Häiritseekö Sodastream -laitteen käyttö naapureita?
Tuo laite pitää samanlaista ääntä kuin poraaminen. Meneeköhän naapurilla hermot tuon laitteen käyttöön?
Kommentit (9)
Ei mulla ainakaan pidä poraamisen ääntä, vaan suhinaa, eikä se kyllä kuulu naapuriin. Sulla on jotenkin rikki laitteesi, jos kuuluu ääni yhtä lujaa kuin poraaminen tai kuulostaa poraamiselta.
Väännä sitä pulloon menevää muovitikkua lujasti vastapäivään, niin poraamisen ääni häviää ja suhina jää. Voi tuntua siltä, ettei tikku käänny sormien välissä yhtään, mutta kyllä se kääntyy. Kokeile.
Jos olet saanut jonkin jyrisevän maanantaikappaleen ja takuu ei einää ole voimassa, pane vaikka kumimatto laitteen alle.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:14"]
Väännä sitä pulloon menevää muovitikkua lujasti vastapäivään, niin poraamisen ääni häviää ja suhina jää. Voi tuntua siltä, ettei tikku käänny sormien välissä yhtään, mutta kyllä se kääntyy. Kokeile.
Jos olet saanut jonkin jyrisevän maanantaikappaleen ja takuu ei einää ole voimassa, pane vaikka kumimatto laitteen alle.
[/quote]Olen tuolla jo toista vuotta piinannu naapureita, kiva tietää nyt et se ei ole normaalia.
:DD Voi juma. :D Ei meillä äännä ainakaan oikein mitenkään, pientä suhinaa vaan. Kahvikoneessa on iso ääni kun rikkoo pavut, mutta sekään tuskiin naapuriin kunnolla kuuluu ja kun pitää sitä ääntä n.10 sekuntia
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 13:45"]
:DD Voi juma. :D Ei meillä äännä ainakaan oikein mitenkään, pientä suhinaa vaan. Kahvikoneessa on iso ääni kun rikkoo pavut, mutta sekään tuskiin naapuriin kunnolla kuuluu ja kun pitää sitä ääntä n.10 sekuntia
[/quote]Tää pitää samanlaista ääntä kun poraisi seinää. Iltaisin on pakko nostaa se laite pois pöydältä ja kaasuttaa käsissä ettei kantudu ääni koko taloon.
Meillä porisee ja lopuksi pieraisee. Mikro taas kilisee hullun kovaa ja ovi pitää paukauttamalla laittaa kiinni.
Mä kun olen luullut että se saatananmoinen ääni kuuluu asiaan. Mulla itsellä ei ole Sodastreamia mutta kaverin laite on tuollainen melumasiina.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:17"]
Mä kun olen luullut että se saatananmoinen ääni kuuluu asiaan. Mulla itsellä ei ole Sodastreamia mutta kaverin laite on tuollainen melumasiina.
[/quote]Sama juttu. Oon miettiny itse että onpa paska laite.
Juu. Me tiedetään kuinka hyvin se kuuluu naapuriin ja myös sen, kuinka "häiriöherkkiä" he ovat.