Mitä syötte aamupalaksi?
Kommentit (47)
Meillä syödään vaikkapa ihan tavan voileipiä, niitä voi syödä ilman munaakin? Hedelmiä, vihanneksia, jugurttia müslillä, puuroa, ihan mitä vaan.
Mulla usein tuorepuuro. Laitan sen illalla valmiiksi kulhoon ja aamulla ei tarvitse kuin nauttia. Siinä on kaurahiutaleita, raejuustoa, mehukeittoa ja mustikoita, joskus jotain muuta marjaa. Tänään söin ensimmäistä kertaa tuorepuuroa, jossa oli kookosöljyä mukana. Oli aika hyvän makuista. En sitten tiedä miten terveellistä.
Puuron jälkeen enemmän nälkä kuin ilman aamiaista.
Muroja maidon kanssa. Red berries yleensä. Tänään on weetabix mini choco.
Kahviksi latte.
N54
Jätän väliin pätkäpaastolla, lounas eka ateria.
Vierailija kirjoitti:
Meillä syödään vaikkapa ihan tavan voileipiä, niitä voi syödä ilman munaakin? Hedelmiä, vihanneksia, jugurttia müslillä, puuroa, ihan mitä vaan.
Mikä on tavan voileipä?
Tuorepuuroja, leipiä, smoothie, kahvi, tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tavan voileipä?
Se syödään tietyn tavan kunniaksi, niitä on olemassa monenlaisia tapaleipiä.
Espanhan serkku on tapas.
Kahvia ja ruisleipä. Vähän kasviksia leivän kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tavan voileipä?
Ai niin, unohdin että tällä tasokkaalla keskustelupalstalla tulee kirjoittaa kirjakieltä ja vääntää rautalangasta. Yritä nyt ymmärtää kuitenkin tuo ilmaisu.
Viikonloppuisin kahvi,tuoremehu,keitetty muna,paahtoleipä(croisant,riisipiirakka) kinkulla,juustolla ja tomaatilla. Arkisin en syö aamupalaa vaan pelkän kahvin.
Yleensä leipää juustolla ja kasviksilla. Tänään sitten minulla on aihetta juhlaa ja syön aamiaiseksi kohta suklaakakkua.
En mitään vaan päivän ensimmäinen ateria on lounas.
Vierailija kirjoitti:
Rahkaa tai proteiinijuoman. Mulla ei ole aamulla ruokahalua, mutta pakko on jotain syödä.
Miksi on pakko jotain syödä? Teetkö jotain fyysistä työtä, että jaksamisen takia on pakko syödä?
Rahkaa tai proteiinijuoman. Mulla ei ole aamulla ruokahalua, mutta pakko on jotain syödä.