Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi tunsit itsesi lapselliseksi?

Vierailija
21.05.2015 |

Kysymys otsikossa.

Minä loukkaannuin siitä, kun luokkakaverini eivät koulussa istuneetkaan viereeni, vaikka pidin paikkaa. :( Yleensä aina tuon toisen kaverin kanssa istutaan vierekkäin ja ollaan muutenkin tekemisissä. Toisen kanssa ei hirveästi ole samoja kursseja, joten häntä en hirveästi tunne, mutta oletin heidän istuvan viereeni, kun oltiin tauollakin juteltu ja kaikkea.

Menivätkin sitten keskenään toiseen päähän luokkaa. Mulle tuli tuosta tosissaan paha mieli ja päivä meni pilalle. Asiaan kuuluvasti välttelin noiden kavereiden seuraa loppupäivän. :) Kunnon ala-aste-meininkiä! Teki mieli kysyä, että oonko tehnyt jotakin väärin, kun seuraani ei kaivata, mutta asia tuntui niin mitättämältä, etten kehdannut. Ei kai amk-opiskelijalle pitäisi olla väliä sillä, istuuko sitä tunnit kavereiden vieressä vai ei, mutta näköjään on. :D

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukutellessani sitä, kun mies toi kaupasta väärää suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään. Olen pari vuotta käyttänyt töissä mattohiirtä, ja tänään kyseinen vekotin tuli tiensä päähän. Ei löytynyt toimistolta vastaavaa laitetta, joten sain korvikkeeksi langattoman hiiren. En ole käyttänyt tavallista hiirtä pariin vuoteen, ja tuo on niiiiin omituisen näköinen tuossa työpöydällä, että oli pakko tehdä sille jotain.

Teippasin hiirelle korvat ja hännän, ja nimesin sen Luciferiksi, pystyn elämään tuon kanssa siihen asti, että saan uuden mattohiiren. Tutuille terkkuja! :D

Vierailija
4/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kun tein tänne uuden aloituksen..:)

Vierailija
5/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson usein youtubesta videoita, joiden kohdeyleisö tai ainakin suurin katselijakunta on 12-13-vuotiaat...

Vierailija
6/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus yläkouluikäisenä.

Vierailija
7/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein päivittäin. Olen pikkumainen, ajatuksiltani rajoittunut ja hyvin kateellinen ihminen.

Vierailija
8/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein, aika usein, noh elämäni ei ainakaan ole tylsää.

Vierailija
9/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:42"]Tänään. Olen pari vuotta käyttänyt töissä mattohiirtä, ja tänään kyseinen vekotin tuli tiensä päähän. Ei löytynyt toimistolta vastaavaa laitetta, joten sain korvikkeeksi langattoman hiiren. En ole käyttänyt tavallista hiirtä pariin vuoteen, ja tuo on niiiiin omituisen näköinen tuossa työpöydällä, että oli pakko tehdä sille jotain.

Teippasin hiirelle korvat ja hännän, ja nimesin sen Luciferiksi, pystyn elämään tuon kanssa siihen asti, että saan uuden mattohiiren. Tutuille terkkuja! :D
[/quote]
Oii, ihana! Tuohan on tosi luovaa ja hyvällä tavalla "lapsellista, toisin kuin mun kiukuttelut.
Ap

Vierailija
10/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
11/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:46"]Ehkä joskus yläkouluikäisenä.
[/quote]
Sama. Sen jälkeen olen aina osannut ajatella ja käyttäytyä järkevästi ja aikuismaisesti.

Vierailija
12/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutuin siitä että kaveri yrittää olla rikas vaikka on köyhä kotiäiti

Vierailija
13/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:46"]Ehkä joskus yläkouluikäisenä. [/quote] Sama. Sen jälkeen olen aina osannut ajatella ja käyttäytyä järkevästi ja aikuismaisesti.

[/quote]

Sanoi oikeasti kypsä aikuinen ei koskaan.

Vierailija
14/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä palstalla heittäydyn lapselliseksi tämän tästä. Oikeasti olen 45-vuotias työssäkäyvä DI-lady. Tänne on hyvä kirjoitella kakkapökäleista ja kaikenlaisesta jotta sitten palaverissa voi olla asiallisesti. Auta armias jos joskus nämä kirjoitteluni osataan yhdistää minuun. Mikään silmäätekevä sentään en kuitenkaan onneksi ole eli siksi uskallan jatkaa, vaikka on olemassa (häviävän) pieni paljastumisen mahdollisuus. Mikään Toimi Kankaanniemi en sentään ole.

Vierailija
15/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kännissä käyttäydyin kuin 14-kesäinen sidukkahumalassa. Hävettää :( riehuin, olin huomionkipeä, puolituttujen piti katsoa perääni ja sammuin vieläpä jonnekin nurmikolle aamuyöstä...

Vierailija
16/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään jouduin käymään päivystyksessä, koska loukkasin selkäni salilla. Kotiin tullessa oli pakko purskahtaa itkuun, ei niinkään kivun, vaan turhautumisen takia. Miksi mulla aina hajoaa paikat ja miksi aina kun alan kehittyä jossakin urheilussa tulee jokin vamma minkä takia joutuu pitämään taukoa?

Vierailija
17/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen, kun vedin kamalat murjotusraivarit kun mies ei suostunut ajamaan kotiin haluamaani maisemareittiä. Kun päästiin kotipihalle, jätin kaikki kamat autoon ja painelin ovia paiskoen sisälle. Tajusin hämärästi käyttäytyväni lapsellisesti, mutta eipä se minua siinä puuskassa juuri rajoittanut. Kun rauhoitin, osasin jo hävetä. Olen aika huono häviäjä ja mun pitäisi aina saada tahtoni läpi. Tässä asiassa olisi edelleen varaa kehittyä.

Kuulemma mieheni silti tykkää minusta "ihan kamalasti", että kiva.

Vierailija
18/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen.

Vierailija
19/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:32"]Tänään jouduin käymään päivystyksessä, koska loukkasin selkäni salilla. Kotiin tullessa oli pakko purskahtaa itkuun, ei niinkään kivun, vaan turhautumisen takia. Miksi mulla aina hajoaa paikat ja miksi aina kun alan kehittyä jossakin urheilussa tulee jokin vamma minkä takia joutuu pitämään taukoa?
[/quote]
Ymmärrän harmistuksesi. Minulla on tapana sairastua AINA (tai siltä se tuntuu) viikko/pari sen jälkeen, kun olen saanut jonkun urheiluharrastuksen aloitettua. Sitten tulee ärsyttäviä taukoja, joiden aikana motivaatio ennättää taas laskea. Pirun ärsyttävää!

Vierailija
20/24 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni lapselliseksi yhtenään, vaikka silloin kun syön karkkejani vaivihkaa laukusta, jottei mun tarvitsisi tarjota niistä muille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan