskit ovat liian suuret. Ja se on ihan ok minulle.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän