Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverin iskeminen

Vierailija
16.06.2015 |

Panettaa aivan helvetisti, mutta kotona ei oikein suju. Aikaa mihinkään ylimääräisiin suhteisiin ei ole, joten ajattelin olevan käytännöllisintä iskeä miehen työpaikalta puhtaasti seksiä varten. Miten asiassa kannattaisi edetä? Luulen, että eräs kollega olisi kiinnostunut, mutta miten varmistan asian?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan käytännöllistä, kokemuksesta tiedän. Satunnaisseksikumppania saa nähdä jokaikinen työpäivä. Jos haluat edetä, iske työkaveri seuraavassa yhteisessä illanvietossa.

Vierailija
2/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan illanviettoon taitaa olla liikaa aikaa... mikä olisi hienovaraisesti tapa vihjata kollegalle, että olisin valmis antamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2015 klo 19:56"]

Seuraavaan illanviettoon taitaa olla liikaa aikaa... mikä olisi hienovaraisesti tapa vihjata kollegalle, että olisin valmis antamaan?

[/quote]

Ota työkaveri mukaan vessaan ja vilauta pillua. Jokainen mies on valmis ottamaan jos nainen vain haluaa antaa.

Vierailija
4/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Jos kiinnostaa seksi sellaisen jätkän kanssa jota ei tarvitse nähdä joka päivä. Voisi olla helpompaa.

terv. myös puuttessa oleva nuorimies

Vierailija
5/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota työkaveri mukaan vessaan ja vilauta pillua. Jokainen mies on valmis ottamaan jos nainen vain haluaa antaa.
[/quote]

Onko varmasti näin? Olisi ikävää työskennellä yhdessä sen jälkeen, kun olen vilauttanuy pullia ja saanutkin pakit.

Vierailija
6/6 |
16.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi on perheellisen naisen ongelma. Mies pihtaa ja pienet lapset syö vapaa-ajan. Kun tulin pitkältä hoitovapaalta, useampi työpaikkani uros  vilkutti mulle ns. Vihreää valoa. Siitä sitten vain valitsemaan kuin buffet-pöydästä: oli tuttua ja erittäin tuttua miestä sekä sitten täysin uusia tuttavuuksia. Onneksi olen keskustassa töissä, joten miehen lastenhakuvuorolla voi huoletta tehdä ylitöitä läheisissä hotelleissa.

Kukaan ei ole vielä tarjouksesta kieltäytynyt...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi