Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etätyön tekijät, laitatteko ruokaa kesken työpäivän?

Vierailija
21.01.2022 |

Vai miten hoidatte yleensä lounaat etätöissä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu päivästä. Joskus kasaan jonkun salaatin tai teen nopeasti valmistuvan keiton. Tai sitten lykkään jo aamulla jonkun pataruuan uuniin. Mutta aika usein syön eiliseltä jäänyttä päivällistä. Mutta en siis ala lounastauolla keittämään perunoita yms. 

Vierailija
2/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan jotain nopeaa, avaan koneen muutenkin jo hyvissä ajoin ja usein syön koneen ääressä, joten hyvillä mielin voin tehdä safkaa ja heittää esim. pyykit koneeseen.

Välillä pidän päivällä pidemmän tauon, lenkitän koirat tai käyn hiihtämässä, vastaavasti tee töitä pidempään tai aloitan aamulla tosiaan hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan sunnuntai-iltana kaikki viikon lounaat. Keskellä työpäivää vain lämmitän ja teen salaatin.

Vierailija
4/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas yhdyssanavirhe..mikä teitä vaivaa?

Vierailija
5/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saatan toimistollakin paistaa munakkaan pannussa tai pistää uuniin jotain (usein pizza) tms nopeaa "kokkausta".

Vierailija
6/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan, jos ei oo mitään valmista syötävää. 

Vierailija
7/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä lämmitän edellisen illan aterialta jäänyttä ruokaa. Jos sitä ei ole, niin lounastauolla keitän kahvia ja syön voileipiä.

Vierailija
8/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pakastimessa annosrasioita, joita yleensä lämmitän mikrossa. Joskus käyn ulkona syömässä. Harvemmin teen ruokaa keskellä päivää, vaikka aikaa olisi.

Vierailija
9/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän, en laita. Ei riittäisi aikaa sekä laittaa ruokaa että syödä.

Vierailija
10/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön edellisen päivän ruokaa aina seuraavaksi lounaaksi.

Vierailija
11/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on itse laittaa, kun työmaaruokalaankaan ei voi mennä ja kotirempassa kuluu rutkasti kaloreita!

Vierailija
12/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistan pihvit ja teen helpon salaatin. Ei siihen mene kauaa aikaa ja vielä ehtii syödäkin ruokatauon aikana.

Usein käyn kuitenkin lounaalla jossain lounaspaikassa ja teen vasta päivällisen teen itse.

Tärkeintä on kuitenkin pitää tauko.

Vierailija
13/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä teen päivällistä sen verran, että siitä riittää seuraavan päivän lounaaksi eli lämmitän vain ruoan. Jos ei ole valmista niin tilaan woltilla tai teen jotain helppoa ja nopeaa. 

Vierailija
14/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi, kun ruokatauko 30min. Syön mitä löytyy jääkaapista, yleensä ed.päivän päivällistä, kun hetken haluan omaa aikaa.

Vierailija
15/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai teen, ei mua täällä kukaan ruoki. Kone on auki keittiössä ja töitä teen samalla.

Vierailija
16/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saatan toimistollakin paistaa munakkaan pannussa tai pistää uuniin jotain (usein pizza) tms nopeaa "kokkausta".

Hyi, muiden on niiden käryä sitten haisteltava

Vierailija
17/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan jotain nopeaa, avaan koneen muutenkin jo hyvissä ajoin ja usein syön koneen ääressä, joten hyvillä mielin voin tehdä safkaa ja heittää esim. pyykit koneeseen. Ja eukon perse riisuutaan paljaaksi, jalat kohti kattoa ja eiku jyystään isoo jäykkää kovaa nuijaa armotta syvälle anukseen! Onpahan useinkin tullu naitua ihan pilluunkin ja löysättyä siementäkin, kun kassit täyttyy herkästi!

Välillä pidän päivällä pidemmän tauon, lenkitän koirat tai käyn hiihtämässä, vastaavasti tee töitä pidempään tai aloitan aamulla tosiaan hyvissä ajoin.

Vierailija
18/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työhuone on keittiön vieressä joten aamupäivön mittaan kokkailen.

Siis laitan uuniin tulemaan esim laatikon, keitä. Perunat tms.

Menee tauoilla koska en muutenkaan istu 4 tuntia liikkumatta.

Vierailija
19/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan laita ruokaa kesken työpäivän, lämmitän edellisen illan päivälliseltä ylijäänyttä ruokaa tai syön pari voileipää.

Vierailija
20/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen illan iltaruuasta jää yleensä lounaaksi annos. Lisäksi on kaapissa jokunen valmisruoka joko nuudelikuppi tai keitto hätävarana. Todella harvoin olen mitään kokannut kesken päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi