Mistä löytää tunneälykkäitä, tasapainoisia, viisaita miehiä?
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Ne on jo varattuja.
Tämä. Lähisuvussa ja tuttavapiirissä tuollaiset miehet eivät ole käytännössä edes olleet aikuisena sinkkuna, kun ovat pariutuneet niin nuorena.
Olen mielestäni tunneälykäs, koska ymmärrän muiden ihmisten tunteita ja annan niille arvoa. Osaan myös ilmaista niitä, kuten myös olla ilmaisematta. Olen myös tasapainoinen, koska asiani ovat päällisin puolin järjestyksessä.
En myöskään ole ihan lyhyt, muistaakseni 187 cm pitkä. Omaan maisterin paperit alalta, joka työllistää kohtalaisen hyvin. Ala on myös kohtalaisen haastava, joten uskon olevani jossain mielessä älykäs. Minulla on myös lukuharrastus ja seuraan maailman menoa, joten olen kohtalaisen sivistynyt ja asioista perillä. Lisäksi minulla on ammatti, vaikka tällä hetkellä opiskelen. Kun saavutan tietyn senioriteettiaseman, palkka on huomattavasti yli suomalaisten mediaanitulon. Lisäksi itseni muodostama kotitalous varakkaimpaan 10 % suomalaisista kotitalouksista, missä on kaksi aikuista. Olen siis varsinkin ikäisekseni kohtalaisen varakas.
OIen myös itsevarma, koska luotan omiin kykyihini ja mahdollisuuksiini. Tästä on evidenssinä se, että olen lukuisia kertoja näyttänyt epäilijöille ja viisastelijoille, että tiedän mitä teen ja mihin pystyn. Lisäksi minulla on kunnianhimoiset tavoitteet saavuttaa asioita, joita haluan saavuttaa ja selvä suunnitelma, mikä johtaa maaliin.
Olen myös vanhan aikainen herrasmies siinä mielessä, että pidän perinteisistä arvoista. Esimerkiksi avaan oven naiselle, autan ketä hyvänsä ja kavereista huolehditaan, vaikka itse kärsittäisi. Olen joutunut huolehtimaan perheestäni ja siksi tiedän, millä tässä elämässä on oikeasti merkitys. Olen myös sitä koulukuntaa, joka mielellään tarjoaa, jos kutsun johonkin. Minulla on myös laaja-alainen kaveri ja ystäväpiiri niin ammattikuntani sisäpuolella kuin sen ulkopuolella.
Miksi sitten olen edelleen sinkku ja olen aina ollut? Vastaus on luultavasti se, ettei minulla tuon kaiken yllä olevan seurauksena ole ollut koskaan oikein aikaa etsiä, eikä myöskään harrastaa liikuntaa riittävästi. Kekkosen sanoin tekosyistä, mutta kuitenkin. Tästä syystä minä en ole ihan tikissä, eikä kohtalo ole minulle suonut edes komeutta. En siis todennäköisesti taida kelvata kenellekään tuon yhden "pienen" puutteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet pääsevät valitsemaan naisensa, joten jos et tule valituksi, niin et mistään.
Tästä pohjimmiltaan on kyse. Kun potentiaalisia miehiä on moninverroin vähemmän kuin naisia, mies valitsee itselleen parhaiten sopivan naisen. Eikä nainen voi juurikaan valintaan vaikuttaa, koska fiksu mies näkee kaiken pelin taakse. Eli viisasta miestä et suhteeseen pysty jallittamaan, jos hän ei sitä sinun kanssa halua.
Ne löytää onnellisista parisuhteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seitsemän sanan aloituksen perusteella tiedustelen, onko AP:llä vastaavat ominaisuudet? Ei millään pahalla, mutta verbaliikka jäi vähän vaisuksi. Tulisitko lähinnä kuunteluoppilaaksi?
Voi lukea rivien välistä... Minusta on tylsää sanoittaa kaikki.
Ap
Hyvä aloitus AP, juuri näin punnitaan lukijan äly.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ottaa tunneälykästä miestä. Moni mies käyttää ominaisuuttaan väärin eli manipuloi ja pettää, koska se on niin helppoa.
Kysehän ei silloin olekaan tunneälykkäästä miehestä. Itse uskon että tasapainoisia ja tunneälykkäitä miehiä voi löytää treffipalveluiden ja kirjeenvaihtoilmoitusten kautta. Tinderillä on huono maine, sen kautta en lähtisi ensimmäisenä etsimään. Tärkeintä on että kuvailee itseään ja toiveitaan tarkasti ja sitten kun tapaa sen miehen antaa aikaa tutustumiselle ja kuuntelee tarkkaan mitä hän kertoo itsestään ja millä tavalla puhuu muista ihmisistä. Ikävä kyllä luonteen vajavuudet tulee esiin vasta ajan myötä. Narsistisia piirteitä moni pystyy piilottelemaan pitkäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Ne löytää onnellisista parisuhteista.
Näin se on. Keväällä tulee 50 vuotta täyteen ja edelleen elämä hymyilee täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet pääsevät valitsemaan naisensa, joten jos et tule valituksi, niin et mistään.
Yllä oleva kommentti on saanut 11 peukkua ylöspäin ja yhden alaspäin.
Näinhän moni tosiaankin ajattelee. Että ne miehet, joiden ympärillä pyörii naisia, ovat tunneälykkäitä, tasapainoisia ja viisaita. Saattavat toki olla. Mutta ennemminkin sanoisin, että he ovat itsevarmoja, ekstrovertteja ja ulkoisesti miellyttäviä. Hienoja piirteitä toki nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän moni tosiaankin ajattelee. Että ne miehet, joiden ympärillä pyörii naisia, ovat tunneälykkäitä, tasapainoisia ja viisaita. Saattavat toki olla. Mutta ennemminkin sanoisin, että he ovat itsevarmoja, ekstrovertteja ja ulkoisesti miellyttäviä. Hienoja piirteitä toki nekin.
Molemmat ovat suosittuja. Ensimmäinen ryhmä sen takia, että heissä on luonnostaan ominaisuuksia, joita naiset arvostaa. Toinen ryhmä sen takia, että osaavat puhua naisilta pöksyt pois. Kaksi ääripäätä, sama lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ovat suosittuja. Ensimmäinen ryhmä sen takia, että heissä on luonnostaan ominaisuuksia, joita naiset arvostaa. Toinen ryhmä sen takia, että osaavat puhua naisilta pöksyt pois. Kaksi ääripäätä, sama lopputulos.
En kyllä ymmärrä, miten mitenkään voisi olla sama lopputulos. Jos et sitten ole sitä mieltä, että se tasapainoisuuskin on vain yksi omaisuus pöksyjen poistamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin Antiikin Kreikasta. Nyky-Kreikasta en sano mitään.
Antiikin ajan ihminen ylipäänsä oli paremmin sopusoinnussa itsensä ja luonnon kanssa kuin nykyihminen.
Niinkö luulet? Minun mielestä Saksassa vuosina 1933-45 oli vallalla paras luonnonsuojeluaate.
Juu, en innostu natsismista missään muodossa. Ja sitä paitsi juuri tuolla aatteella Hilter kumppaneineen tuhosi Saksan mahdin.. Saksa oli mahtava valtio ennen muinoin. Nykyään se on enimmäkseen vain voimaton.
Et taida historiasta paljon tietää, mutta kerrotaan nyt sen verran, että saksa oli euroopan poliittinen heittopussi ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, miten mitenkään voisi olla sama lopputulos. Jos et sitten ole sitä mieltä, että se tasapainoisuuskin on vain yksi omaisuus pöksyjen poistamiseksi.
Sama lopputulos = ovat naisen suosiossa.
Tavoitteet luonnollisesti voivat olla erilaiset. Ensimmäinen ryhmä todennäköisesti käyttää suosiota mahdollisimman hyvän puolison saamiseen, toinen mahdollisimman monen seksikumppanin saamiseen.
Koskaan ei kannata unohtaa, että riippumatta miehen luonteesta, seksi on usein mielessä.
Kaikki hyvät miehet ovat varattuja ja suuri osa huonoistakin.
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni tunneälykäs, koska ymmärrän muiden ihmisten tunteita ja annan niille arvoa. Osaan myös ilmaista niitä, kuten myös olla ilmaisematta. Olen myös tasapainoinen, koska asiani ovat päällisin puolin järjestyksessä.
En myöskään ole ihan lyhyt, muistaakseni 187 cm pitkä. Omaan maisterin paperit alalta, joka työllistää kohtalaisen hyvin. Ala on myös kohtalaisen haastava, joten uskon olevani jossain mielessä älykäs. Minulla on myös lukuharrastus ja seuraan maailman menoa, joten olen kohtalaisen sivistynyt ja asioista perillä. Lisäksi minulla on ammatti, vaikka tällä hetkellä opiskelen. Kun saavutan tietyn senioriteettiaseman, palkka on huomattavasti yli suomalaisten mediaanitulon. Lisäksi itseni muodostama kotitalous varakkaimpaan 10 % suomalaisista kotitalouksista, missä on kaksi aikuista. Olen siis varsinkin ikäisekseni kohtalaisen varakas.
OIen myös itsevarma, koska luotan omiin kykyihini ja mahdollisuuksiini. Tästä on evidenssinä se, että olen lukuisia kertoja näyttänyt epäilijöille ja viisastelijoille, että tiedän mitä teen ja mihin pystyn. Lisäksi minulla on kunnianhimoiset tavoitteet saavuttaa asioita, joita haluan saavuttaa ja selvä suunnitelma, mikä johtaa maaliin.
Olen myös vanhan aikainen herrasmies siinä mielessä, että pidän perinteisistä arvoista. Esimerkiksi avaan oven naiselle, autan ketä hyvänsä ja kavereista huolehditaan, vaikka itse kärsittäisi. Olen joutunut huolehtimaan perheestäni ja siksi tiedän, millä tässä elämässä on oikeasti merkitys. Olen myös sitä koulukuntaa, joka mielellään tarjoaa, jos kutsun johonkin. Minulla on myös laaja-alainen kaveri ja ystäväpiiri niin ammattikuntani sisäpuolella kuin sen ulkopuolella.
Miksi sitten olen edelleen sinkku ja olen aina ollut? Vastaus on luultavasti se, ettei minulla tuon kaiken yllä olevan seurauksena ole ollut koskaan oikein aikaa etsiä, eikä myöskään harrastaa liikuntaa riittävästi. Kekkosen sanoin tekosyistä, mutta kuitenkin. Tästä syystä minä en ole ihan tikissä, eikä kohtalo ole minulle suonut edes komeutta. En siis todennäköisesti taida kelvata kenellekään tuon yhden "pienen" puutteen takia.
Joko liioittelet tuota pientä puutetta ja olet oikeasti sairaalloisen ylipainoinen, tai sitten
sulla on luotaantyöntävä, vastenmielinen persoonallisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavoitteet luonnollisesti voivat olla erilaiset. Ensimmäinen ryhmä todennäköisesti käyttää suosiota mahdollisimman hyvän puolison saamiseen, toinen mahdollisimman monen seksikumppanin saamiseen.
Koskaan ei kannata unohtaa, että riippumatta miehen luonteesta, seksi on usein mielessä.
Ihan samalla logiikalla voidaan sanoa, että kaunis ja pinnallinen ja ruma ja syvällinen nainen saavat elämässään saman lopputuloksen. Kumpikin saa mahdollisesti miehen, jossakin välissä ja joksikin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla logiikalla voidaan sanoa, että kaunis ja pinnallinen ja ruma ja syvällinen nainen saavat elämässään saman lopputuloksen. Kumpikin saa mahdollisesti miehen, jossakin välissä ja joksikin aikaa.
Ruma ja syvällinen ei ole kenenkään miehen suosiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja muut vaatimukset miehelle?
Pituus, vartalonmalli, naamakomeus, koulutustaso, ammatti, tulot?
Itsevarmuus, määrätietoisuus, kunnianhimo, seksuaalinen dominanssi, yhdistelmä tasa-arvoa ja vanhan ajan herrasmiestä joka tarjoaa treffeillä?
Kun nainen alkaa arvostaa henkisiä ominaisuuksia, niin ikää on varmasti yli 30 vuotta ja rupsahtamisprosessi on edennyt jo pitkälle. Tämä on nähty kymmeniä kertoja.
Minkäs ikäisenä miehet alkaa arvostaa niitä henkisiä ominaisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. Monet naiset liittävät tunneälyn, sosiaalisen älyn, viisauden miehessä miehen seksuaaliseen vetovoimaan. Pelimiehet täyttävät tämän määritelmän, jotka ovat fyysisesti haluttavia, usein aika yksinkertaisia. Ja toinen ryhmä on sitten naisten naurattajat, jotka ovat erityisesti monen hieman varttuneemman naisen suosiossa. Naisten naurattajat ovat usein kyllä hyvin terävä-älyisiä ja pystyvät tuottamaan ex tempore huumoria eri muodoissa, mikä viittaa korkeaan älykkyysosamäärään, joka ei on tunneälyä, eikä viisautta, eikä sosiaalista älykkyyttä. Naisille usein ulkonäkö määrittää pitkälle sen, kuinka fiksuna ne miestä pitävät.
Ihan kivoja harrastuksia, mut jos on kaikessa ns paska (en väitä että tuttusi olis) ja/tai harrastuksiksi jäävät, on tuo vain yksi slackaamisen muoto.