Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit tilanteessani?

Vierailija
21.05.2015 |

Olen nainen ja kaipaan, haluan seksiä. Parisuhteessani on ns. kuiva kausi, muutenkin olemme tosi harvoin kotona samaan aikaan. Olen jo siinä pisteessä että päiväuneksin melkein kenestä vastaantulevasta miehestä ja mietin millaista seksi mahtaisi olla. Antaisinko palaa ja tempaan jostain munamiehen itselleni (en ole mikään seinästä revitty) vai hillitsenkö halujani annan olla. Tämä häiritsee jo keskittymiskykyä työssä, kotona ja kaikkialla missä liikunkin. Banaanin syöntikin saa mietteet suihin ottoon :/

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllästyin, kun vaimoni pihtasi vuosien ajan - monien vuosien. Eroa en  monestakaan syystä halunnut/pystynyt tekemään. Ero olisi aiheuttanut mm. lapsille mahdottomia ongelmia. Niin itsekäs en ollut.

Mutta...otin etäisyyttä vaimooni ja päätin etsiä itselleni panokaverin. Vajaa vuosi meni ja löysin sellaisen baarista. Kiva nainen ja lähes nymfomaani. Halusi olla kanssani enemmän kuin minä itse ;))

Jo sitä ennen olin pyörinyt toisenkin naisen kanssa ilman seksiä; kävimme yöelämässä yhdessä kaupungilla muutamia kertoja. Ja tapailin muutaman viikon välein häntäkin. Ja lopulta hän halusi seksiä kanssani. Ja siitä lähtien hän halusi seksiä aina ja joka kerta kun tavattiin. Kerran hän soitti ja kysyi, josko voitaisiin tavata. Se kerta taisi olla ainut, kun emme harrastaneet seksiä....taisi olla testi. ;))

Vierailija
42/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu terveeseen parisuhteeseen. Jotain on pahasti vialla jos ei ole vaikka vuoteen seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:06"]

Hakee ne miehetkin muualta jos omalta ei saa. Miksei se hanskaan vetävä mies vois vaihtelun vuoksi vetää sitä naisen klittaa samalla kun nainen ottaa poskeen siltä mieheltä ? Onko se nolompaa kuin vetää käteen vessassa..

[/quote]

Koska se haluton nainen ei ota poskeen.

T: 10v puutteessa, mutta uskollisena

Vierailija
44/44 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:53"]

30 ei onnistu, koska silloin se menee jankkaamiseen. Ei auta yllätykset, kuolen joka kerta vähän kun saan kylmää kohtelua. Jos kosken, mies: mitä siinä hiplaat, anna olla. Suukotan selkää, niskaa, hyväilen hartioita. Selkä ei käänny. Ei auta herätellä tai odotella laitettuna ja valmiina. Asuja ja sälää löytyy vaikka mihin. Esimerkiksi hankin seksikkäitä alusvaatteita ja asuja, pukeuduin ja yritin vietellä omaa miestäni. Ei kuulema jaksa, ihan kivalta näytän, muttei nyt. Se on vaan se ei nyt, viikko viikolta ja kuukausi kuukaudelta. Ja huomio:en ole pettänyt koskaan, en ole mielestäni tehnyt väärää. Tunnen että ärsytän vaan ehdotusillani, joten olkoon, en jaksa. Ap

[/quote]

Jos oikeasti rakastat miestäsi, niin sanot suoraan. Otat sitten vaikka sen eron, jos ei muu auta. Pettämällä osoitat vain, ettet kunnioita miestäsi tai suhdettanne ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi