Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi herkät miehet eivät kiinnosta naisia?

Vierailija
21.05.2015 |

On kahden tyyppistä miestä näin karkeasti jaoteltuna menemättä syvemmälle ihmisten persoonallisuuksiin ja puhun tässä miehistä.Tiedän,että esim kristillisessä maailmassakin,seurakunnassa on nää sukupuoliroolit aika perinteisesti ajateltuna,että mies on tietyn tyypinen mies ja järjestetään kaikkia äijäiltoja ja miestenpäiviä.
Mutta ns hsp(highly sensitive person) ihmiset ovat 20% vähemmistö populaatiossa ja ajattelen,että Jumala loi heidät omaa tarkoitustaan varten ja minullekin Herra on sanonut,että minussa ei ole mitään vikaa,että herkkyys ei ole rangaistus vaan siinä on oma siunauksensa ja oma kirouksensa,oma vahvuutensa ja oma heikkoutensa.
En koe tällaisia äijäiltoja omikseni sillä en istu perinteiseen miesten maailmaan syvällisyyteni,intuitioni ja luovuuteni takia.
Hsp mies on mies ei siis nainen mutta tunneäly ja siihen liittyvä intuitio,syvällisyys ja luovuus ja kyky syvään empatiaan ajatellaan perinteisesti feminiinisiksi piirteiksi jotka ovat vallitsevia naisilla ja tiedän esim ettei mun tyyppinen mies ole suosittu naismarkkinoilla millaisen perinteisen normimiehen naiset haluaa mutta koen,että Jumalalla on minulle aivan erityinen tie ja tähän erityiseen tiehen voi kuulua erityinen sielunkumppani.Haluan arvostaa itseäni omana itsenäni millaiseksi Jumala tarkoitti eikä minun tarvitse imitoida ketään tai tulla joksikin muuksi.

Kommentit (121)

Vierailija
1/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 20:50"]

Ei mulle tarvitse rukoilla sielunkumppania koska jostain kumman syystä kaikki tuntuu luulevan etten minä ansaitse ketään eivätkä tiedä miten sydäntäni loukkaavat.Minkä minä voin menneisyydelleni etten ole seurustellut ja odotan sitä oikeaa,mitä minä olen väärin tehnyt.
Olenko minä jotenki erityisen paha ihminen etten ansaitse omaa kultaa vai mikä on ongelma.Itse näen,että Jumala tarkoitti minun sulomieheksi joka on ihana mies ja pahatkin ihmiset löytävät jotain joten miks en minäkin.

[/quote]

Joskus ihmiset ovat julmia. Älä välitä niistä!

Vierailija
2/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vain valoseksuaalisuuteesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat nykyään ihan kauheita.

Vierailija
4/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suomalaisittain herkkä mies ei ole mikään mies ollenkaan, vaan vikisevä lassukka.

Vierailija
5/121 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma että on paljon naisia joita kiinnostaa herkkä mies. Itseäni ei kiinnosta, kun minä olen vähän semmoinen kovempi tapaus, jopa perinteisen äijämäinen vaikka olenkin nainen. Ja toivon että mies olisi vähintään edes yhtä äijämäinen kuin minä :D 

Vierailija
6/121 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat tyhmiä!

Vierailija
8/121 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos videosta! :)

Vierailija
9/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitää kaikkien olla nöyriä!

Vierailija
11/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse en herkisty mistään

Vierailija
12/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Rabi on niin nöyrä valoseksuaali!

Vierailija
13/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh!

Oikeasti toivoin, että olisit päässyt elämässäsi eteenpäin, mutta jutut on edelleen samoja kuin vuosia sitten eräällä toisella foorumilla.

Vierailija
14/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:24"]

Huh!

Oikeasti toivoin, että olisit päässyt elämässäsi eteenpäin, mutta jutut on edelleen samoja kuin vuosia sitten eräällä toisella foorumilla.

[/quote]

Millä foorumilla?

Vierailija
15/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="23.05.2015 klo 17:24"]

Huh!

[/quote]

Millä foorumilla?

[/quote]

radikaali.net. Siellä oli pitkät ketjut Rabin tilityksiä herkkyydestään ja sielunkumppanuudesta ja kuinka pitäisi löytää joku herkkä neitsyttyttö. Kyseinen foorumi lakkasi joskus 3-4 vuotta sitten.

Vierailija
16/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostanut lukea. Kotisataman deitissä Rabi on lähivuosina vaikuttanut, mutta on usein poistettu, koska on laittanut törkyviestejä naisilla. Kerran laittoi myös alastonkuvan itsestään.

Vierailija
17/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää ymmärtää tämä asia.Tunneäly persoonien seksuaalisuus on valoseksuaalisuus,minun intuitiivinen viisauteni käsittää tämän valoseksuaalisuuden.Luova emotio syvällisesti ammentaa valosta Jumalan tahdossa.Sydänenergia on valoenergiaa."

Heee, hah, hah, heee! Eipä ihme, että neitsyt-tytöt juoksevat karkuun niin lujaa, kuin ikinä pääsevät. Kyse ei ole herkkyydestä.  Lääkäri osaa kertoa tarkemmin,

Vierailija
18/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hyvät rakkaat olko tuomitsemassa.En ole mitään törkyä koskaan puhunut.Haluan vain valoa jakaa muille.

Vierailija
19/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkä se vasta pystyykin itsensä ylittämään,vaikka sodassa,jos vain tuntee jotain puolustamisen arvoista olevan.

Vierailija
20/121 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Rabi on neitsyttytön ansainnut!

T. Mies maalta