Hammaslääkäri tienasi miljoonia julmalla tavalla
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201505210083457_v0.shtml
Tämä vetää kyllä sanattomaksi. Toiminta on jatkunut vuosia ja lukemattomat lapset ovat kärsineet, videossa puhutaan muun muassa kuristamisesta! Tuli ihan itsellekin paha olo videolla olevan lapsen hätää katsoessa :( Liuan kauan on toiminta saanut jatkua, ennen kuin asiaan on tosissaan puututtu.
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]:'( En edes tiedä mitä sanoa tuollaiseen, mikä "ihminen". Toivottavasti joku toinen äideistä vie loppuun sen ja kunnolla, mitä se vaaleahiuksinen nainen tuossa videolla yritti. [/quote] Siinä taas nähdään miten säälittäviä naiset on.Ei pärjää edes 78 vuotiaalle läskille ukolle.Minä löisin tota kerran ja se olisi siinä.
[/quote]
Itsekin mätkisin iloisesti turpaan jos omaa lasta kohdeltaisiin tuolla tavalla. Ihan sama onko välissä ovea vai ei. En kyllä myöskään päästäisi tuon ikäistä yksin hoitohuoneeseen muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]:'( En edes tiedä mitä sanoa tuollaiseen, mikä "ihminen". Toivottavasti joku toinen äideistä vie loppuun sen ja kunnolla, mitä se vaaleahiuksinen nainen tuossa videolla yritti. [/quote] Siinä taas nähdään miten säälittäviä naiset on.Ei pärjää edes 78 vuotiaalle läskille ukolle.Minä löisin tota kerran ja se olisi siinä.
[/quote]
Itsekin mätkisin iloisesti turpaan jos omaa lasta kohdeltaisiin tuolla tavalla. Ihan sama onko välissä ovea vai ei. En kyllä myöskään päästäisi tuon ikäistä yksin hoitohuoneeseen muutenkaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]:'( En edes tiedä mitä sanoa tuollaiseen, mikä "ihminen". Toivottavasti joku toinen äideistä vie loppuun sen ja kunnolla, mitä se vaaleahiuksinen nainen tuossa videolla yritti.
[/quote]
Siinä taas nähdään miten säälittäviä naiset on.Ei pärjää edes 78 vuotiaalle läskille ukolle.Minä löisin tota kerran ja se olisi siinä.
[/quote]
se lyönti korvaakin aivan kaiken kivun yms. Lyö itseäsi kun et muutakaan taida osata
[/quote]
Ole sinä säälittävä ämmä hiljaa.Olet vaan pillu
[/quote]
mistäs sinä sen tiedät olenko "ämmä", nainen vai mies. Itse vaan kehittäisimmän järeämmän kostosuunnitelman kuin että "vedän suo pataan"!, sellaisen, josta en itse saisi syytettä... mutta pidä sinä putkiaivo vaan turpasi kiinni, ja mene vaikka töihin tienaamaan tai salille nostamaan rautaa!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:31"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:28"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:23"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]:'( En edes tiedä mitä sanoa tuollaiseen, mikä "ihminen". Toivottavasti joku toinen äideistä vie loppuun sen ja kunnolla, mitä se vaaleahiuksinen nainen tuossa videolla yritti.
[/quote]
Siinä taas nähdään miten säälittäviä naiset on.Ei pärjää edes 78 vuotiaalle läskille ukolle.Minä löisin tota kerran ja se olisi siinä.
[/quote]
se lyönti korvaakin aivan kaiken kivun yms. Lyö itseäsi kun et muutakaan taida osata
[/quote]
Ole sinä säälittävä ämmä hiljaa.Olet vaan pillu
[/quote]
mistäs sinä sen tiedät olenko "ämmä", nainen vai mies. Itse vaan kehittäisimmän järeämmän kostosuunnitelman kuin että "vedän suo pataan"!, sellaisen, josta en itse saisi syytettä... mutta pidä sinä putkiaivo vaan turpasi kiinni, ja mene vaikka töihin tienaamaan tai salille nostamaan rautaa!
[/quote]
Lammas
Mulle tuli ihan hirveä olo tuosta videosta :(
-13v
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:35"]
En halua katsoa, voisiko joku tiivistää? En tykkää surullisista videoista :(
[/quote]
Haluat elää pumpulissa?
[/quote]
Onpa inhottavasti ja typerästi sanottu hänelle. Tuskin hän elää missään pumpulissa, vaikka koettaakin oman tarpeensa mukaan suojella itseään maailman paikoittaiselta pahuudelta. Ei ole kenenkään etu olla suojelematta ja kärsiä liikaa. Minäkään en yleensä katso mitään kamalia videoita tai muuta sellaista, koska siinä käy kuten nyt tässäkin kävi; alan itkeä ja eläydyn erittäin voimakkaasti uhrin hätään. Se ei kuitenkaan auta mitään, eikä esim. tässä tapauksessa ole mitenkään kenellekään hyödyksi. Nuo tuolla meren takana kokevat asian omakohtaisesti ja parhaillaan tekevät asioita sen eteen, onneksi. Jos ottaa kaiken maailmassa tapahtuvan kurjuuden kantaakseen, lopulta väsyy, masentuu ja tahtoo vain kuolla pois. Joten, summa summarum; sanasi tuolle yhdelle kirjoittajalle olivat ajattelemattomia, täysin turhia, kertoo sinun henkisen kehityksesi vielä matalasta tasosta, ei muusta.
3/4
[/quote]
ÖH? Siis sua itkettää maailman pahuus? Miksi siltä pitäisi itseään suojella? Tajuatko jotkut ihmiset joutuvat KOKEMAAN nuo asiat, ei pelkästään katsomaan tietokoneen ruudulta. Sä voit katsella ruudulta joten sun ahdistus ja suru ei ole mitään siihen verrattuna mitä teon kohteena olevat joutuvat kokemaan. Pumpulissa elämästä se on.
Mulla tuli videosta tosi paha olo eikä varmasti mee verkkokalvoilta ohi moneen viikkoon. Sama kun se aikoinaan ollut video missä nyljettiin minkeiltä turkki päältä (kuorittiin ja revittiin) ja heitettiin eläin karvattomana kasaan kitumaan. Näissä pitäis olla joku varotus...
Saatana, mikä ihmissaasta tosiaan. Lapset siis sidottu kymmenellä remmillä tuoliin ja äijä vetelee seitsemän tervettä etuhammasta juurineen irti. Oliko ne siis rauta- vai maitohampaita?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:12"]
Mulla tuli videosta tosi paha olo eikä varmasti mee verkkokalvoilta ohi moneen viikkoon. Sama kun se aikoinaan ollut video missä nyljettiin minkeiltä turkki päältä (kuorittiin ja revittiin) ja heitettiin eläin karvattomana kasaan kitumaan. Näissä pitäis olla joku varotus...
[/quote]
Hyvä muitustus sullekin, joka käytät nahkakenkiä ja laukkuja että mitä niiden tavaroiden eteen joutuu toiset kärsimään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:31"]:'( En edes tiedä mitä sanoa tuollaiseen, mikä "ihminen". Toivottavasti joku toinen äideistä vie loppuun sen ja kunnolla, mitä se vaaleahiuksinen nainen tuossa videolla yritti.
[/quote]
[/quote]